تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۱۶۹۴۱
محمد بهرامی استاد دانشگاه در جمع تعدادی از مردم نقاره خانه و دروهان:

شرایط را باید در راستای منافع مردم تغییر داد

۲
کبنا ؛نشست همفکری جمعی از مردم منطقه نقاره خانه با حضور محمد بهرامی استاد دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز (پنجشنبه 3 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از مردم منطقه نقاره خانه با حضور محمد بهرامی استاد دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.
در این نشست بعد از اینکه افرادی نقطه نظرات خود را مطرح کردند، محمد بهرامی استاد دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به ایراد سخنرانی پرداخت، او ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، مدافع حرم و شهید اورنگ، اظهار کرد: «مردم نقاره خانه انسان های باشخصیت و بزرگواری که بسیار همدل و متحد در کنار هم زندگی می کنند. که این می‌تواند یک الگوی مفید و مؤثر برای همه ما باشد که از حسن نیت مردم این روستاقدرانی می‌کنم.»
بهرامی تاکید کرد: «همیشه باید اهل تغییر باشیم و شرایط را در راستای منافع مردم تغییر دهیم.»
وی افزود: «این روزها برخی وقت‌ها در فضای مجازی بعضی از رقبای ما ادعاهایی دارند که در تخصص آن‌ها نیست، امروز اگر ما مشکل و نیازی داریم به متخصصی که اهل آن است مراجعه می‌کنیم و خیلی هم حساس هستیم که از آن استفاده کنیم و در مسائل کلان هم متخصصی هستند که می‌توانند ما را نجات دهند و کسانی که این ادعا را دارند و در تخصص آن‌ها نیست مطمئن باشید جامعه‌ای را بر باد می‌دهند.»
من در صحبت‌ها بیشتر سعی کردم از کارایی‌ها و عدم کارایی ها مطالبی را بیان کنم، آن چیزی که مصیبت بزرگ برای این جامعه است جاهای مختلف خیلی‌ها اعتقاد دارند که وظیفه نماینده قانون گذاری و ... است اما ما می‌توان ظرفیت‌هایی ایجاد شود و از این ظرفیت‌ها به خوب استفاده شود و از مشکلات مردم کاسته شود.
این استاد دانشگاه در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خدادادی دورهان و نقاره خانه گریزی زد و گفت: اگر ایده و برنامه‌ای وجود داشت می‌توانستند از این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1