تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۶۹۴۰
با حضور عسکری دبیر فدراسیون کشتی کشور:

«مؤمنی منش» رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد شد

۲
کبنا ؛با حضور عسکری دبیر فدراسیون کشتی کشور، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، راعی نماینده وزارت ورزش و جوانان و اعضای، مجمع انتخاب هیات کشتی کهگیلویه بویراحمد برگزار و محمد مؤمنی منش با کسب 13 رأی برای مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات کشتی کهگیلویه بویراحمد انتخاب شد.
در مجمع انتخاب هیات کشتی استان کهگیلویه بویراحمد که پنج شنبه دوم بهمن ماه در محل سالن جلسات اداره بازرگانی استان برگزار شد، پنج کاندید ثبت نام کرده بودند که علی سلیمانی، سید علی صفدر فروزنده، حسین نادیان نسب غایب بودند و قبل از برگزاری رأی گیری و انتخابات شاهرخ تبریک کاندید تصدی این هیات انصراف خود را اعلام کرد. در نهایت رأی گیری انجام و محمد مؤمنی منش کاندید تصدی این هیات با کسب 13 رأی برای مدت چهار سال بعنوان رئیس جدید کشتی کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
محمد مؤمنی منش از پیشکسوتان و کشتی گیران قبلی استان می‌باشد.
 عسکری دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در یاسوج خبر و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشتی استان در کشور شد.
جلال عسکری، دبیر فدراسیون کشتی که به منظور برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج سفر کرده بود از حمایت مادی و معنوی فدراسیون کشتی سخن و بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشتی کهگیلویه وبویراحمد در کشور تاکید کرد.
عسکری دبیر فدراسیون کشتی، خواستار برگزاری جلسات اعضای این مجمع در رشد و ارتقای این رشته در کشورشد و از برپایی اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهر یاسوج خبر داد.
دبیر فدراسیون کشتی کشور توجه به مبحث اخلاق و منش پهلوانی در این رشته و بستر سازی کلینک های داوری و مربیگری در این استان تاکید و اظهار داشت: در سال المپیک اتفاقات خوبی برای کشتی کشور رقم خواهد خورد.
این مقام مسئول در فدراسیون کشتی کشور از کسب سهمیه‌های و مدال‌های خوش رنگ توسط کشتی گیران کشورمان در میادین بین المللی و جهانی و المپیک خبر و به ابراز خرسندی کرد حسن یزدانی به المپپک 2020 توکیو خواهدرسید و برای کشورمان افتخار آفرینی خواهد کرد.
عسکری در پایان از مسئولین هیات کشتی استان خواست در جهت حل مشکلات این هیات و کسب سکوهای قهرمانی کشور تلاش کنند.
 
ترویج فرهنگ اخلاق در کشتی کهگیلویه وبویراحمد /بستر سازی مسابقات استانی و حضور پرقدرت در رقابتهای قهرمانی کشور
مؤمنی منش رئیس جدید هیات کشتی استان در مجمع انتخابات این هیات بر تریوج فرهنگ اخلاق در کشتی استان تاکید و خواستار بستر سازی مسابقات استانی و حضور تیم‌های قوی در رقابتهای قهرمانی کشوری شد.
محمد مؤمنی منش، رئیس هیات کشنی استان که در مجمع انتخابات این هیات سخن می‌گفت ضمن تقدیر از حضور دبیر فدراسیون کشتی کشور و نماینده وزارت ورزش و جوانان، از تلاش و حمایت‌های علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری مجمع انتخابات و رشد و شکوفایی کشتی استان در کشور تقدیر کرد.

مؤمنی منش گفت: اخلاق برای کشتی مهم است، اخلاق مداری و روح پهلوانی در کشتی ضروریست و ورزشکاران می‌بایست با الگو گیری و الگو پذیری از ائمه و پیشکسوتان در ترویج این فرهنگ تلاش کنند.
رئیس جدید هیات کشتی کهگیلویه وبویراحمد از دبیر ریاست فدراسیون کشتی تقدیر و خواستار حمایت‌های مادی و معنوی این فدراسیون از کشتی کهگیلویه وبویراحمد شد.
وی بر حفظ حرمت‌ها در کشتی استان تاکید و از برپایی کارگاه‌های استعداد یابی در شناسایی نخبگان کشتی در دو بخش فرنگی و آزاد و رده‌های سنی، ارتقای توانمندی مربیان و داوران، برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری لیگ کشتی استان خبر داد.
مؤمنی منش بر برنامه سازی و فرهنگ سازی در کشتی با استفاده از تحربیات پیشکسوتان، مربیان وداوران تاکید و ضمن تشکر از روسای کشتی شهرستانها، خواستار همت همه اهالی کشتی استان در رسیدن این رشته به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
 
  
ایجاد روح پهلوانی در ورزش کشتی استان / تصاحب کرسی‌های مناسب در فدراسیون کشتی کشور
 علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در مجمع انتخابات هیات کشتی استان خواستار ایجاد روح و منش پهلوانی و تصاحب کرسی‌های مناسب در فدراسیون کشتی توسط اعضای هیات کشتی کهگیلویه بویراحمد شد.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که در مجمع انتخابات هیات کشتی استان سخن می‌گفت، ضمن تقدیر و تشکر از حضور عسکری دبیر فدراسیون و راعی نماینده وزارت ورزش و جوانان، خواستار توجه و نگاه فدراسیون کشتی به این رشته در استان شد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان از تلاش پور محمدی، سرپرست قبلی این هیات تقدیر و خواستار مشارکت اعضای مجمع در ارتقای این رشته در کشور و کسب سکوهای قهرمانی شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اقدام پهلوانی تبریک یکی از کاندیدهای تصدی این هیات در انصراف از حضور در انتخابات تقدیر و این عمل را یکی از اهداف ورزش کشتی دانست.
وی، خواستار تلاش و سرعت بخشیدن این رشته قهرمانی در رسیدن به شتاب ورزش استان شد و فدراسیون کشتی را از فدراسیون‌های طراز اول کشور برشمرد.
علوی، بر ارتقای سطح کمی و کیفی سطح دانش مربیان و داوران تاکید و از رئیس و اعضای مجمع کشتی استان خواست در کسب کرسی‌های مناسب در فدراسیون تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
مگه مومنی پاسدار نیست چطور شده رئیس هیئت کشتی وای
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما که حتی نمیدونی کشتی چند تا نقطه داره لطفا حرف از کشتی نزن
سادات
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار نبود با افراد دو شغلی بودن جلوگیری کرد من نمیدونم مومنی منش چه روزمره قوی در ورزش کشتی داشته که الان شده ریئس فدراسیون واقعا باید برا این استان
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما چرا این مقدار حرص میخورید اقای مومنی شایسته هست و به شما مربوط نیست که ایشان در چه جایگاهی هستند و خواهند بود هر چند که حق ایشان بیشتر از این حرفاست
استان
Iran, Islamic Republic of
نهاد تربیت بدنی است .از این هیاتهاش و انتخاباتشه
سادات
Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولین چرا دوشغلی بودن را نمیگیرن چرا / برخی از وزارت شرکت کنن مومنی کجای کشتی رو بلده که الان رئیس فدراسیون شده
محمود
Iran, Islamic Republic of
مومنی منش تا انتخابی تیم ملی هم حضور پیداکرد.البته آن موقع شما شاید کشتی را نمی شناختی
محمود
Iran, Islamic Republic of
البته کامنتها یک طرفه است و مدیر هم ! گرچه مومنی از کشتی گیران قدر بوده و شماها تازه واردید مربیان وی آقایان آریا ، مظاهری و قبادکرمی و مدتی تهران مربی بوده
محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدمومنی منش از کشتی گیران باسابقه بوده که نزد آقایان آریا و مظاهری و قباد کرمی کشتی را شروع و ادامه داد و مدتی در تهران مربی بود
ع م
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وادب.
لازم میدونم که تقدیر وتشکر کنم از تمامی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان که با درایت کسی رو انتخاب کردند که لایق ولازم برای سکانداری هیئت کشتی استان هست
موافق
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان .بنده انتخاب جناب مومنی منش را به ورزش استان بخصوص جامعه کشتی تبریک میگم . ایشون از قدیمیهای کشتی استان هستن .و انشالله با حضور ایشون و استفاده از نیروهای مجرب و کارکشته بتواند که در این مسیر موفق باشد. ضمنا به این دوستانی ک کامنت منفی گذاشتن و یجورایی نوشتن ک یعنی فرق هییت و فدراسیون رو نمیدونید ، بدونید که شما برا جامعه کشتی استان شناخته شده اید و تعدادی انگشت شمار که هویتتون مشخصه و ادبیاتتون هم واضح نمیخواد وانمود کنید که فرق هییت و فدراسیونو نمیدونید فکر میکنم همونطور که این چند روز در گروهتون سکوت اختیار کردین به سکوت ادامه بدین بهتره . چون شماها و امثال شما نمیتوانید در اراده محکم مومنی منش خللی وارد کنید و ایشون محکم‌ پای کار هستند.
اسلام موحدی
Iran, Islamic Republic of
این پیروزی رابه جامعه ورزشی کشتی تبریک عرض می کنم جناب اقای مومنی منش درهرپست ومقامی به ایشان واگذارگرددلیاقتش رادارد
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1