تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۶۶۸۳
در آیین عبادی سیاسی نماز روز جمعه انجام گرفت؛

حجت الاسلام «گلپایگانی» حکم رهبر انقلاب را به نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد داد

۰
کبنا ؛(ظهر روز جمعه 27 دی ماه 98)، آیین تکریم و معارفه عمومی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در آیین عبادی سیاسی نماز روز جمعه با حضور حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی، محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جمع نمازگزاران مردم یاسوج برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم به سخنرانی پرداخته و گفت: به اهمیت سیاسی روز جمعه و مشارکت مردم در این آیین عبادی و سیاسی پرداخته و گفت: مردم ما همواره، بصورت یکپارچه پاسخ دشمن را در روز جمعه دادند. راهپیمایی های متداوم روز جمعه که برگزار می شود  و هر سال بخصوص در روز قدس پشت استکبار و جریان صهیونیسم جهانی را می لرزاند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری با اشاره به تجمعات و عزاداری های مردم در شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: در سوگ شهادت سردار قاسم سلیمانی اجتماعات بزرگی داشتید و همچنان هست و چه اثر خاصی در جمعه ما داشت. شهید جمعه بود و سحر جمعه شهید شد. اولین اجتماع مومنان در تقدیر امت از این شهید در روز جمعه و در نماز جمعه بود. چه سری در روز جمعه است که از آغاز روزش و از روز پنج شنبه مومنان باید خود را آماده کنند به امید آنکه ان شالله آماده حضور امام زمان خود باشند.
حجت الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: فرزند دیگری از فرزندان فاضل و دست داشتنی و عزیز استان حجت الاسلام سید نصیر حسینی ان شالله این راه را ادامه خواهند داد، با عنایت جدیدی که رهبر عزیزمان به شما مردم این استان داشتند. توقع داریم استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز پاک سرشتان در ارائه نماز جمعه پیشتاز در کشور اسلامی با امام جمعه های عزیزی که در شهرستان ها و مرکز استان دارید.
همچنین حجت الاسلام ملک حسینی نماینده پیشین ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ای مومنان عزیزی که با پاکی و اخلاصتان در این مقام مقدس حضور پیدا کرده اید تا اقامه نماز جمعه کنید، خداوند از همه شما بپذیرد.
وی ادامه داد: آمده ام از مقام معظم رهبری تقدیر کنم و از عنایتشان به این استان سپاسگذاری کنم و از مردم غیور و پاک سرشت این استان. از آقای حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی به نمایندگی شان و امامت جمعه مرکز استان سپاسگذاری کنم. از پذیرش استعفای حقیر سپاسگذاری کنم، از خدای بزرگ عزت و آبرومندی برای ایشان طلب کنم.
به گزارش کبنا، در این آئین حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب، حکم رهبر انقلاب را به دست حجت الاسلام سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید یاسوج داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1