کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم فیروز آباد مطرح شد

منتظریان: دوران وعده‌های بی‌عمل تمام شده / مردم فرصت خدمتگذاری را به راستگوها بدهند

27 دی 1398 ساعت 22:31

نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با جمعی از مردم منطقه فیروزآباد یاسوج دیدار کرد.


نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با جمعی از مردم منطقه فیروزآباد یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنا، عصر روز (جمعه 27 دی ماه 98) نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا با جمعی از مردم منطقه فیروز آباد یاسوج دیدار کرد. در این دیدار مردم به بیان مشکلات این منطقه پرداختند.
منتظریان در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهدای ما با تمام وجودشان از این میهن اسلامی دفاع کردم و اکنون ماها هم باید با تمام وجودمان و با انتخاب مسیرهای درست به اعتلای و سربلندی این نظام کمک کنیم.
وی افزود: دوران وعده‌ دادن‌ها و عمل نکردن‌ گذشته است، مردم ما مردمی فهیم و دانای هستند و آنها یقیناً در آینده فرصت خدمتگذاری را به راستگویان و اهلش می‌سپارند.
در ادامه این مراسم نادر منتظریان با بیان اینکه خون شهدای حادثه تروریستی بغداد انسجامی در کشور ایجاد کرده، گفت: همه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را داریم. 
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه دنبال نام و جایگاه نیستم، گفت: یکی از اهدافی که موجب شد وارد کارزار انتخابات یازدهم شوم مشکلات و موانع متعددی بود ۴۱ سال از انقلاب می‌گذرد موانع و مشکلات زیادی وجود دارد دشمنان مانع تراشی می‌کنند و همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهد اما شرایط بیرون از نظام سخت و ویژه شده و ابر قدرت‌ها مقابل ما صف بندی کردند اما با قدرتی که داریم تاکنون نتوانستند کاری کنند.
وی با بیان اینکه کمتر کسی را سراغ دارید که بتواند مقابل ما صف بندی کند، به آسیب‌های و شکاف‌های ایجاد شده در جامعه اشاره کرد و افزود: یکسری ناکارامدی در بدنه نظام و سیستم ایجاد شده و مردم که بعد از رهبری ستون انقلاب هستند با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند.
 منتظریان ادامه داد: این مردم بزرگوار نیازمند بهترین خدمت هستند لذا از منطقه فیروزآباد شناخت داریم در این منطقه مراکز بهداشتی و درمانی، دبستان و همه آنچه هست تعطیل شده است و مردم از خدمات بی بهره‌اند.
 منتظریان بیان کرد: یکی دیگر از عللی که باعث ورود به انتخابات شد این بود که از زیرساخت‌های نظام در همه عرصه‌ها مطلع هستم کشور ایران منابع و گنجینه بزرگی از سرمایه‌ها است.
 کاندیدای نهایی جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه علت شکاف و مشکلات محرز است، بر لزوم داشتن مجلس انقلابی تاکید کرد و یادآور شد؛ اعتقاد دارم با توجه به کارآمدی نظام و لیست جریان‌های انقلابی اگر در همه حوزه‌ها اکثریت مجلس را انتخاب کنند با توجه به سوابق و پاک دستی و تخصص و تبحر اولین شعارشان فقر زدایی و حل مشکلات مردم است.
 معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما هم سر همین سفر هستیم و از مشکلات آگاهیم، گفت: شرمنده مردم هستیم که در این مشکلات و تحریم‌ها زندگی می‌کنند و توان استمرار این وضعیت را نداریم.
 منتظریان در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات ظرفیتی برای تحول است همه از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و کسی را انتخاب کنیم که بدانیم می‌تواند مشکلات را حل کند.
 وی با بیان اینکه تحصیل‌کرده‌ها و روحانیون شرایط کنونی را روشنگری کنند، گفت: شخصی که امانت دار و در تراز جمهوری اسلامی باشد را انتخاب کنید چرا که بر ما لازم است سرنوشت خود را انتخاب کنیم.
 منتظریان با بیان اینکه مشکلات امروز مملکت ناشی از مجلس کنونی است خاطرنشان کرد: اگر به خوبی انتخاب نکنیم و بی‌تفاوت باشیم مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.
به گزارش کبنا، همچنین حجت‌الاسلام تقی‌پور در این مراسم، اظهار کرد: شهید کرامت‌الله حسین‌پور اولین شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه فیروزآباد است اما مردم این منطقه که فاصله چندانی با مرکز کهگیلویه و بویراحمد ندارد همواره در کنار انقلاب بوده مشکلات عدیده‌ای دارد و مردم و اهالی این منطقه ناراحت و گلایه‌مند هستند.
وی ادامه داد: چرا بعد از ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هنوز فیروزآباد محروم از آب آشامیدنی است برای مردم این منطقه یک آب منبع آب آشامیدنی قرار داده‌اند اما روزها و هفته‌ها این منطقه آب ندارد.
تقی‌پور عنوان کرد: برخی‌ها می‌روند با ماشین آب می‌آورند فردی می‌گفت ۱۱ سال است با ماشین آب میاوریم، این روستا استثنا است ظرفیت کشاورزی دارد اما چرا جوانان و مردم به دلیل نبود آب کشاورزی به شهر مهاجرت می‌کنند.
وی ادامه داد: مشکلات و بیکاری مانع ازدواج جوانان شده، فیروزآباد حتی فاقد دبیرستان است و می‌شناسم عده‌ای را که به همین دلیل ترک تحصیل کرده‌اند. مدارس ابتدایی و راهنمایی کمبود معلم دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: درددل و مشکلات زیاد است خداکند در انتخابات آینده فردی انتخاب شود که مشکلات حل شود و نماینده‌ای برای مجلس می‌خواهیم که از درد و مشکلات این مردم بکاهد.


کد مطلب: 416708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416708/2/منتظریان-دوران-وعده-های-بی-عمل-تمام-شده-مردم-فرصت-خدمتگذاری-راستگوها-بدهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1