کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زینل زاده در جمع تعدادی از اهالی خیرآباد:

اقتصاد بیمار ما باید درمان شود / فرصت برابر باید در گچساران برای همه ایجاد شود

5 بهمن 1398 ساعت 7:54

جمعی از مردم روستاهای خیرآباد گچساران با اردلان زینل زاده نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشست مشورتی برگزار کردند.


جمعی از مردم روستاهای خیرآباد گچساران با اردلان زینل زاده نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشست مشورتی برگزار کردند.
به گزارش کبنا از دوگنبدان (روز جمعه 4 بهمن ماه 98) نشست مشورتی جمعی از مردم روستاهای خیرآباد گچساران با اردلان زینل زاده نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
زینل زاده در این نشست، اظهار کرد: این خطه دارای بزرگانی بوده است که اسوه خوبی، اسوه دیانت، شجاعت بوده‌اند که تبلور خوبیها و خیری‌ها و آبادی‌ها از دیرباز تاکنون بوده‌اند.
متن صحبت‌های زینل زاده به شرح زیر است؛
ما امروز آمده‌ایم تا انشاء الله شناختی حاصل شود و خودمان را معرفی کنیم و ما داریم رقابت می‌کنیم و رقابت مفهوم خاصی دارد و رقابت شبیه اینست که چند نفر در کنارهم بدوند واز همدیگر جلو بی افتند. اما قرار نیست که ما چوب لای چرخ یکدیگر بگذاریم و قرار نیست که سنگ اندازی بکنیم و قرار نیست به یکدیگر تنه بزنیم ما تاکنون تا به امروز چنین کاری را مرتکب نشده‌ایم و امیدواریم تا پایان انتخابات مجبور به چنین کاری نشویم به هر شکل بنده به عنوان فرزند شما بایستی به غیر از بحث رقابت بتوانم الگویی باشم از درک، شعور، معرفت که شما بزرگواران یکایک در طول تاریخ داشته‌اید.
چرا ما آمده‌ایم؟ آمده‌ایم که بگوییم تفاوتی‌ها وجود دارد، بحث تفاوت، تفاوت در شخص نیست زینل زاده باشد یا دیگری القاعده فرق نمی‌کند تفاوت ما در مرام اثرگذاری در نوع برخورد با مردم باشد در نوع برآورده نکردن نیازها باشد.
 همه این صحبت‌های که من عنوان می‌کنم، می‌دانند و با گوشت و پوست حس می‌کنند جامعه ما نیاز دارد که به فردا و آینده امید داشته باشد اما متاسفانه شرایط و اوضاع و احوالی پیش آمده است که روح امید در بین مردم کمرنگ شده است، این نقدی است که متأسفانه در شهرستان‌های گچساران و باشت با آن مواجه هستیم. نگرانی ما و شما  اینست که سلایق‌ها، محور (شخصی) شده‌اند و شاخص وجود ندارد.  دغدغه همه مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بحث اشتغال است.
البته من بارها گفته‌ام به غیر از بحث اشتغال ما مباحث مهم‌تر و جدی‌تری دیگری هم داریم و آن بحث معشیت است که خودش یک بحث مهم و پرچالش می‌باشد.
هیچ کارمند، کارگر، کشاورز، دامدار از این وضعیت پیش آمده رضایت ندارد و همه نگران هستند و باید بگویم اقتصاد کلان ما بیمار است و باید این بیماری درمان شود.
عملکرد دولت‌ها فارغ از هرگونه نگاه سیاسی آنها تا کنون نتوانسته است، امید را آن طوری که باید و شاید در بین مردم زنده کند، بلکه امیدواری روز به روز در مردم کمرنگ شده است.
اما مردم شهرستان‌های گچساران و باشت احساس می‌کنند که عدالتی وجود ندارد نگرانی این مردم این است که اگر فرصتی در گچساران و باشت بوجود بیاید باید با مدلی رفتار کنند که به این فرصت برسند و تا فرزندشان سرکار برود یا تسهیلات دریافت کنند.
مردم نیازمند هستند و سیاستمداران و لیدرهاشان با رفتن و آمدنشان با رفتارهاشان و با دعوتشان و..... مردم را عذاب می‌دهند.
ما آمده‌ایم خودمان را معرفی کنیم نیامده ایم که بگوییم حتماً، حتماً!
ما دیدگاه‌هایی برای خودمان داریم و اعتقادمان بر این است که در ادوار گذشته مردم ما در شهرستان‌های گچساران و باشت رأی داده‌اند و مطالباتشان برآورده نشده است.
من توصیه می‌کنم با شناخت کامل رأی بدهند و شناختی که ناشی از گذشته و پیشین افراد است.
همه می‌دانند ما کمتر حرف زده‌ایم  ما در شهرداری، اداره کار، بنیاد مسکن و ... بیشتر عمل کرده‌ایم و قول ندادیم و سعی ما بر این است که قول ندهیم.
اما قطعاً کسی که کاندیدا می‌شود بایستی تفاوت خود را با دیگر کاندیدا بازگو کند، روح امید بایستی در مردم بیش از گذشته زنده بشود و بنده عرض کردم این مدل تفکری که من دارم و همچنین توان و جسارتی که از خود سراغ دارم. قطعاً روح امید و عدالت را در کل حوزه انتخابیه‌ام زنده خواهیم کرد.
بنده خدمت رسیدم که عنوان کنم ما برای آینده مردم برنامه داریم آمده‌ایم خودمان را معرفی کنیم و بگوییم ما هم سعی می‌کنیم و می‌توانیم اثرگذار باشیم بهتر از گذشته!
و اگر فکر می‌کردم بهتر از گذشته نمی‌توانیم عمل کنیم، قطعاً امروز مزاحم این خیل عظیم جمعیت نمی‌شدیم.
قطعاً حضور شما مایه دلگرمی ماست و ما هم بدون برنامه نیامده ایم، و تلاش می‌کنیم که در آینده روسفید باشیم.
ما قول می‌دهیم بهتر ادوار گذشته عمل کنیم و شرایط مردم بهتر شود و پروژه‌ها از نظر کیفی و کمی بهتر انجام شود و فرصت‌ها عادلانه‌تر انجام بشود.
کسی که وکیل مردم می‌شود باید بتواند هم در بعد نظارتی و در بعد قانونگذاری و ... نقش آفرینی کند.
اردلان زینل زاده در پایان گفت: ما قول می‌دهیم در بعد کلان مملکت حرف داشته باشیم، قول می‌دهیم در بعد کلان مملکت برای حل مسائل اساسی با گذشتگان خودمان متفاوت باشیم و تجربه‌مان را به الگویی تبدیل کنیم و بتوانیم در کل مملکت بتوانیم حرکتی را ایجاد کنیم.
و سعی می‌کنیم جزء نمایندگان اثر گذار باشیم. 


کد مطلب: 416985

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416985/2/اقتصاد-بیمار-باید-درمان-شود-فرصت-برابر-گچساران-همه-ایجاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1