تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۱۶۶۹۴
با حضور آیت‌الله گلپایگانی:

تصاویر استقبال مردم از نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد / امام جمعه جدید یاسوج: برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلا

۰
کبنا ؛با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.
به گزارش کبنا، امروز (جمعه 27 دی ماه 98 ) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج معرفی شد.
در این مراسم حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری قرائت و از خدمات آیت الله ملک حسینی نماینده پیشین ولی فقیه در استان و همچنین آیت الله حسینی امام جمعه پیشین یاسوج تجلیل شد.
صبح امروز نیز میهمانان ویژه و مسئولان استانی با حضور در گلزار مطهر شهر یاسوج ضمن ادای احترام به شهدا با آرمانهای امام، شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در اولین خطبه‌های نماز جمعه خود به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.
امام جمعه جدید یاسوج ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌های مسلمان شده است و آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی روز به روز روشن تر می‌شود.
حسینی گفت: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.
وی به سقوط هواپیما و عامل اصلی آن و کشته شدن مسافران اشاره کرد و گفت: علت آن آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هرگونه غوغا‌سالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود نباید در داخل کشور به آن پرداخت چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.
وی با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است و برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسؤولان و اجرایی و روحانیون هستم.

بیشتر بخوانید:
آخرین سفارش رهبر انقلاب به آیت الله ملک حسینی
تصاویر معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام «گلپایگانی» حکم رهبر انقلاب را به نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد داد


همه امام جمعه جدید یاسوج را بعنوان خدمتگزار مردم می شناسند
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه جدید یاسوج فاضل و همه او را به عنوان شخصیتی خدمتگزار برای مردم می شناسند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به مصوبه جلسه ای با حضور بزرگان خبرگان رهبری در مشهد مبنی بر تغییر ساختار مدیریتی نهاد نمایندگی ولی فقیه و وحدت و تجمیع این ساختار افزود: بیش از یک سال پیش پیشنهاد واگذاری این مسئولیت را اعلام کردم و به دلیل احترامی که برای حاج آقای حسینی قائل بودم این پیشنهاد را علنی نکردم و منتظر تصمصم نهایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دفتر مقام معظم رهبری بودم.
وی اظهارکرد: حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی فاضل و همه او را به عنوان شخصیتی خدمت گذار برای مردم می شناسند.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت الاسلام سید نصیر حسینی با بیان اینکه شما سکاندار این دو جایگاه هستید و بی شک مشمول عنایت خداوند قرار خواهید گرفت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر را به زیبایی برای شما ترسیم کرده اند.
آیت الله ملک حسینی با تاکید براینکه کاری که بنده نتوانستم انجام دهم شما کامل انجام دهید، تصریح کرد: حضور صمیمانه در بین مردم تکیه به جوانان و نونهالان، حضور در مدارس و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله توصیه های رهبری است.
وی بیان کرد:  امام جمعه باید با زبانی شیوا و مقتدرانه به گونه ای عمل کند تا رفتار و آنچه مردم دارند رنگ دینی بپذیرد و اهدافی را که رهبر فرزانه ترسیم کرده است، محقق شود.
آیت الله محمد محمدی گلپایگانی روز جمعه ۲۷ دی ماه پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج و مراسم اهدا حکم امام جمعه جدید این شهر افزود: امنیت امروز به برکت خون شهداست و رهبر معظم انقلاب نیز به مرتب به دیدار خانواده معظم شهدا می روند.
و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلاوری و شجاعت معروف است، اظهار کرد: این استان سابقه مبارزه با رژیم پهلوی را دارند و حتی توسط رژیم طاغوت بمباران شده اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت نماز جمعه و اینکه دشمن در خانه‌ها نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید بچه‌های ما در برابر امواج فتنه‌ها و فساد و شرارت‌ها بیمه شوند، راهش آشنایی آنها با مجامعی چون نماز جمعه است.
آیت الله گلپایگانی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم استان، تصریح کرد: مردم این استان در تکریم و کرامت نماز جمعه زبانزد بوده و در این راستا گام بر می‌دارند.
وی ادامه داد: تشییع جنازه سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه ای نداشته ایم و مردم شب و روز دسته دسته برای عرض تسلیت به خانه سردار سلیمانی می روند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حداقل ۱۰۰ کاور جسد از پایگاه عین الاسد خارج شده است، عنوان کرد: فرمانده هوافضای سپاه نیز گفته که هدف ما کشته گیری نبوده و هدف زدن مراکز حساس بود و اگر می‌خواستیم کشته بگیریم، می‌توانستیم حداقل ۵۰۰ کشته بگیریم.
آیت الله گلپایگانی تاکید کرد: خون پاک شهید سلیمانی و هم رزمانش می‌جوشد تا روزی که این مردم را از این جنایتکاران (آمریکا و استکبار) نجات بدهد.
وی ادامه داد: در جریان شهادت سپهبد سلیمانی، چنان زهرچشمی جمهوری اسلامی از آمریکایی‌ها گرفت، که در تاریخشان شبیهش را ندیده بودند. پایگاه عظیم عین الاسد را با موشک‌های دقیق ویران کردند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی تشکیل شد، دشمنان یک لحظه از نیرنگ، فریب و توطئه دست برنداشتند. آمریکایی‌ها هر کشوری رفتند، فساد و توطئه درست کردند و غارت کردند.
آیت الله گلپایگانی بیان کرد: آمریکایی‌ها از عراق نیز یک گاو شیرده می‌خواستند. اینها هدفشان این بود که در عراق مانند سعودی یک حکومت وابسته به خودشان درست کرده و غارت کنند.
وی تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی نقشه‌های آمریکا در عراق را خنثی کرد. می‌دانید و بدانید، تنها و تنها سلیمانی بود و هرجا آمریکایی‌ها نقشه‌ای ریختند که عراق را از بین ببرند، سلیمانی خنثی کرد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهارکرد: آخرین کاری که ایشان انجام داد، تشکیل حشد الشعبی بود، سازماندهی و آموزش نظامی بود و مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و شهید دادند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین آیت الله ملک حسینی را از خاندانی اصیل و ریشه دار دانست و یاد و خاطره فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) را گرامی داشت و از زحمات آیت الله حسینی امام جمعه سابق نیز در امامت جمعه یاسوج تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اینها که همه مسولند
۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
خدایا همه ما را نجات بدهد و اعمال ما را خالص بنماید
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1