تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۱۶۷۶۳
در نشست با جمعی از مردم منطقه کالوس مطرح شد

چرا «زارعی» از هدایت‌خواه قدردانی کرد؟ ( تصاویر )

۴
کبنا ؛نشست هم اندیشی جمعی از اقشار مختلف مردم با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در منطقه کالوس برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (شنبه 28 دی ماه) نشست هم اندیشی جمعی از اقشار مختلف مردم با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در منطقه کالوس برگزار شد. در این نشست زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، اظهار کرد: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، باید در مقابل روح حاج قاسم تعظیم کرد، این شهید بزرگوار که در عین گمنامی یکبار دیگر انرژی جدیدی را به انقلاب اسلامی وارد کرد و خدای متعال حیات و شهادت آن انسان خدایی را  مورد برکت برای نظام اسلامی ایران قرار داد.
وی در ادامه یاد و خاطره شهید «جواد هرمزپور» را گرامی داشت و گفت: «بنده بارها توفیق هم رزمی در کنار این سردار سرافراز را داشته‌ام، درخشان‌ترین ستاره آسمان استان بود که جا دارد یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود.»
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در ادامه گریزی به وضعیت منطقه کالوس زد و بیان کرد: «نسبت به منطقه کالوس هیچ وقت بی اعتنا نبودم، ما آموخته‌ایم خادم مردم باشیم، از لحظاتی که موضوع گازرسانی کالوس مطرح بود پی گیری‌های لازم انجام شد، و سعی می‌کنیم و خداوند به ما یقیناً کمک خواهد کرد که انشالله  این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.
زارعی در ادامه گفت: «همیشه سعی کردم اخلاق مداری را سرلوحه کار خودم قرار دهم و اینجا نمی‌بایست از زحمات و پی گیری‌های آقای «هدایت خواه» در این زمینه براحتی عبور کرد، افراد تا در جایگاه نماینده قرار نگیرند، مشکلات و سختی‌ها را احساس نخواهند کرد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های بهتر برای بهبود وضعیت منطقه کالوس تلاش خواهیم کرد تا این منطقه در شأن مردم ساخته شود. به دلیل موضوع انتخابات مسئولان نمی‌توانستند که همراه بنده به این منطقه بیایند. اما ان شاء الله بعد از انتخابات به همراه مسئولان و مدیران برای رسیدگی به مشکلات منطقه کالوس، خواهم آمد.
 به گزارش کبنا، سفر غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به منطقه کالوس و قدردانی او از «ستار هدایت خواه» نماینده سابق بویراحمد و دنا برای منطقه کالوس بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت که در ادامه «زارعی» در باره قدردانی خود از «هدایت‌خواه» را به شرح زیر توضیح داد و گفت: «بنده معتقدم که ما باید با مردممان صادق باشیم و چیزی برای پنهان کردن از مردم نداشته باشیم. اینجا بحث رقابت، رفاقت و یا انتخابات نیست امروز من توفیق حضور در منطقه‌ای را داشته‌ام که از هم طایفه‌ای‌های آقای دکتر «هدایتخواه» هستند که بنده از ایشان بعنوان یک سرمایه‌ی انسانی استان یاد کردم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در استان ما این است که به سرمایه‌های انسانی بخوبی توجه نداریم در حالی که در دنیا کشورهایی وجود دارد که منابع اقتصادی مثل ایران ندارند اما با اتکا به منابع انسانی پیشرفت لازم را داشته‌اند.
غلام محمد زارعی در ادامه گفت: «بنده معتقدم عزیزانی همچون آیت الله ملک حسینی، سید باقر موسوی، دکتر وکیلی، مهندس غریب پور، مهندس پناه، دکتر ضیاء هاشمی، حاج عبدی افتخاری، سردار شهابی فر، حاج قوام فروزان، دکتر ایروان مسعودی اصل، سید کامل تقوی نژاد، دکتر تاجگردون، دکتر زراعت کیش، سید قدرت حسینی، حاج آقای موحد، مهندس هاشمی پور، حاج آقای بزرگواری، مهندس افشانی، آقای جعفری، دکتر خادمی، دکتر نیکبخت، دکتر مندنی پور، دکتر ملک حسینی، دکتر مردانی و دیگر عزیزانی که اکنون نامشان به ذهن بنده خطور نمیکنه همگی سرمایه‌های انسانی استان و کشور هستند که از قَبَل حمایت‌های مردم باعث افتخار استان شدند و ما وظیفه داریم در هر جایی که فرصتی پیش آمد از انها به نیکی یاد کنیم و فرهنگ پاسداشت و قدر دانی از این سرمایه‌های انسانی را ترویج دهیم. همه این عزیزان قابل احترام هستند و در جای خود برای استان کارایی‌های لازم را دارند و نگاه ما نباید همراه با بغض و کینه توزانه باشد بنده حتی برای رقیبان انتخاباتی خودم نیز احترام قائل هستم و از آنها هم به نیکی یاد می‌کنم.»
وی در ادامه افزود: «امروز متاسفانه می‌بینیم با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات شاهد گسترش بی اخلاقی‌های سیاسی در بین بعضی جریان‌ها وگروههای انتخاباتی و حتی متاسفانه در بعضی موارد کاندیداهای محترم در سطح استان هستیم. فضایی که متاسفانه بر تمام خوبی‌ها و داشته‌های فرهنگی و روابط بسیار ارزشمندی که مردم استان ما در طول چند دهه گذشته از آن برخوردار بوده‌اند سایه انداخته و فشار، استرس، اضطراب و نگرانی‌های زیادی برای مردم بوجود می‌آورد. به هر حال همه باید سعی کنیم که انتخابات و مسائل سیاسی باعث بروز اختلافات در بین مردم و طوایف و قومیت‌های مختلف در سطح استان نشود و مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نشود. به نظر بنده در این بین نقش کاندیداهای محترم و نیروهای سیاسی و اجتماعی بسیار بسیار مهم خواهد بود.»
زارعی در ادامه بیان کرد که «ان شاء الله از امروز شاهد آن باشیم که در سطح هر سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیداهای محترم انتخابات مجلس با هر تفکر سیاسی و قومیتی سعی کنند تمام تلاش خود را برای حفظ احترام رقبا و انتقال این مهم به عنوان یک اصل مهم اخلاق سیاسی به سطح جامعه و طرفداران به کار گیرند. به هر حال انتخابات این دوره از مجلس نیز ان شاءالله در اسفند ماه به بهترین نحو ممکن به پایان خواهد رسید و انتخاب مردم استان برای همه گروهها سیاسی و کاندیداها و طرفداران آنها نیز قابل احترام خواهد بود.
وی تصریح کرد که «دعوت می‌کنم از همه سیاسیون و کاندیداهای محترم که در کنار همه مباحث و مسائلی که در راستای تبلیغات خود طرح می‌کنند، از رقبا خود نیز به نیکی یاد کنند و خوبی‌ها و محاسن آنها را نیز بیان کنند.»
زارعی در انتهای صحبت‌های خود با بیان اینکه «ما امروز از جناب آقای دکتر هدایتخواه به عنوان فردی که ۱۶ سال با هم رقابت داشتیم یاد کردیم»، گفت: «در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه که جز اقشار زحمت کش جامعه و حقیقتاً از مشاغل سخت جامعه می‌باشند، نیز دعوت می‌کنم که اخلاق رسانه‌ای را در این ایام پیش رو لحاظ کنند و خدای متعال را به عنوان ناظر و شاهد اعمال خود در امر رسانه و اگاهی بخشی به جامعه قرار دهند.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی اخلاق مدار
Iran, Islamic Republic of
تنها کسایی تو رو میشناسن ک باهات رفتن این روستا و اون روستا، انگار ما نمیدیدیم ک یه پیرزن میومد جلو و بهش قول گاز و راه و .. میدادی،؟ تو ک میگی نمایندگی سخته چرا وایسادی؟؟ چه کاری انجام دادی در طی این هشت سال؟؟ وقتی که هدایتخواه رقیبت بود حاضر بودی این حرف رو بزنی؟؟ اسم این آدما رو آوردی ک به اسم خودت مصادره کنی!؟ رفتی رای جمع کنی بری مجلس که دوباره همین روند رو پیش ببری؟؟ کاش همون هدایتخواه میومد که دو تا داد میزد داخل صحن مجلس، یکیو استیضاح میکرد، از یکی دفاع میکرد، تو کجای مجلس بودی؟؟ اصلا اگه یه روز کاری نمیرفتی صحن مجلس و غیبت میکردی لاریجانی متوجه میشد نیستی؟ بقیه نماینده ها میشناسنت اصلا؟؟؟
کالوس
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مدار
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
علي محمد عزيزي
Iran, Islamic Republic of
زارعي نماد اخلاق سياسي استان ميباشد، اي كاش خيلي ها ازش ياد بگيرن
Iran, Islamic Republic of
قبلا می گفت .
احسان
Iran, Islamic Republic of
زارعی پیروز قطعی انتخابات است .
مرد عملگرا و با اخلاق
عزیز پور
Iran, Islamic Republic of
درود حاج زارع
مرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع مرد اخلاق و ادب و خدمت
خادمی
Iran, Islamic Republic of
انشالله روزی سیاسیون استان ما همه اینگونه رفتار کنتد.
راضیه بیات
Iran, Islamic Republic of
خدمت بی منت حاجی بزرگوار‌‌‌درود برمردم بااصالت کالوس
ايل جليل هميشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
هر چه در اين ٨ سال خواستند زارعي را تخريب كنند فقط و فقط تيشه به ريشه خودشون زدن، زارعي خدا را دارد، زارعي اخلاق دارد
احساني
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعي ما مردم كالوس تا پاي جان كنار شما خواهيم ماند. اخلاق مداري شما براي همه ي ما ثابت شده است
احمدي از كالوس
Iran, Islamic Republic of
ديروز كه از نزديك با آقاي زارعي هم كلام شدم، پي بردم چه مرد بزرگي و خاكي هستن، با آرزوي موفقيت براي ايشون
Iran, Islamic Republic of
تا ديروز. حالا كه رقيبت نيست وإحساس خطر از جانب ايشان نداري ،سرمايه استاني شده؟؟؟؟؟به كجا شتابان جناب زارعي چرا ..؟؟؟. نماينده اي كه بايد در تراز نظام ومزين به اخلاق واقعي وعملي وتبليغاتي اسلامي وسياسي باشد اين چنين بسيارخود به هدايت خواه وديگران فراموش ميكند ...البته فراموش نكرده
محمد رحیم عباسی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. انصافا در چند گروه فضای مجازی عضو هستم . خیلی خیلی دیدم بر علیه آقای زارعی بد می نویسند که چرا از هدایتخواه تقدیر کرده است. با خودم گفت حتما آقای زارعی یک موضوع خیلی بدی را بیان کرده است . ولی الان که این مطلب را خوندم انصافا خوشحال شدم. مگه انتخابات باید تمام مسائل و مباحث ما را تحت پوشش قرار بده. متاسفانه الان در شهرستان گچساران شاهد هستیم که کاندیداها خیلی خیلی تند درباره هم اظهار نظرمی کنند بیشتر صحنه جنگ و نبرد را برای مردم تداعی می کنند اما اینکه یک نفر نماینده مجلس حاضر باشه از رقیب دیرینه خود به نیکی یاد کنه به نظر من امری زیبا و قابل تقدیر است. انشاءالله که این رویه از سوی سایر آقایان نیز در پیش گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
زارع اگر راس ایگفت نام درخشان چهره ملی جناب آقای دکتر نیک اقباله هم بر زبان ایاورد اگرچه نیازی و اقرار زبانی جناب زارع نیس
ن---الف
Iran, Islamic Republic of
رأی ما آقای دکتر بهرامی
چهره جوان و شجاع و تنها چهره آکادمیک با مدرک دکتری
Iran, Islamic Republic of
زارع هرچی در چنته داشت تو این 8 سال رو کرده دیگه تفکر جدید و ابتکار و خلاقیت و برشی نداره بذارید جوانان تحصیل کرده و اهل ریسک به میدان بیایند
Iran, Islamic Republic of
به نظرشمااگه دکترهدایتخواه کاندیدای مجلس بودزارعی ازایشان به نیکی یادمی کرد ؟
ناظر بر گفتار
Iran, Islamic Republic of
عجبا نميدونستيم همون سرمايه انساني استانيست!؟؟؟؟؟؟
رستگار
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش خودت هستی حاجی عزیز و دوست داشتن
علوی
Iran, Islamic Republic of
خدایی خیلی بی حاشیه و مردمی هستی واسه اولین بار میخوام بهت رای بدم حیف که نمیدونستم به این صاف و صادقی هستی یعنی دوره های قبل هم بهت رای میدادم به حق همون فاطمه زهرا که این دفعه هم پیروزی
عابدیان
Iran, Islamic Republic of
پیروزی مثل دو دوره قبل سناتور زارعی
پیشوا
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارعی فردی اخلاق مدار هستن که برای توسعه و آبانی تلاش میکنن،قطعا این دور هم هستن انشاالله
ایمان داور
Iran, Islamic Republic of
انصافا کاری ندارم اگر همین حرکت را شخص دیگری انجام می داد الان خیلی ها برای ایشان چند مطلب می نوشتند و چالش یک ویژگی خوب درباره رقیب راه می انداختند ولی چون آقای زارعی اخلاق مدار این موضوع را نه تنها چشم ها بر واقعیت ها بسته می شه که حتیبه واسطه این حرکت انسانی مخالفان تخریب هم می کنند.
ایل جلیل همیشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا(س)
احسانی
Iran, Islamic Republic of
بی شک جناب زارعی نماد اخلاق سیاسی و توسعه استان است
پیروزی مجدد نزدیک است یازهرا(س)
زلفعلی حسن پور
Iran, Islamic Republic of
درود و درود بر حاج زارعی اخلاق مدار
Iran, Islamic Republic of
سلام خوبی
راستگو
Iran, Islamic Republic of
نماینده اخلاق مدار و مردمی فقط حاجی زارعی
محدثه
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای از جنس مردم و آشنا با مشکل مردم فقط حاج زارعی. یازهرا
کرم نیا
Iran, Islamic Republic of
الحق ک زارعی نماد اخلاق و انسانیت و مردم داریست... درود
Nima
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای خوش رو و قابل احترام و متواضع که قطعا پیروز این دوره از انتخاباته
آیین پرست
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد بزرگ
Sorush
Iran, Islamic Republic of
این دوره هم حاج زارعی پیروز میشن بدون شک
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی مرد اخلاق و مرد عمل و دست پاک
Iran, Islamic Republic of
به اسم خودت إظهار نظر كن برادر نه ايل وطايفه...
مهناز
Iran, Islamic Republic of
زارعی نماد اخلاق.... از رفتار و کردار ایشون بزرگی و اصالت فریاد میزنه... هیچوقت فراموش نمیکنیم ک برای ما و کسانی ک در مناطق زیلایی هستیم چ زحماتی کشیدند
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
بدون شک حاج زارعی پیروز این دوره هستن انشااله
تقوی
Iran, Islamic Republic of
پیروزی نزدیک است... یا زهرا
طهماسبی میمند
Iran, Islamic Republic of
بزرگ مرد مردمی و با اخلاق که همیشه جدا از مردم نیودن و با مشکلات مردم آشنا هستن
طهماسبی میمند
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
فرخ خنجر زاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مردم همیشه در صحنه‌ی کالوس،وصد درود بر حاج زارعی مردمی
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تو این دو دوره حاج زارعی آبادانی استان هر کاری کردن باید این دوره هم خودشون باشن تا شاهد توسعه و آبادانی بیشتری باشیم
ضرغام پور
Iran, Islamic Republic of
پیروز صد درصدیه انتخابات اقای غلام محمدزارعی‌....یازهرا..
نگین
Iran, Islamic Republic of
هتریک از رگ گردن به ما نزدیک تر است یا زهرااااا
Kia
Iran, Islamic Republic of
کاش همه سیاست مداران اخلاق سیاسی را از اقای زارعی یاد بگیرن
همیشه کنار رقابت اخلاق مدار بودن
پیروز واقعی انتخابات کسی است که اول پیروز اخلاق شه.
اسدپور
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی مرد بزرگ فاطمه زهرا پشت و پناهت باشه
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعي نماينده اي مردم دار وازجنس مردم و براي مردم هستند پيروزيشون قطعيه ✌🏻
سپيدار
Iran, Islamic Republic of
اقاي زارعي فردي بااخلاق باصداقت هستند براي ابادي استان از هيچ تلاشي دريغ نكرده اند وشايستگي قبولي رو دارند
دنا
Iran, Islamic Republic of
فرمودید بعد ازانتخابات با مدیران به کالوس میایید....یعنی اینقدر امیدواری....اگه خدا بخواد بعد از انتخابات برای همیشه خونه نشین خواهی شد....
سعید
Iran, Islamic Republic of
تا خرداد ماه نمایندگی این دور ادامه داره انشتین.
Iran, Islamic Republic of
اگر وقتی که رقیبت بود این حرف رامیزدی قبول بود بیشتر ین تخریب وتهمت ازناحیه طرفدارانت به هدایت خواه صورت گرفت آن موقع میگفتید ارزش داشت
Narges
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اعتماد به نفس بالایی دارن😁
من كالوس فاميل نزديك دارم
Iran, Islamic Republic of
به نام مردم پیغام نگذارید لطفا .مردم کالوس فقط اومدن پیش نماینده ...فقط به خاطر اینکه نماینده هست فی الحال. یک نفر اومده با اسم مردم منطقه اینجا کامنت ميزاره واز مهمان نوازي مردم شريف ومحروم اين منطقه سوء استفاده ميكنند واين خودش بزرگترين بي اخلاقي سياسي واخلاقياست. سر ميزنه اخلاق رو با این کار ذبح نکنید .زارع رای نیاره چه اينجا چه بقيه جاها....سوم اسفند صندوق ها راچ كنيد تابفهميد كه اين كامنت ها شوي تبليغاتي ايشان بوده
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
عجب دنیائی تا دیروز این. بیان می کرد امروز میگه هدایتخواه چهره استانی هس
تو ۸سال به بهترین شکل مردم کالوس رو هم . حالا احوالپرس مردم شدی
اون بنده خدا ها هم مجبورن. هم که شده شما رو به کالوس دعوت کنن بنر برات بزنن
هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
یادش رفته دور قبل می گفت ...حالا شد مفاخر استان
Iran, Islamic Republic of
دور قبل چ میگفت؟؟
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درکدبرتوای مردبزرگ واخلاق مقدار
مرد
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند چنبه دانه
دیگه حنایت رنگی نداره
جمع کن
منصور
Iran, Islamic Republic of

خاطرم هست در جلسه معارفه مدیر کل جدید را و شهرسازی این اقایان مفاخر و سرمایه اجتماعی را آنچنان زیر سوال می برد .
حالا که میبینه رقیبش نیست چطوری چرخش کرده
بقول شیرازی ها .
ويكتوريا
United Arab Emirates
درود بر جناب حاج زارعي مردي إز جنس مردم ، دلسوز و بااخلاق
بيات
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ حاج زارعي خدا و فاطمه زهرا پشت وپناهت باشه نماد اخلاقي و مردم داري استان ان شاالله كه اين سري هم پيروز ميداني
Narges
Iran, Islamic Republic of
الان که دیگه دکتر هدایتخواه در صحنه رقابت انتخابات بویراحمد نیست از ایشان به عنوان سرمایه انسانی استان یاد میکنید؟؟؟
ایشان (دکتر هدایتخواه) سرمایه ملی بودند، هستند و خواهند بود.
چرا بیان میکنید در طی ۸ سال نمایندگی به کالوس دیدار نداشتید به دلیل موضوع انتخابات. مگر آن زمان کالوس جز حوزه بویراحمد و دنا محسوب نمیشد، مگر نماینده مردم حوزه بویراحمد و دنا نبودید؟؟؟ پس خود نیز به این موضوع اشراف کامل دارید که دیدگاه طایفه گرایانه دارید. چطور می خواهید بعد از انتخابات و شمارش آرای انتخابات از این دیدگاه طایفه گرایی برگردید!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم بتونی با این مردم زیرک گودرزی
تلزالى
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعى ✌🏻️✌🏻✌🏻
تلزالى
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعى ✌🏻️✌🏻✌🏻
حاج احسان
Iran, Islamic Republic of
گفت دانایی ک گرگی خیره سر هست پنهان در نهاد هر بشر....

اون خرمایی ک خوردی هستش داخل جیب ما هست
Iran, Islamic Republic of
درود بر اهالی غیرتمند و مهمان نواز کالوس
درود بر حاجی
گودرزی کالوس
Iran, Islamic Republic of
کم کم5هزار رای ثابت برای زارعی و حداقل5هزار رای دیگه هم فامیل و بستگان و سر صندوق هم5هزارتای دیگه...درسته زارعی رقیب ما بود ولی رفتاری که طرفداران اقای ...داشتن تو ادوار گذشته که هیچ وقت فراموش شدنی نیست و باید اقای ... باشه و ببینه که در حد مجلس نیست و حتی با نبود دکتر هدایت خواه هم قبول نمیشه شاید طایفه گودرزی جمعیتی کوچک باشه ولی از لحاظ سیاسی بیشترین تاثیر رو میزاره این خط_اینم نشون☆
چنار ستان سفلی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر اسوه مقاومت ÷دکتر ستار هدایتخواه چهر ه فر املی
Iran, Islamic Republic of
هدايت خواه ايلات بزرگ تامرادي وجليل هدايت خواه كردند نه شما ....بجاي حمايت وتوجه به نخبگانشون وتوسعه مناطق محروم انها از ده برافتاب،چرام،ومناطق بي راي وخطي باندي عملا مدير ميكاشت وحمايت كرد ... چرا دو دور بدون انها برنده نشدين ؟؟؟حرمت نگه دار كه اوني كه نمكدون شكست وقدر ندانست ؟؟همين دور نگاه كن چه حركتي مغرضانه وخودزنانه اي در پيش گرفته ايد
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایتخواه، هدابیتخواه بودند هستند و خواهند بود.
دکتر هدایتخواه جریان اصولگرا بودن، وابسته به طایفه آرا جلیل و تامرادی نبود، دو دور قبل نامردی ها باعث شکست شد.
حالا ابن دور بفرمایید شما قصد داربد چ کاندیدی برنده باشد؟؟
داشتن نماینده ای دکتر چون دکتر هدایتخواه باید باعث افتخار باشد
حمید
Iran, Islamic Republic of
همه اش تعارف خشکه است اقای زارعیی هم خودش میداند که برنده انتخابات کسی جز حاج مهدی روشنفکر نیست واینها همه همه دلخوشیه
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشید وخدا قوت به حامیان حاج زارعی برادران عزیز اینها همه اش دلگرمی ودلخوشیه خود اقای زارعی هم میداند که اقای حاج مهدی روشنفکر. مگه چقدر باشه وشب آخر چند هزار نفر را میتوان به نظرم بیهوده وقت خود را تلف نکنیم بهتر اتست
س
Iran, Islamic Republic of
بود ونبودش برای مردم فرقی ندارد/انشااله بازنده هستند
Iran, Islamic Republic of
به چند دلیل می بازد : عدم برنامه وطرح در مجلس /بعدش ایشان تمام لیدرها ونیروهای اصلی خودش را ازدست داده شما چطور می فرمایید پیروز است .//اگر مردم تعیین کننده هستند کار ایشان یقینا تمام است . // رزومه ای حتی در مجلس نتوانست برای خود جور کند . فقط یه کار خوبی برای خودش کرد انتقالی گرفت ورفت وزارت نفت ای حاجی زرنگ چرا ما نبردی .
تیر
Iran, Islamic Republic of
سلام چطوری؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان حالا می داند که هدایت خواه نیست داردید این حرفها را می زند ،نیروهای مومن ومتعهد را یکی یکی با تاج از سر راه برداشتید از همه ادارات ،حالا دارید برای مرد شاخ وشانه می کشید . فقط منتظریان
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام: پنج نفر اول را که می شناسم از اهالی عزیز کالوس هستند اما بقیه عزیزان را در کالوس ندیده ام. اگر اشتباه می کنم بیزحمت بفرمائید
مشت
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع خیلی در حق مردم
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه من سوال که کردم گفتن کل اون جمعیت هیت همراه خود زارع بوده و کلا ۲۰ نفرشون از اهالی کالوس بودن و جالبترش اینه که دورهای قبلی اقای هدایتخواه رو میکوبوندن به به الا چطور داره از دکتر هدایتخواه تعریف میکنه بیشتر این نظرات هم خودشون به اسم مردم کالوس نوشتن وگرنه از هرکی که سوال پرسیدم گفتن فقط ۵تا خونه در کالوس ان هم به دلیل کار پید کردن برای یکی از جوانانشان در بیمارستان شهدای گمنام بوده و اینچنین بزرگش کردن
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع دیگه کسی گول این رانمیخوره
ساعد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی شما که حرف از اخلاق میزنید فراموش نخواهیم کرد آن شعار ها را که برای دکتر هدایت خواه درست کرده بودین
هم دکتره هم استاد ... اینو هنوز فراموش نکرده ایم.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی بهارین گزینه برای این منصب میباشد تنها کسی که این شهر را نجات خواهد داد این را هم مردم فهمیده اند درود بر دکتر بهرامی
ارمین
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتون کول میزنیت بزرگواران جناب زارعی دیگه تموم شد۸۰-۴۰-۲۰
ارمان
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات دکتر بهرامی هستن برید موج مردم را ببینید که به سمت ایشون اومده
ممد۶۶
Iran, Islamic Republic of
این دور دکتر بهرامی شک نکنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
جالبه شدن سرمایه های امروز .بستع اقایی زارعی
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع دوباره میخواد . مردم دیگه آگاه شدن.قدردانی چیه بابا
امیر
Iran, Islamic Republic of
هربار به یه اسم یه ترفندمیادتوعرصه انتخابات. بعدکه میره دیگه یادش نی این مردم بودن لیاقتوبهش دادن الانم افتاده دنبال هدایتخواه چطور دورقبل میگفت اصلاحاته که رآی هدایتخواه جلوفرمانداری یه بنظرمن مردم بایدتصمیم دروست بگیرن گول نخورن هرکی سابقه خوب داره بهش رآی داد اقای همون زارع بودکه دور قبل میگفت هدایتخواه. حالا التماس میکنه چه سیاستت.بروبسه مردم بدبختترنکن
Iran, Islamic Republic of
فیلم.که یاد تون نرفته که دارید اعلام می کنید به بقیه نمایندگان.
علی
Iran, Islamic Republic of
مشخصه کامنتها همه از جانب یک نفر هست با اسامی مختلف .زارعی به تاریخ پیوست
فرج
Iran, Islamic Republic of
دیگه بسه. تو دیگه رنگ مجلسو نمیبینی. کرسی رو همین امروز به دکتر روشنفکر تقدیم بفرما
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
اخلاق مداری ومردم داری وتلاش درجهت حل مشکلات مردم ۳شاخصه اصلی وبارز حاج زارعی است،،،،قطعا این دوره هم مردم حامی نماینده اشان خواهندبود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1