کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسعود حسینی خطاب به ریش سفیدان و معتمدین اصولگرا در یاسوج

باید از آرای خودتان صیانت کنید و به امید این و آن نباشید

24 دی 1398 ساعت 12:27

نشست مشورتی تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان اصولگرایان یاسوج ( روز گذشته دوشنبه 23 دی ماه 98) با حضور مسعودحسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایت خواه رئیس شورای جریان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا در حسینه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.


نشست مشورتی تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان اصولگرایان یاسوج ( روز گذشته دوشنبه 23 دی ماه 98) با حضور «سید مسعود حسینی» استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، «ستار هدایت خواه» رئیس شورای جریان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا در حسینه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست تعدادی از بزرگان اصولگرا از حوزه‌های تنگ سرخ،تلزالی، سادات امام زاده علی(ع) منطقه معصوم آباد و حومه شهر یاسوج حضور داشتند،و مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به سخنرانی پرداخت.
مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و از چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی کشور گفت: نیروهای امنیتی ما سپاه عزیز و ارزشمند، ارتش مکتبی نظام جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات مسئولیت اصلی امنیت این کشور را به عهده دارند، این نیروها همه می‌دانند مراحل بسیار سختی را طی می‌کنند تا  بتوانند ورود پیدا کنند که اینها از بهترین نیروهای نظام هستند و این طور نیست که ما بگوییم نیروهای خوب در جای دیگر نیست چرا نیروهای خوب در سراسر این کشور هست اما اینها کسانی هستند که در پرخطرترین عرصه‌های امنیت این نظام حضور پیدا می‌کنند.
 وی در ادامه با انتقاد از کسانی که از حضور نیروهای نظامی و امنیتی در دیگر جایگاه‌ها خصوصاً کاندیداتوری انتخابات مجلس انتقاد می‌کنند افزود: از ابتدا هم برای پذیرفتن همین خطرات این لباس مقدس را به تن کرده‌اند نیروهای امنیتی در تمام جنگ‌های پنهان و آشکار در خط مقدم جبهه هستند، چطور  باید در پر خطرترین حوادث حضور پیدا کنند و در تمام جنگ‌های پنهان و آشکار برای خنثی کردن حضور پیدا کنند اما در مسئولیت‌های دیگر نباید باشند!
 وی ادامه داد: اگر  شخصیتی مثل سردار شهابی فر که از مفاخر ما هستند و در دفاع مقدس حضور داشتند، در دفاع از  کیان این نظام و انقلاب و به عنوان مدافعان حریم حرم حضور داشتند، و اگر ایشان در عرصه انتخابات بعنوان کاندیدای مجلس می‌خواست حضور پیدا کند بعضی از ما می‌گفتیم  ایشان نیروی امنیتی است؟ یا اگر کسی شخصی مثل شهید هرمز پور امروز می‌بودند و می‌خواستند حضور پیدا کنند باید می‌گفتم نیروهای امنیتی است؟ یا اگر آن شهید سرافراز و سربلند که هیچگاه دنبال نام و مقام نبودند، سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” اگر یک روز ضرورتی می‌شد که می‌خواست برای ریاست جمهوری کاندیدا شوند(که هرگز نمی‌پذیرفتند)باید می‌گفتیم که اینها نیروهای امنیتی هستند؟
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد گفت: این را بدانید با این ترفندها یا این ندانم کاری‌ها یا این دانستن‌ها و خود را به اصطلاح به راه دیگری زدن، می‌خواهند زمینه حضور فرزندان این انقلاب را در صحنه‌های پر مخاطره و مسئولیت پذیر کم کنند.
 وی همچنین ادامه داد: فردا فرزندان همین کسانی که بعنوان نخبگان در سخت‌ترین صحنه‌ها حضور دارند،اگر دکتر بشوند استاد دانشگاه بشوند مهندس بشوند معلم و یا در هر درجه و مقامی که باشند باز هم خواهند گفت پدران شما در پادگان‌ها بودند پدران شما نظامی بودن و… و اینگونه می‌خواهند فرزندان انقلاب را از صحنه خارج کنند.
 مسعود حسینی گفت: همه ما باید حواسمان جمع باشد، مسئولیت‌ها را باید به دست امین‌ترین افراد بسپاریم، کسانی را  می‌شناسیم که در چندین دوره است در مجلس شورای اسلامی از شرق تا غرب کشور حضور دارند و به عنوان نیروهای امنیتی بهترین نقش را هم توانستند ایفا کنند.
 وی در ادامه با ذکر حدیثی  به انتقاد از مسئولان پرداخت و گفت؛ امام کاظم (ع) می‌فرماید؛ امانتداران واقعی هیچ وقت خیانت نمی‌کنند اما این شما هستید که گاهی امانت را به دست خیانت کاران می‌سپارید.
مسعود حسینی خطاب به ریش سفیدان و معتمدین جلسه گفت: از امروز باید از آرای خودتان صیانت کنید و به امید این و آن نباشید. گاهی مردم گلایه مند هستند که ما رأی می‌دهیم اما از آراء ما صیانت نمی‌شود! هرکدام از شما باید احساس مسئولیت کنید و از آرا مردم صیانت کنید.
 این فعال سیاسی خطاب به مسئولان گفت؛ مسئولین بدانند این طور نیست که بگویند اینها افرادی هستند تابع نظام و ولایت و اگر چنان و چنین بشود باز هم سکوت خواهند کرد.مسئولین بدانند (خطاب به مردم به گوششان برسد)اگر نمی‌توانند این مردم خواهند توانست از آراء خود صیانت کنند.
 وی گفت: باید امنیت باشد برای همه افراد و  برای هر کاندیدایی. باید بتوانند از  زیلایی تا لوداب، تا آخر گنجگون و تنگ سرخ و کوشک، تا هر زمانی که انتخابات آزاد باشد مسئولان باید با نیروهایشان حاضر باشد.
 وی ادامه داد: این نظام آنقدر اقتدار دارد و قدرتمند است که یه وقت کسی خیال نکند که با فضا سازی با جنجال با دروغ با شایعه و… می‌تواند مثلاً مانعی ایجاد کند.
 استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به مردم و حامیان کاندیدای نهایی جریان انقلاب اسلامی گفت: از همه عزیزان این جریان تقاضا دارم در هرکجا که هستید به همه مردم احترام بگذارید و از تخریب و تضعیف دیگران بپرهیزید و به همه مردم احترام بگذارید و رقابت را بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل کنید، شما تبلیغ کنید کاندیدای نهایی این جریان را، چون در کاندیدای شما و جریان شما آنقدر توانمندی وجود دارد که نیاز به تخریب و تحقیر کسی ندارید.
آن‌هایی که تخریب و تضعیف می‌کنند برای نشان دادن خودشان هست ولی ما نیاز به تخریب کسی نداریم.
 


کد مطلب: 416576

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416576/2/باید-آرای-خودتان-صیانت-کنید-امید-این-نباشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1