تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۱۶۱۶۱
همراه با برگزاری سمینار آموزشی مدیریت پسماند مطرح شد:

انعقاد تفاهم نامه ای میان مدیران کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان/تولید زباله در کهگیلویه و بویراحمد 4 برابر سرانه جهانی

۰
کبنا ؛
سمینار آموزشی مدیریت پسماند (چالش ها و فرصت ها) در شهر یاسوج از دهم دیماه در آئینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها افتتاح شد.
مراسم افتتاحیه در سالن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن سخنرانی به بیان مدیریت پسماند به منظور دستیابی به فرصت های شغلی و حذف دغدغه های زیست محیطی و بهداشتی پرداخت.
در این سمینار از ظرفیت اجرایی مجموعه مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و اساتید خبره دانشگاه با موضوعات مدیریت پسماند توسعه و درآمد زایی، روشها و فناوریهای مدیریت پسماند عفونی و دفع بهداشتی، روشهای آموزش شهروندی اطلاع رسانی تفکیک از مبدا و جمع آوری پسماند خشک، روشها و فناوریهای پردازش پسماند و کمپوستینگ و ورمی کمپوست آموزشهای لازم ارائه شد.
شهرداران، مجموعه مدیریت پسماند و خدمات شهری، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل محیط زیست استان در این سمینار جهت تبادل اطلاعات حضور داشتند.
یازدهم دی ماه، در اختتامیه این همایش، استاندار ضمن تشکر از بانیان برگزاری سمینار به معضل سرانه تولید زباله پرداخته و گفت: سرانه کشوری تولید زباله تقریبا ۲ برابر جهان و سرانه تولیدی شهر یاسوج قریب به ۴ برابر سرآنه جهانی می باشد که می بایست با فرهنگ سازی و آموزش در مدارس و فضای رسانه از تولید زباله خودداری نمود.
در انتهای سمینار تفاهم نامه سه جانبه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، سازمان همیاری شهرداریهای استان و سازمان پسماند شهرداری اصفهان به منظور کمک در عملیاتی نمودن و تصویب طرح جامع پسماند منعقد گردید.
اختتامیه این همایش با حضور استاندار، معاون عمرانی، مدیران ستادی، مدیران کل، شهرداران و کارشناسان حوزه خدمات شهری،  دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل محیط زیست استان به کار خود پایان داد.
این سمینار توسط سازمان همیاری شهرداری های استان و با نظارت مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1