تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۱۶۱۰۳
با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد؛

گزارش تصویری معارفه مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

۲
کبنا ؛امروز (سه‌شنبه 10 دی) آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، رئیس بازرسی بهزیستی تهران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
«کاظم نظم ده»، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: سازمان بهزیستی با ۲۲هزار نفر نیروی انسانی وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارد.
 وی افزود: بر اساس پژوهش سازمان آمار، این سازمان جزو سالم ترین دستگاه‌های کشور بوده است.
نظم ده تصریح کرد: مجموعه بهزیستی سخت ترین کار را انجام می دهند که کار هر کسی نیست اما بر اساس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از لحاظ حقوق و مزایا دومین دستگاه کشور از آخر هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی برابر با سایر دستگاه‌ها شود و باید به معیشت کارمندان بهزیستی توجه شود تا بتوانند به مشکلات جامعه هدف بهتر برسند.
نظم ده با بیان اینکه سازمان بهزیستی کارها و اقدامات خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: با اجرای طرح آمبلیوپی برای پیشگیری از نابینایی در سطح کشور از نابینایی دو میلیون نفر جلوگیری شده است.
وی بیان کرد: تغییر مدیرت ها طبیعی است و امیدواریم که مدیر جدید کرامت و حرمت همکاران را حفظ کند.
«احد جمالی»، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:  بهزیستی با افراد نیازمند سر و کار دارد که مدیر جدید باید این مهم را مدنظر داشته باشد.
وی افزود: این استان در زمینه آسیب های اجتماعی وضعیت خوب ینسبت به سایر استانهای کشور دارد اما برخی آسیب‌های مخصوص خود را دارد البته کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خوبی نیز در این رابطه انجام شده اما باید بصورت میدانی و عملیاتی وارد شویم.
جمالی خطاب به مدیرکل جدید اظهارکرد: پرسنل بهزیستی را دریابید چرا که مدیریت ها سیستمی است و موفقیت یا شکست ها هم سیستمی هستند.
محسن مرادی، مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: رسالت ما در بهزیستی بیشتر پیشگیرانه است و برای بازتوانی و رفع آسیب‌ها و مدیریت آسیب‌ها تلاش خواهیم کرد که مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی افزود: در خصوص مطالبات پرسنل، فضای فیزیکی و خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف پیگیری و تلاش خواهم کرد.
آیت افشار مهر، سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری مقام اول کشور را کسب کرده ایم.
گفتنی است که در پایان این مراسم از خدمات حدود یک ساله آیت افشارمهر سرپرست بهزیستی استان تقدیر و دکتر محسن مرادی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
-------------------------------------------
گزارش و عکس: مرضیه حسن پور
نام شما

آدرس ايميل شما

علی فتحی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر مرادی مبارکت باشه امیدوارم جایگاه از دست رفته بهزیستی را آنطور که در شان پرسنل و سازمان هست بهش برگردونید پیروز و موفق باشید درپناه حق
Iran, Islamic Republic of
امان از انتصابهای سیاسی و بدون لحاظ شایستگیها
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت برای دکتر محسن مرادی
وتلاش ایشان درجهت ارتقاء وضعیت مستمری ،تحت پوششین ،علی الخصوص نوجه بیشتر به مددجویان قطع عضو،وضعیت حل مسکن بی سرپرستان وبدسرپرستان،رفع تبعیض ها وتوجه بیشتر به طبقه محروم جامعه
صفا
Iran, Islamic Republic of
اوووف چقد پیگیر پس بیییییییی
ده وش رسیدی؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1