تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۱۵۹۹۸
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

 کسب مدال طلای توسط بانوی موتای کار کهگیلویه بویراحمد / تجلیل فدراسیون از علوی / شور و هیجان به ورزشگاه تختی یاسوج برگشت

۰
کبنا ؛کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تجلیل استاندار از دو قهرمان مدال آور و تقدیر رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهمترین رویدادهای ورزشی استان در هفته‌ای که گذشت می‌باشد. 


اماکن ورزشی بانوان توسعه می‌یابد
 مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با مساعدت شورای اسلامی و شهرداری اماکن اختصاصی ورزش بانوان در این شهر توسعه می‌یابد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نگاه شورا و شهرداری به ورزش ستودنی است افزود: ورزش همواره به منزله بخش مهمی از فرهنگ هر جامعه است که می‌تواند هم بر سطح فردی و هم برسطح اجتماعی تأثیر قابل توجهی داشته باشد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، ارمغان تند شدن ضربان توسعه صنعتی در جوامع رو به رشد را کند شدن ضربان قلب شهروندان دانست و گفت: فاصله گرفتن شهروندان از ورزش و فعالیت بدنی زنگ خطر را به صدا درآورده که باید آن را جدی گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان رابطه زن و ورزش را در دو بعد عمومی و شخصی قابل بررسی دانست و گفت: از آنجایی که زنان چه در نقش مادر و همسر چه در نقش شهروند نقش مهم و اثرگذاری را درجامعه ایفا می‌کنند، تأمین سلامت جسمانی و در پی آن سلامت روحی روانی آنها می‌تواند ضامن سلامت خانواده و جامعه باشد.
مدیرارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دغدغه مند بودن شهردار و شورای شهر را در حوزه سلامت شهروندان با ارزش دانست و افزود: گرایش به ورزش و فعالیت بدنی باید به یک فرهنگ در خانواده‌ها تبدیل شود.
علوی، تحقق این امر مهم را مستلزم وجود مدیریت واحد و اقدامات فرهنگی مشترک دانست و گفت: با اراده‌ای که در شورای اسلامی شهر یاسوج وجود دارد این مهم دست یافتنی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور بانوان این استان در حوزه ورزش قهرمانی نیز اشاره کرد و افزود: امثال شبنم بهشت، نجمه عبدالله پور،، سحر ضیایی، طاهره آذر پیوند، صونا بیداد، مریم علیزاده، فهیمه ارزانی، نادیا اعتماد مقدم و.... نمونه‌های موفقی از حضور زنان کهگیلویه وبویراحمد در عرصه ورزش هستند که می‌توانند هر کدام الگویی برای زنان و دختران استان باشند.
علوی در پایان از حمایت و پیگیریهای شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج در توسعه عمرانی و زیر ساختی ورزش شهر یاسوج تقدیر اظهار امیدواری کرد با احداث مکانهای ورزشی شاهد ارتقای سرانه فضای ورزش استان باشیم.
 
 کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد
 حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:
رقابت‌های موتای قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کشور امارات در شهر ابوظبی برگزار شد.
حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب مقام اول و مدال طلای نادیا اعتماد مقدم بانوی کهگیلویه وبویراحمد د راین رقابتها خبر و افزود: نادیا اعتماد مقدم در این مسابقات دررده سنی جوانان وزن 5/63 کیلو گرم ضمن کسب مقام اول و مدال طلا سهمیه المپیک را کسب کرد.
در این مسابقات تیم ملی موتای جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان با کسب 15 طلا،10 نقره و 8 برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. قزاقستان و تایلند مقام دوم و سوم این رقابتها را کسب کردند.
در آئین استقبال از نادیا اعتماد مقدم عضو تیم ملی موتای کشور که با حضور معاونین، کارکنان اداره کل و خانواده این قهرمان و جمعی از علاقه مندان به ورزش برگزار شد با اهدا گل و شیرینی از این بانوی قهرمان و ملی پوش استان و کشور تجلیل و تقدیر شد.
 
 
تقدیر رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از علوی 
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اهدای لوح تقدیر و سپاس رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:
طی حکم سپاس از طرف سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی کشور، ازعلوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور تقدیر و تجلیل شد.
حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ادامه داد:
در این حکم تقدیر که به امضای علیرضا سهرابیان مقدم رسیده فدراسیون قایقرانی کشور رسیده آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای سید محمد تقی علوی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
با سلام:
یقیقا توسعه و پیشرفت هر مجموعه‌ای، مرهون تلاش بی دریغ علاقه مندان خدومی است که پیوسته خالصانه در جهت تعالی اهداف کلان خویش قدم بر می‌دارند. حامیان ورزش در میهن عزیزمان، همواره بی چشم داشت و صرفاً با دلسوزی و خیرخواهی در این مسیر گام برداشته و منشأ اثرات بزرگ بوده‌اند. بی شک ورزش و رشد و توسعه آن، اثرات مهم و بی بدیلی در جامعه جوان کشور خواهد داشت. تقدیر از کوشش خردمند که با نیات عالیه در راستای تقرب به درگاه خداوند متعال صورت می‌گیرد، از عهده بشر خارج است و بی اغراق خالق یکتای هستی، خود ارزنده‌ترین پاداش را اعطا خواهد فرمود.
اما جا دارد به نوبه خود از سوی خانواده قایقرانی مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس زحمات و حمایت‌های بی شائبه جنابعالی و مجموعه تحت مدیریتان در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اسلالوم در شهرستان یاسوج داشته باشم.
همدلی و همراهی دوستان خردمندی چون شما بستری را فراهم کرده تا در راستای توسعه ورزش قایقرانی گام‌های مهمی برداشته شود.
ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی، سربلندی و پایداری میهن عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
علیرضا سهرابیان مقدم
رئیس فدراسیون

 
توجه به ظرفیت و استعدادهای جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت‌های دستگاه ورزش و جوانان است
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد توجه به ظرفیت و استعدادهای جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت‌های دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: توجه به ظرفیت و استعدادهای جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت‌های دستگاه ورزش و جوانان است.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به الزمات ملی گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است، افزود: یکی از آنها استفاده از نیروی جوانان و به کارگیری قدرت دانش کشور برای پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و .... و کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه بر علیه کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند موجب تضمین بقای انقلاب اسلامی شود، مشارکت قشر جوان در مدیریت آن و به کارگیری نیروهای جوان در پست‌های مهم کشور است، گفت: تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی برای بکارگیری جوانان در پست‌های کلیدی کشور و بر اساس شایسته سالاری، امروز امری مهم و لازم‌الاجرا است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ضعف‌ها و کاستیها، خسارت‌ها و عقب ماندگی‌هایی که موجب ایجاد مشکلات در وضع امروز کشورمان شده را نمی‌توان کتمان کرد، گفت: استفاده از خلاقیت، انرژی، تخصص و تعهد نسل جوان می‌تواند نسخه درمانی این مشکلات باشد.
علوی از محاصره تبلیغاتی دشمنان انقلاب به عنوان یکی از حربه‌های گسستن پیوند نسل چهارم و پنجم انقلاب با آن یاد کرد و افزود: هدف از این محاصره و پروپاگاندای تبلیغاتی نا امید ساخت نسل جوان انقلاب از ماندگاری آن است.
وی با تاکید به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مباحث مرتبط با نسل جوان به برگزاری منظم و بدون وقفه ستاد ساماندهی امورجوانان درمرکز استان اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز به برگزاری این جلسات اهتمام ویژه ورزند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ورود جوانان از حاشیه به متن را یکی از ثمرات این جلسات عنوان کرد و افزود: پیش از این نیز بارها گفته‌ایم که هرکجا به جوانان اعتماد کردیم زیان ندیده‌ایم.
سید محمد تقی علوی با بیان اینکه محور بیانیه مقام معظم رهبری جوانان هستند بر لزوم فراهم آوردن شرایطی برای شنیدن حرف‌های این نسل تاکید کرد و گفت: باید جلسه‌های تحلیل گفتمان در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی فرهنگی تشکیل شود تا ضمن شنیدن حرف‌های این نسل بتوان و با ارائه راهکارهای مناسب ایده و فکرهای آنها را عملیاتی کرد.

تجلیل استاندار از دو مدال آور آسیایی
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از ۲ ورزش کار هم استانی عضو تیم ملی که در رشته رزمی موی تای در مسابقات آسیایی در ابوظبی مدال‌های طلا و نقره کسب کردند، در دفتر خود تجلیل کرد.
  نادیا اعتماد مقدم با کسب مدال طلای آسیا و فاطمه اخلاق زاده با کسب مدال نقره برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته‌اند و سهمیه المپیک نیز دریافت کردند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شما، خانواده‌های محترم و مربیان شما افتخار می‌کنم واحترام می‌گذارم و تشکر می‌کنم که نشان دادید می‌توان با کمترین امکانات اما با سختی مبارزه کرد و جهانی شد.
استاندار در این دیدار افزود: این رتبه‌ها افتخاری ارزشمند، بزرگ و تاریخی برای جامعه ورزشی استان بخصوص رشته‌های انفرادی از جمله برای بانوان استان است.
وی ابراز داشت: کسب این رتبه‌ها و خروجی ارزشمند نتیجه تلاش‌ها و زحمات مسئولان ورزشی، هیات ها و جامعه ورزشی استان بوده که با کار کارشناسی، تلاش و با فراهم کردن فضا، امکانات و تجهیزات و از سویی همت بالای مربیان و خود ورزشکاران حاصل شده است.
کلانتری با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان با نگاه عدالت ورزشی به جایگاه ورزش کشور، تلاش می‌کند شرایط برابری برای استان‌های کمتر برخوردار فراهم سازد، افزود: می‌طلبد در چنین شرایطی و با وجود ظرفیت بالای استان در رشته‌های انفرادی و رزمی با همت و تلاش بیشتری جایگاه ورزش استان را ارتقا بخشید و درخشان و برجسته ساخت.
کلانتری جامعه پر تحرک و پویا را جامعه ورزشی و ولنگاری را ضد ارزش دانست و گفت: ورزش عامل نشاط و شادابی، تندرستی، اعتماد به نفس و دوری از خطاها در جامعه می‌شود و یک ارزش است و لذا شما علاوه بر کار ورزشی یک کار فرهنگی ارزشمندی نیز انجام داده‌اید.
استاندار تاکید کرد: برای تأمین امکانات باید خودمان کمک کنیم و از مرکز کشور نیز کمک بگیریم و به دنبال اسپانسر و حامی نیز باشیم تا جامعه ورزشی بدون دغدغه هزینه و تجهیزات در پی کسب رتبه‌ها و جایگاه‌های بیشتر و بالاتری باشند.
حسین کلانتری یادآور شد: جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد در شرایط سخت خودشان را نشان داده‌اند و تلاش می‌کنند با همت بیشتر نتیجه‌های بهتر و پیروزی‌های بیشتری را کسب نمایند که جای تقدیر دارد.

یزد لوله در یاسوج گلباران شد

تیم فوتبال نیکان یاسوج در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال کشور تیم یزد لوله یزد را گلباران کرد.

کولاک نیکان در قلعه عقاب‌ها/ یزد لوله در یاسوج گلباران شد/آشتی دوباره هواداران با فوتبال


تیم فوتبال نیکان که با هدایت دکتر جهان جمال‌سیرت و با مدیریت دکتر رستمی یکی از دلسوزان فوتبال یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور به جای تیم بویراحمد در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده در دیداری پر هیچان و پرگل توانست رقیب یزدی خود را گلباران کند.
تیم فوتبال نیکان در دومین بازی خود در چارچوب این رقابت‌ها عصر امروز در حالی تیم یزد لوله یزد را با 5 گل بدرقه کرد که هوادران زیادی در ورزشگاه تختی شهر یاسوج از نزدیک این دیدار حساس را تماشا می‌کردند.


 
این حضور گسترده هواداران در حالی بود که تقریبا هواداران فوتبال در یاسوج با فوتبال قهر کرده بودند و ورزشگاه تختی شهر یاسوج بعد از گذشت چند سال برای نخستین بار بود که چنین تماشاگرانی را به خود دیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1