تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۱۶۰۸۹
کبنا خبر می دهد:

معاون توسعه مدیریت سازمان تبلیغات از حوزه هنری بازدید کرد

۰
کبنا ؛
شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان در ابتدای این دیدار گفت: حوزه هنری کهیگیلویه وبویراحمد  از سال 83 آغاز به کار کرده است که فعالیت های متفاوتی در حوزه های گوناگون داشته است.
وی افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه زیرساخت های فرهنگی همچون فرهنگسرا، خانه هنر و... دچار کمبود هستیم که این موضوع خود مشکلات  زیادی را ایجاد کرده است.
شریف اسلامی تصریح کرد: با وجود این مشکلات ما قائل به محدود شدن به امکانات نیستیم ولی حداقل نیازی برای امکانات وجود دارد که نیاز است در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.
وی با اشاره به فعالیت های اخیر حوزه هنری  استان گفت: در طی چند سال اخیر حوزه هنری استان فعالیت خوبی داشته است و چند ماهه اخیر شاهد جوایز مختلفی از جمله رتبه برگزیده تئاتر در جشنواره فتح خرمشهر، نمایش اول در جشنواره معلولین خلیج فارس با کسب 12 عنوان جایزه و... بوده ایم.
در ادامه این دیدار محمد روح‌الامینی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در دوره مدیریتی اخیر یکی از دغدغه های جدی تیم مدیریتی سازمان هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت دیگر سازمان های تابعه است.
وی افزود: حوزه هنری یک ظرفیت توانمند و افزونه هنرمندانه است که اگر ارتباط شکل بگیرد می تواند در راستای اهداف دو طرف باشد.
روح الامینی تصریح کرد: خیلی از کانون های حوزه هنری و خارج از آن تولیدات خوبی دارند که می تواند در راستای  اهداف این دو سازمان ، تولیدات شکل گیرد.
معاون توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: توسعه نرم افزاری در سازمان تبلیغات یکی از اهداف مهمی است که در این دوره مد نظر قرار گرفته است.
در پایان این دیدار معاون توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی از کتابخانه، آثارتولیدی حوزه هنری و بخش های مختلف آن بازدید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1