تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۶۴۴۳
کبنا گزارش می‌دهد:

بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کارکنان اداره راهداری در یک روز برفی

۰
کبنا ؛
روز جمعه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون عمرانی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و برخی دیگر از مدیران استانی به رسم قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی راهداران، با حضور در گردنه مملو از برف و کولاک شدید با حسن کاکان شهرستان بویراحمد در میان این تلاشگران جاده ها حاضر شدند و ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه آنها از نزدیک نیز با آنان به گپ و گفت نشست.
حسین کلانتری در دیدار صمیمی با نارنجی پوشان راهدار در کمال متانت و تواضع از نزدیک با مشکلات، تنگناها و خواسته های به حقشان در ابعاد مختلف نیز آشنا شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: راهدار و امدادگری که با وجود سختی ها، تنگناها و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی در این برهه زمانی اما جهادگونه و بی ادعا در صحنه حضور می یابد و به عشق هم وطن و بلکه هم نوع خویش جانانه و فداکارانه امدادرسانی می کند، شایسته بهترین و ارزنده ترین و با ارج ترین خدمت ها و سپاس است.
کلانتری با بیان اینکه مشکلات، تنگناها و دغدغه های راهداران چه به لحاظ ساختار اداری و سازمانی و همچنین مشکلات شخصی آنها باید احصا شود گفت: از تمامی ظرفیت های قانونی و سازمانی در سطح استان و ملی برای رفع این چالش های فراروی آنها تلاش خواهم کرد.
کلانتری به مشکلات اقتصادی و نبود امنیت شغلی راهداران و ساماندهی وضعیت حقوق و بکارگیری آنها نیز اشاره کرد و از حوزه معاونت عمرانی استاندار، اداره کل حمل و نقل جاده ای استان خواست تا مشکلات و خواسته های انها را جمع بندی ، احصا کنند.
وی گفت: مشکلات راهداران بویژه در زمینه ساماندهی وضعیت کاری انها نیز در اسرع وقت و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری و برای حل ان تلاش می شود.
وی همچنین به عمر بالای ۳۰ سال ناوگان و برخی از ماشین الات راهداری در سطح استان اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار می گیرد و به طور حتم از خواسته های جدی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در اسرع وقت خواهد بود.
هم اینک بیش از ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار با حدود ۲۰۰ راهدار و بیش از ۱۵۰ ماشین آالات راهداری سبک و سنگین مشغول خدمات رسانی و امدادرسانی در سطح جاده های استان هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین  پس از دیدار صمیمی با راهداران در منطقه باباحسن کاکان از پیست اسکی و زیبای این منطقه نیز بازدید و خواستار ساماندهی و فعال کردن این ظرفیت مهم ورزشی و گردشگری در اسرع وقت شد.
وی از متولیان و مسئولان استانی خواست تا در کمترین زمان ممکن مشکلات و موانع فعالیت این پیست را برطرف و فرصت را برای حضور گردشگران، خانواده ها و حتی برگزاری جشنواره های زمستانه در این منطقه زیبا فراهم کنند.
کلانتری از استان کهگیلویه وبویراحمد به خاطر داشتن این همه مناظر بکر و طبیعی و خدادادی و شرایط منحصر به فرد اقلیمی و آب و هوایی آن به عنوان شمالی در جنوب و بهشت گمشده ای یاد کرد و از اینکه هنوز توانایی استفاده بهینه و بهره برداری لازم از همه استعدادها و ظرفیت های بالقوه اش نصیب استان نشده نیز ابراز گلایه کرد.
وی  با بیان اینکه یکی از محوری ترین و مهمترین ارکان توسعه ای کهگیلویه وبویراحمد بدون شک حوزه گردشگری است، گفت: می توان با مدیریت صحیح و راهبردی زمینه بالفعل کردن این ظرفیت ها و استعدادها را فراهم و استان را به سمت توسعه پایدار و رونق بیش از پیش در حوزه گردشگری پیش برد.
وی در ادامه به وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در مسیر کاکان به یاسوج اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و گردشگرپذیر بودن این منطقه و همچنین برف گیر بودن و البته حادثه خیز بودن آن باید زمینه پوشش انتن دهی مناسب در طول این جاده و منطقه با کیفیت مطلوب تری فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1