تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۱۶۷۷۴
در نشست همفکری با جمعی از مردم روستای نرگاه بویراحمد مطرح شد

منتظریان: آقایان مندنی‌پور و مردانی از مفاخر روستای نرگاه است / بی‌عدالتی و تبعیض‌ها با انتخاب نماینده اصلح از بین می‌رود ( تصاویر )

۹
۱
کبنا ؛ نشست تعاملی و هم فکری جمعی از اهالی روستا نرگاه در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا با حضور نادر منتظریان برگزار شد.
به گزارش کبنا، نادر منتظریان در این نشست که روز شنبه (28 دی ماه 98) برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه شهدای بزرگی دارد که برای این مرز و بوم ایثارگری انها برای ما افتخار بزرگی است.
وی افزود: این روستا را به واسطه بزرگوارانی که منشاء خیر و برکت و تعلیم و تربیت استان است می‌شناسند که آقایان مندنی پور و مردانی از چهره‌های ماندگار و مفاخر این روستا و کشور هستند.
نادر منتظریان در جمع اهالی این روستا با اشاره به اینکه اخلاق باید اولویت انتخاباتی باشد و همه باید به آن مقید باشیم، گفت: باید بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم باشیم و سلامت انتخابات در اولویت مسئولان باشد.
وی صیانت از آرای مردم را ضروری ارزیابی کرد و گفت: در تمامی طول عمرم خدمت به مردم، سرلوحه زندگی‌ام بوده و به آن افتخار می‌کنم.
منتخب جریان اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: هدف و ضرورت ورود من به این دوره از انتخابات به دلیل شرایط خاص کشور و وضع موجود شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.
منتظریان ادامه داد: هنر شهدا و مدافعین حرم، در رأس انها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حفظ مرز و بوم و برقراری امنیت کشور بوده که باید راه انها ادامه داشته باشد تا اسایش، امنیت و ارامش مردم محقق شود.
وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون خدمات نیروهای نظامی و امنیتی دانست و گفت: از دیگر دلایل حضورم در صحنه وضع موجود مردم است که بی عدالتی، عدم توسعه، پارتی بازی، نبود شایسته سالاری در مدیریت‌ها و وضع قوانین خنثی انها را به ستوه آورده است.
 منتظریان جایگاه مجلس را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر نماینده مردم با توجه به جایگاهش عملکرد مناسبی داشته باشد به طور حتم شاهد وضع موجود نخواهیم بود.
وی گفت: ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی عصاره ملت است لذا یک نماینده باید شأن آن را حفظ کند و به فکر مردم باشد.
منتظریان انتخاب نماینده اصلح را لازمه تحقیق و بررسی دانست و گفت: با قومیت گرایی و فشار به مردم برای کسب رأی، به توسعه نخواهیم رسید.
این کاندیدای یازدهمین
دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به برنامه‌ها، کارنامه و پاکدستی کاندیداها رأی دهند.
وی هر رأی را نتیجه ۴ سال سرنوشت یک شهرستان ارزیابی کرد و گفت: دغدغه اشتغال، رونق تولید، توسعه و اقتصاد پویا همه نتیجه رأی مردم است.
منتظریان گریزی به وضعیت اشتغال شهرستان‌های بویراحمد و دنا زد و گفت: ناپایداری اشتغال و بیکاری جوانان با وجود منابع سرشار و غنی درشان مردم نیست، تبعیض و بی عدالتی‌ها باعث از بین رفتن حس اعتماد به مسئولان شده و مردم با رأی و انتخاب نماینده اصلح باید بدنبال از بین بردن این تظلم‌ها باشند.
وی تاکید کرد: مردم خواستار از بین رفتن بی عزتی و احیای عزت از دست رفته بویراحمد و دنا هستند که با توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، پویایی اقتصاد، اشتغال پایدار و … به این عزت دست پیدا خواهند کرد.
منتظریان شفافیت مالی کاندیداها را ضروری عنوان کرد و گفت: شأن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید حفظ شود و وزرا باید ابتدا وارد مرکز استان شوند نه اینکه از جاهای دیگر استان سر دراورند.
وی در پایان تاکید کرد: اگر وارد مجلس هم نشوم باز هم در خدمت مردم هستم و هر جایی که از دستم برآید، به مردم خدمت می‌کنم و این وظیفه من است.
به گزارش کبنا، همچنین در این نشست نماینده اهالی روستای نرگاه با خوش آمد گویی و خیر مقدم به کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، گفت: راه شهدا و شهید سپهبد سلیمانی که راه قیام عاشورا و فرهنگ اتحاد است، ادامه دارد.
وی با اشاره به منویات امام خمینی (ره) در خصوص مجلس و ضرورت آن گفت: مجریان انتخاباتی باید از ارای مردم صیانت کنند.
کرمی زاده با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگان قانون گذاری و نظارت است اظهار کرد: لزوم داشتن نماینده اصلح در این دوره از مجلس ضروری به نظر می‌رسد.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان بویراحمد و دنا همیشه در صحنه بوده‌اند گفت: لذا حق این مردم وضعیت فعلی نیست.
نماینده اهالی روستای نرگاه گفت: عملکردهای ضعیف و آسیب‌هایی که شامل حال مردم می‌شود و همچنین دشمنی دشمنان اسلام با اتحاد و انتخاب نماینده اصلح رفع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
موج جذب مردم به سمت کاندیدای انقلابی و غیر طایفه ای آغاز شده. انشاءالله پیروزی حاج منتظریان، که همون پیروزی عقلانیت و آینده نگریه، نزدیکه.
اواره
Iran, Islamic Republic of
مردم انقدر مهربونند که دیگه دل کسی را نمی شکنن و کنار همه کاندیداها می نشینن
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
واردمجلس نخواهی شدنگران نباش بویراحمددرزمان زارعی عزتشوبه دست اورد هم ازلحاظ توسعه گازرسانی جاده وهم ازلحاڟ مدیرکل های استانی
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر کیان دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
یعنی این ۴سال به شما رای بدن بویراحمد با عزت میشه
یعنی شما تو دوران سابقه کاریتون موفقیتی داشتی
البته سابقه داشتین که اون جدا زمانی که معاون استانداری بودین چیکار کردین
مردم شهید پرور نرگاه هم مهمان نوازن یعنی استقبال هم نمیکردن مطمعن باش رای نمیدن
علی
Iran, Islamic Republic of
از طایفه بزرگوار مشایخ کسی را دربین اینها نمی بینم
ل
Iran, Islamic Republic of
اقای مندنی پور رادوستان هم خط ردکردند
فرج
Iran, Islamic Republic of
این دوره انتخابات منتظریان پیروز انتخابات خواهد بود, به حول و قوه الهی
بی شک
Iran, Islamic Republic of
8650 رای برایت پیشبینی کردم یاداشت کن تا روز نتیجه گیری.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1