کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در سی سخت؛

بهرامی: نماینده مجلس در تراز «حاج قاسم» آسایش و رفاه آفرین است

20 دی 1398 ساعت 13:58

این استاد دانشگاه گفت: نماینده مجلس نیز باید با تلاش و کوشش و تصویب قوانین دقیق و کارشناسی به دنبال این باشد که رفاه، آسایش و امنیت فکری و روحی برای مردم به ارمغان بیاورد نه اینکه عکس‌‌ها نشان از حضور فعال او در مراسمات فاتحه‌خوانی باشد.


ایران یکپارچه سردار سلیمانی شد، مردم این سرزمین در نقاط مختلف این کشور پهناور جلساتی را به یاد آن شهید والامقام برپا می‌کنند. مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در شهر سی سخت با حضور جمعی از مردم برگزار شد.
در این مراسم که امروز (20 دی ماه 98) در شهر سی سخت برگزار شد، محمد بهرامی استاد دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، اظهار کرد: حاج قاسم، محور مقاومت و امنیت منطقه بود، که توانست تمام شرارت‌ها و ناامنی‌ها را در منطقه مدیریت و کنترل کند. او برای ملت ایران با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خودش امنیت به ارمغان آورد. داعش توطئه چند لایه صهیونیست‌ها با حمایت مالی سعودی‌ها بود که سردار سلیمانی آن را مدیریت کرد و به گفته بعضی از مسئولان عالی رتبه کشورمان، وقتی که مقامات اروپایی به کشور ما می‌آمدند، در هنگام رفتن در خواست می‌کردند که سردار سلیمانی را برای 5 دقیقه ببینند و این نشان دهنده این بود که سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و بین المللی در ثبات منطقه بود.
بهرامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سردار سلیمانی، سردار امنیت و دل‌های ملت‌ها بود، تصریح کرد: مدیران باید در تراز «حاج قاسم» باشند و با مجاهدت، تلاش و کوشش برای مردم امنیت شغلی پایدار به ارمغان بیاورند. تبعیض در ادارات، بکارگیری نیروها و واگذاری تسهیلات به نورچشمی‌ها در مرام مدیران در تراز نظام اسلامی نیست و باید فرصت برابر برای همه ایجاد شود.
وی گفت: یکی از پیام‌های حضور بی نظیر و میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی این بود که همه مسئولان باید راه «سلیمانی» را بروند. و برای آبادانی این کشور تلاش کنند.
این استاد دانشگاه گفت: نماینده مجلس نیز باید با تلاش و کوشش و تصویب قوانین دقیق و کارشناسی به دنبال این باشد که رفاه، آسایش و امنیت فکری و روحی برای مردم به ارمغان بیاورد نه اینکه عکس‌‌ها نشان از حضور فعال او در مراسمات فاتحه‌خوانی باشد. و این مجلس فعلی در رأس امور نبود و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور دستپخت همین نمایندگان و بعضی برنامه ریزان دولتی است.
همچنین در ادامه این جلسه آرمین محمودی رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی به ویژگی‌های و اهمیت نماینده مجلس پرداخت و گفت: نقش مردم در ایجاد یک مجلس قوی که به معنای واقعی در رأس امور باشد، تمام کننده و اصلی است.


کد مطلب: 416435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416435/2/بهرامی-نماینده-مجلس-تراز-حاج-قاسم-آسایش-رفاه-آفرین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1