کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد بهرامی در جمع تعدادی از مردم کبگیان:

دولت به نماینده ضعیف اعتبارات پرداخت نمی‌کند

3 بهمن 1398 ساعت 18:01

نشست همفکری جمعی از مردم روستاهای دروهان، صالحان و چیتاب بخش کبگیان برگزار شد.


نشست همفکری جمعی از مردم روستاهای دروهان، صالحان و چیتاب بخش کبگیان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (پنجشنبه 3 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از مردم روستاهای دروهان، صالحان و چیتاب بخش کبگیان با محمد بهرامی استاد دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.
محمد بهرامی که نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است، در این نشست، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، و سردار شهید سلیمانی و شهید اورنگ، شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: این فرهنگی که در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا داریم هم دارای مزایا و معایبی هست، معایب اینکه ما مردم را به زحمت و دردسر می‌اندازیم اما مزایای آن در بین مردم قرار می‌گیریم و یک ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم برقرار می‌شود. متاسفانه خیلی از مسئولین ارتباطی با مردم ندارند و فاصله بین آن‌ها و مردم هست. شاید در خیلی از موارد مردم را درک نمی‌کنند و آن چیزی که واقعیت است و نیازهای واقعی مردم هست، بیگانه هستند و اینکه کسانی که اهل برنامه باشند و دنبال اینکه اطلاعات مختلف را جمع آوری کنند و بر اساس این اطلاعات، برای مردم تصمیم بگیرند بسیار مفید و تاثیرگذار است.
وی افزود: این از دستاوردهای مستقیم و دقیق با مردم است. کسانی که مسئولیت می‌پذیرند دو دسته هستند برخی‌ها افرادی کاربردی هستند اطلاعات را جمع آوری و پالایش می‌کنند و بر اساس این اطلاعات تصمیم مناسب می‌گیرند و بعداً نظارت می‌کنند و برخی‌ها هم تشریفاتی هستند. حرف‌های خوبی بزنند طرح‌های دیگران را هم معرفی کنند و اطلاعاتی از برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی و کاربردی باشد، ندارند. و مردم هم خیال می‌کنند که چه برنامه‌های قشنگی دارند فارغ از اینکه برخی از برنامه‌ها قابلیت اجرایی نداشته باشد و در توان شخص نباشد.
بهرامی ادامه داد: من سعی می‌کنم از آن دسته مسئولانی باشم که تلاش کنم کاربردی باشم و از زوایای مختلف، اطلاعاتی که مورد نیاز هست این‌ها را جمع آوری و بر اساس آن‌ها برنامه مناسب تهیه و اجرا و بعداً نظارت کنم. بر این اساس اعتقاد دارم کسی که می‌خواهد نماینده بویراحمد و دنا شود در سه بعد می‌تواند کار انجام دهد اول اینکه حق مردم را بگیرد. این حق مردم است، در زمینه‌های مختلف با توجه به شاخص‌ها، سرانه‌ها و آیتم‌های مختلف که برای این منطقه محروم تعریف می‌شود. متاسفانه برخی‌ها بیگانه هستند و برخی هم تسلطی ندارند و از اینکه از حقوق مردم دفاع کنند، ناتوان هستند.
وی افزود: مردم باید بدانند که دولت با نماینده ضعیف مشورت نخواهد کرد. دولت به نماینده ضعیف اعتباراتی که حق این مردم است بر اساس شاخص‌های مختلف هرگز پرداخت نخواهد کرد. و نماینده مجلس اگر می‌خواهد، ضعیف نباشد و یک نماینده قوی و تاثیرگذاری باشد. اول نباید زیاد در مجلس غائب باشد و مثل دانش آموزانی که تنبل هستند. آخر کلاس بنشیند که معلم از آنها سئوال نکنند.
بهرامی تاکید کرد: یک نماینده مجلس باید در برنامه‌های مختلف مشارکت و حضور پررنگی داشته باشد. بر این اساس اگر نماینده توانمندی می‌خواهید باید ویژگی‌هایی مانند تخصص، تجربه، تسلط، تدبیر ویژگی‌هایی است که باید نماینده داشته باشد. نماینده‌ای که اعداد و ارقام را بشناسد.
 


کد مطلب: 416933

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416933/2/دولت-نماینده-ضعیف-اعتبارات-پرداخت-نمی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1