تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۱۶۱۱۰
کبنا خبر می دهد:

رونمایی از اسناد هویتی دو تن از سرداران کهگیلویه و بویراحمد ( تصاویر )

۲
کبنا ؛
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران استانی امروز (سه شنبه 10 دی ماه 98) از سند هویتی سردار عوض شهابی‌فر که موفق شد از دست مقام معظم رهبری نشان فتح دریافت کنند و همچنن سردار جواد عظیمی‌فر که از مقام معظم رهبری نشان نصر دریافت کردند رونمایی شد.
در ادامه سردار سرتیپ عوض شهابی‌فر که در این نشست حضور داشت طی سخنانی بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم در خیل عظیم سربازان و رزمندگان در جنگ هشت ساله از انقلاب و میهن اسلامی دفاع کنیم.
وی از سردار عظیمی‌فر یادی کرد و گفت: این سردار بزرگوار به دلیل مشکلات شیمیایی که داشتند یکسالی است که بیمار هستند و از همه مردم می‌خواهم برای سلامتی ایشان دعا کنند.
فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات استاندار و مدیرکل ثبت‌احوال گفت: هر چه انجام شد برای رضای خدا بود ما دو قطره از این اقیانوس مجاهدت و جهاد در دفاع مقدس و در شرایط کنونی هستیم.
سردار شهابی‌فر بیان کرد: اگر امروزه نام نیکی داریم همه از دفاع مقدس و خون پاک شهداست که ما هم در کنار آنها جنگیدیم و خوشحال بودیم که اگر جانمان را هدیه می‌کنیم مردم ایران در آرامش و آسایش هستند و امیدواریم در راه دفاع از انقلاب و وطن به شهادت برسیم.
وی با اشاره به حرکت جوانان به سمت کارهای جهادی افزود:  امیدواریم در همه نبردها خصوصا نبرد اقتصادی که دشمن ایجاد کرده به همت دولتمردان کشوری و لشکری پیروز شویم و با ایثار، فداکاری، وفاق و رفاقت دشمنان ایران را در همه زمینه‌ها مایوس و ناامید کنیم.
در ادامه این نشست حسام عظیمی‌فر فرزند سردار عظیمی‌فر به نمایندگی از این سردار بزرگوار ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته گفت: جای بزرگانی چون سرداران دولت‌آبادی، گشتاسبی، جمشیدی و سردار حجت محمدی که همه از بنیان‌گذاران سپاه استان بودند در این برنامه خالی است.
وی یادی هم از سرداران شهید کرد و افزود: جای همرزمان سردار شهابی و سردار عظیمی‌فر هم اینجا خالی است سردار هرمز‌پور، سردار ولی‌پور، سردار پناهی و دیگر سرداران عزیزی که همگی جزء اولین‌ها بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مجاهدت این همه تبلیغ ندارد که هر روز باید صرفآ از چند نفر یاد کنید اگه به تصاویر نصب شده درذ بالای اتاقهای سپاه قدیم نظری افکنده باشی بنیان گذارانی که بی ریا مجاهد بودند و تاکنون به دیده شماها نیامده کسانی دیگر بودند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1