تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۱۶۶۷۷
در نشست فعالان فرهنگی با حاج‌علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری کشور مطرح شد

انتقاد «هدایت‌خواه» از شورای فرهنگ عمومی / با تدبیر رهبری فصل جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
کبنا ؛ نشست نخبگان فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ( شامگاه پنچشنبه 26 دی ماه 98 ) با حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری کشور در محل کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد.
در این آیین ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی و آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری دوباره به یکی از فرزندان استان اعتماد شد.
هدایتخواه ادامه داد: تدبیری در تجمیع این دو جایگاه داشتند و دو کانون ذکر و معنویت با یکدیگر ادغام شد.
وی به برکات این تصمیم اشاره کرد و گفت: با توجه به ریاست امام جمعه مرکز استان بر شورای فرهنگ عمومی و نظارتی که بر تحولات فرهنگی دارند این تجمیع جایگاه شورای فرهنگ عمومی را در استان تقویت می کند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان ادامه داد: حدود 20 سال است که عضو شورای فرهنگ عمومی استان هستم ولی متاسفانه این شورا نقش صوری از باب نشستن و گفتن و برخاستن دارد و در دوره جدید که تعطیل شده است و دبیرخانه آن هم که در ارشاد است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که جلسه باشد یا نباشد که در دوره جدید امیدوار به نقش‌آفرینی آن هستیم.
وی با بیان اینکه با تدبیر رهبری فصل جدیدی را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: حضور نماینده جدید ولی‌فقیه در استان به عنوان فردی جوان دارای برکت است و می‌تواند حضور فعال و با نشاط در امور داشته باشد و جوانان بیشتر در نماز جمعه شرکت داشته باشند.
وی گفت: به عنوان دبیر جبهه فرهنگی استان اعلام آمادگی کامل در راستای تدابیر ایشان می‌کنم و با هدایت حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب گام برمی‌داریم.
موسوی از جامعه زنان استان با اشاره به مشکلاتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به پارتی بازی در استان اشاره کرد و گفت: پارتی بازی در استان نگران کننده است که انتظار می‌رود این مشکل به جد پی‌گیری شود.
در ادامه علی‌پور رئیس بسیج اساتید استان گفت: خلایی که در کشور و استان وجود دارد این است که محلی برای تربیت مدیران در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی وجود ندارد.
داریوش بهنیا از فعالان حوزه رسانه نیز در این نشست با بیان اینکه انسداد سیاسی در استان به وجود آمده و باید یکی جلوی منفعت‌طلبی‌ها را بگیرد اظهار کرد: ائمه جوان جمعه استان به خوبی در برابر منفعت‌طلبی‌ها ایستادگی کرده‌اند و تیرهای زهرآگین هم به سمت و سوی آن‌هاست.
وی گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان به مثابه پدر معنوی استان است و این جایگاه می‌تواند جلوی بسیاری از منفعت‌طلبی‌ها را بگیرد.
روح‌الله طباطبایی از هنرمندان استان هم با اشاره به مشکلاتی که در جامعه هنری و فرهنگی استان وجود دارد از خانوادگی شدن ادارات هنری و فرهنگی در استان انتقاد کرد و گفت: قومیت گرایی در ادارات فرهنگی استان بیداد می‌کند.
وی افزود: در کتابخوانی در استان در حد صفر هستیم و کتابخانه‌های استان تنها به قرائت‌خانه تبدیل شده و خالی از منابع هستند.
آتشبار از جریان عدالت‌خواه هم با بیان این که باید از ظرفیت قوم‌گرایی در استان به درستی استفاده شود اظهار کرد: همچنین تعدی و دست درازی به منابع در استان بیداد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای بفکر قدرت هستند مشکلات جامعه نمی بیند
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر دکتر ستار هدایتخواه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه بااااز هم دنبال منفعت، بسه دیگه تا کجا، همه ی ما میریم توی یه گور تنگی، خودشیرینی تا کی اخه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1