کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با جمعی از مردم منطقه کالوس مطرح شد

چرا «زارعی» از هدایت‌خواه قدردانی کرد؟ ( تصاویر )

29 دی 1398 ساعت 14:25

نشست هم اندیشی جمعی از اقشار مختلف مردم با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در منطقه کالوس برگزار شد.، زارعی در این نشست از ستار هدایت خواه به عنوان سرمایه استانی یاد کرد.


نشست هم اندیشی جمعی از اقشار مختلف مردم با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در منطقه کالوس برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (شنبه 28 دی ماه) نشست هم اندیشی جمعی از اقشار مختلف مردم با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در منطقه کالوس برگزار شد. در این نشست زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، اظهار کرد: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، باید در مقابل روح حاج قاسم تعظیم کرد، این شهید بزرگوار که در عین گمنامی یکبار دیگر انرژی جدیدی را به انقلاب اسلامی وارد کرد و خدای متعال حیات و شهادت آن انسان خدایی را  مورد برکت برای نظام اسلامی ایران قرار داد.
وی در ادامه یاد و خاطره شهید «جواد هرمزپور» را گرامی داشت و گفت: «بنده بارها توفیق هم رزمی در کنار این سردار سرافراز را داشته‌ام، درخشان‌ترین ستاره آسمان استان بود که جا دارد یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود.»
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در ادامه گریزی به وضعیت منطقه کالوس زد و بیان کرد: «نسبت به منطقه کالوس هیچ وقت بی اعتنا نبودم، ما آموخته‌ایم خادم مردم باشیم، از لحظاتی که موضوع گازرسانی کالوس مطرح بود پی گیری‌های لازم انجام شد، و سعی می‌کنیم و خداوند به ما یقیناً کمک خواهد کرد که انشالله  این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.
زارعی در ادامه گفت: «همیشه سعی کردم اخلاق مداری را سرلوحه کار خودم قرار دهم و اینجا نمی‌بایست از زحمات و پی گیری‌های آقای «هدایت خواه» در این زمینه براحتی عبور کرد، افراد تا در جایگاه نماینده قرار نگیرند، مشکلات و سختی‌ها را احساس نخواهند کرد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های بهتر برای بهبود وضعیت منطقه کالوس تلاش خواهیم کرد تا این منطقه در شأن مردم ساخته شود. به دلیل موضوع انتخابات مسئولان نمی‌توانستند که همراه بنده به این منطقه بیایند. اما ان شاء الله بعد از انتخابات به همراه مسئولان و مدیران برای رسیدگی به مشکلات منطقه کالوس، خواهم آمد.
 به گزارش کبنا، سفر غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به منطقه کالوس و قدردانی او از «ستار هدایت خواه» نماینده سابق بویراحمد و دنا برای منطقه کالوس بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت که در ادامه «زارعی» در باره قدردانی خود از «هدایت‌خواه» را به شرح زیر توضیح داد و گفت: «بنده معتقدم که ما باید با مردممان صادق باشیم و چیزی برای پنهان کردن از مردم نداشته باشیم. اینجا بحث رقابت، رفاقت و یا انتخابات نیست امروز من توفیق حضور در منطقه‌ای را داشته‌ام که از هم طایفه‌ای‌های آقای دکتر «هدایتخواه» هستند که بنده از ایشان بعنوان یک سرمایه‌ی انسانی استان یاد کردم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در استان ما این است که به سرمایه‌های انسانی بخوبی توجه نداریم در حالی که در دنیا کشورهایی وجود دارد که منابع اقتصادی مثل ایران ندارند اما با اتکا به منابع انسانی پیشرفت لازم را داشته‌اند.
غلام محمد زارعی در ادامه گفت: «بنده معتقدم عزیزانی همچون آیت الله ملک حسینی، سید باقر موسوی، دکتر وکیلی، مهندس غریب پور، مهندس پناه، دکتر ضیاء هاشمی، حاج عبدی افتخاری، سردار شهابی فر، حاج قوام فروزان، دکتر ایروان مسعودی اصل، سید کامل تقوی نژاد، دکتر تاجگردون، دکتر زراعت کیش، سید قدرت حسینی، حاج آقای موحد، مهندس هاشمی پور، حاج آقای بزرگواری، مهندس افشانی، آقای جعفری، دکتر خادمی، دکتر نیکبخت، دکتر مندنی پور، دکتر ملک حسینی، دکتر مردانی و دیگر عزیزانی که اکنون نامشان به ذهن بنده خطور نمیکنه همگی سرمایه‌های انسانی استان و کشور هستند که از قَبَل حمایت‌های مردم باعث افتخار استان شدند و ما وظیفه داریم در هر جایی که فرصتی پیش آمد از انها به نیکی یاد کنیم و فرهنگ پاسداشت و قدر دانی از این سرمایه‌های انسانی را ترویج دهیم. همه این عزیزان قابل احترام هستند و در جای خود برای استان کارایی‌های لازم را دارند و نگاه ما نباید همراه با بغض و کینه توزانه باشد بنده حتی برای رقیبان انتخاباتی خودم نیز احترام قائل هستم و از آنها هم به نیکی یاد می‌کنم.»
وی در ادامه افزود: «امروز متاسفانه می‌بینیم با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات شاهد گسترش بی اخلاقی‌های سیاسی در بین بعضی جریان‌ها وگروههای انتخاباتی و حتی متاسفانه در بعضی موارد کاندیداهای محترم در سطح استان هستیم. فضایی که متاسفانه بر تمام خوبی‌ها و داشته‌های فرهنگی و روابط بسیار ارزشمندی که مردم استان ما در طول چند دهه گذشته از آن برخوردار بوده‌اند سایه انداخته و فشار، استرس، اضطراب و نگرانی‌های زیادی برای مردم بوجود می‌آورد. به هر حال همه باید سعی کنیم که انتخابات و مسائل سیاسی باعث بروز اختلافات در بین مردم و طوایف و قومیت‌های مختلف در سطح استان نشود و مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نشود. به نظر بنده در این بین نقش کاندیداهای محترم و نیروهای سیاسی و اجتماعی بسیار بسیار مهم خواهد بود.»
زارعی در ادامه بیان کرد که «ان شاء الله از امروز شاهد آن باشیم که در سطح هر سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیداهای محترم انتخابات مجلس با هر تفکر سیاسی و قومیتی سعی کنند تمام تلاش خود را برای حفظ احترام رقبا و انتقال این مهم به عنوان یک اصل مهم اخلاق سیاسی به سطح جامعه و طرفداران به کار گیرند. به هر حال انتخابات این دوره از مجلس نیز ان شاءالله در اسفند ماه به بهترین نحو ممکن به پایان خواهد رسید و انتخاب مردم استان برای همه گروهها سیاسی و کاندیداها و طرفداران آنها نیز قابل احترام خواهد بود.
وی تصریح کرد که «دعوت می‌کنم از همه سیاسیون و کاندیداهای محترم که در کنار همه مباحث و مسائلی که در راستای تبلیغات خود طرح می‌کنند، از رقبا خود نیز به نیکی یاد کنند و خوبی‌ها و محاسن آنها را نیز بیان کنند.»
زارعی در انتهای صحبت‌های خود با بیان اینکه «ما امروز از جناب آقای دکتر هدایتخواه به عنوان فردی که ۱۶ سال با هم رقابت داشتیم یاد کردیم»، گفت: «در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه که جز اقشار زحمت کش جامعه و حقیقتاً از مشاغل سخت جامعه می‌باشند، نیز دعوت می‌کنم که اخلاق رسانه‌ای را در این ایام پیش رو لحاظ کنند و خدای متعال را به عنوان ناظر و شاهد اعمال خود در امر رسانه و اگاهی بخشی به جامعه قرار دهند.»


کد مطلب: 416763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416763/2/چرا-زارعی-هدایت-خواه-قدردانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1