کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز مانور طرح ترافیک زمستانی در کهگیلویه و بویراحمد

25 آذر 1398 ساعت 11:44

مانور مشترک طرح ترافیکی زمستانی دستگاه‌های خدمات رسان در محور یاسوج به اصفهان با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله پلیس راهور - پلیس راه - راهنمایی و رانندگی - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان ، مدیرکل مدیریت بحران، مدیرکل هلال احمر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ، مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج برگزار شد.


( روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۸ ) مانور مشترک طرح ترافیکی زمستانی دستگاههای خدمات رسان در محور یاسوج به اصفهان با حضور دستگاههای خدمات رسان از جمله پلیس راهور - پلیس راه - راهنمایی و رانندگی - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، مدیر کل مدیریت بحران، مدیرکل هلال احمر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ریئس مرکز فوریت‌های پزشکی، مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج برگزار شد.
وحید محمدی تبار مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مانور رزمایش و فرصت ارائه آمادگی‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های خدمات رسان، راهداران، پلیس راه و نیروهای امداد و نجات است.
مدیر کل مدیریت بحران در ادامه گفت از طرف نماینده عالی دولت و معاون عمرانی استاندار از یکایک شما خادمان راهداری، امداد و نجات، پلیس راه و مأمور و ... کمال تشکر را دارم که در این شرایط سخت و طاقت فرسای زمستان از نیروی جوانی و توان خویش برای سلامت و امنیت شهروندان مایه می‌گذارید. و بصورت جهادی و با انگیزه آنهم با امکانات و دست مزدهای محدود خدمت می‌کنید.
مدیرکل مدیریت بحران در پایان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این مانور گفت انسجام، وحدت رویه و اقدام مشترک با روحیه جهادی خود بالاترین انگیزه برای خدمت به مردم استان.


کد مطلب: 415614

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415614/2/آغاز-مانور-طرح-ترافیک-زمستانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1