تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۱۵۷۰۴
کبنا خبر می دهد:

دیدار مدیرکل شبکه استانی دنا با خانواده شهید عبدیان

۰
کبنا ؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونان و مدیران شبکه دنا با خانواده شهید خداعفو عبدیان از شهدای رسانه ملی در سقوط هواپیمای سی 130دیدار کردند.
رئوف، با حضور در بیت شهید والامقام خداعفو عبدیان، مجاهدت و رشادت شهدا در راه حفظ کیان انقلاب اسلامی غیرقابل توصیف دانست و گفت: افرادی که در راه خدمت به کشور خالصانه عمر با برکت خود را تقدیم آرمانهای نظام و انقلاب کردند خصوصیات بارز اخلاقی، رشادت و پایمردی آنان تا سال ها حاودانه خواهد ماند.
مدیرکل شبکه استانی دنا با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا توانسته تلاتم های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را پشت سربگذارد.
دراین جلسه خانواده شهیدعبدیان از حضور مدیرکل مرکز در منزل خود تقدیر کردند و پیرامون خصوصیات اخلاقی شهیدسخنانی بیان داشتند.
گفتنی است شهید خداعفو عبدیان از شهدای رسانه ملی در سقوط هواپیمای سی 130 اهل یاسوج، ابتدای خدمت در شبکه استانی دنا بود سپس برای ادامه خدمت به سازمان صدا و سیما در شبکه خبر به عنوان تصویربردار به فعالیت مشغول بوده و در سانحه هوایی سقوط هواپیما به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1