تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۱۶۰۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در یاسوج / تصاویر

۰
کبنا ؛مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده در راهپیمایی روز 9 دی ماه، این روز را گرامی داشتند. این مراسم در یاسوج از ساعت 10 صبح با حضور گروه‌های مختلف مردم، عشایر، روستائیان، زن و مرد، کوچک و بزرگ،دانش آموز و دانشجو در شهر یاسوج برپا شد.
حاضران از میدان  هفت تیر یاسوج با سردادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ماست و ندای الله اکبر انسجام و وحدت خود را در مقابل فتنه گران به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران با اشاره به عملکرد دولت در سهمیه‌بندی بنزین گفت: در یک نظرسنجی 90 درصد مردم نسبت به عملکرد دولت در این خصوص نقد داشتند.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد با بیان ویژگی‌های نظام اسلامی در طراز نهج‌البلاغه اظهار کرد: مهمترین اصل در نظام اسلامی و جامعه دینی حضور و مشارکت نقش آفرین و تعیین کننده آحاد جامعه اسلامی است.
امام جمعه موقت تهران گفت: رکن دوم نظام اسلامی از منظر نهج البلاغه، علما و اندیشمندان و فقه‌های عادل و صالح هستند که در برابر خداوند و مردم مسوول بوده و در برابر نابسامانی‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم و جامعه بی‌تفاوت نیستند.
وی با بیان اینکه انقلاب در پرتوی این دو رکن کلیدی توانست راه خود را با اقتدار تداوم بخشد افزود: 9 دی نمادی از پیوند ملت آگاه و رهبری فرزانه بود که وقتی دست بیگانگان را مشاهده کردند با همه قدرت و توان مقابل آنها ایستادند و با ایستادگی به موقع تهدیدها به فرصت جدیدی تبدیل شد.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم شهر یاسوج با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز در سایه این پیوند قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را شکست دادیم یادآور شد: دشمن وقتی این پیوند را دید تحریم‌های کمرشکنی اعمال کرد و اگر این تحریم‌ها علیه هر کشوری اعمال می‌شد قدرت مقابله و توان ایستادگی را نداشتند.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد:  در حالی قدرت خرید مردم کاهش یافته حوادث آخر آبان و افزایش قیمت بنزین را داشتیم که مردم اعتراض جدی به نحوه اعمال این تصمیم داشتند، مردم معتقدند چرا با آنها گفت‌وگو نشد، چرا در جریان این موضوع قرار نگرفتند در حالی که کشور در طول این چهار دهه با حضور مردم از تهدیدها عبور کرده است.
وی به برخی از نظرسنجی‌ها در خصوص عملکرد دولت در این قضیه اشاره کرد و گفت: در یک نظرسنجی 90 درصد مردم نسبت به این عملکرد نقد داشتند و 68 درصد از کسانی که اعتراض داشتند در نظرسنجی‌ها گفتند که اگر با ما گفت‌وگو می‌شد اقناء می‌شدیم.
امام جمعه موقت تهران به نظرسنجی خبرگزاری راشاتودی پس از آشوب‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی 85 در صد ایرانی‌ها نگاهشان این بود که دولت و نظام باید با جدیت و قاطعیت با کسانی که دست به آشوب زدند برخورد کند.
وی گفت: در همین نظرسنجی بیش از 77 درصد کسانی که از آنها سوال شد آیا خواستار تغییرات اساسی در سیستم سیاسی هستید مخالفت کردند که این خود نشان‌دهنده پایگاه مقتدر نظام در بین مردم است و این پیوند استوار نظام و امت دشمنان را ناامید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جوان ها و غیر کارمند ها کجا هستند؟
Iran, Islamic Republic of
حاج مهران باید در کنار حاج حسینی می بود نه در حال دست دادن به آقای روشنفکر...!!!
چنار ستان
Iran, Islamic Republic of
سلام وخداد قوت به استاد سخنور دانشمند توانا دکتر ستار هدایتخواه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا دوربینت فقط دنبال مدیر و مسوالان هست و بقیه مردم هیج برادر.....
خرامان
Iran, Islamic Republic of
فتنه چیست؟ فتنه گر کیست؟ریشه های فتنه از کجا تغذیه میشود؟ شاخص های تشخیص فتنه گر چیست؟ آیا فتنه گر فرمایشی هم وجود دارد؟ فتنه به چه شکل هایی نمود پیدا میکند؟ آیا فریاد برآوردن ناشی از گرسنگی و فقر و فحشا هم فتنه انگیزی است؟
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1