تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب : ۴۱۵۵۷۳
حواشی و متن و تصاویر سخنرانی محمد علی وکیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

تنش و بی‌نظمی در جلسه وکیلی / آیا وکیلی گزینه نهایی اصلاح طلبان می‌شود؟ / پلاکاردهای معنادار / آیا شرط وکیلی پذیرفته می‌شود / تصاویر کبنانیوز

۴
کبنا ؛به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) محمد علی وکیلی نماینده تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه شنبه (23 آذر ماه 98) سخنرانی محمد علی وکیلی نماینده تهران با موضوع حکمرانی مطلوب و جایگاه مجلس در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی جنب انتقال خون برگزار شد.
در این نشست که با حضور پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونین وی و جمعی زیادی از احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب برگزار شد، وکیلی سخنرانی کرد و گفت: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر خوشنام آقای یزدان پناه که در این مدت کوتاه منشأ تحولات و اقدامات عدالت خواهانه ای بودند، تشکر می‌کنم. همچنین از انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) که میزبان من بودند، تشکر می‌کنم، آن‌ها را تشویق کنید [تشویق حضار].
وکیلی در ادامه گفت: در این مدت اخیر 20 دانشگاه در سطح کشور از من برای حضور در انتخابات مجلس دعوت کردند و تنها یک تشکل دانشجویی اصلاح طلب از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از من دعوت کرده است و مابقی تشکل‌های دیگر یعنی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل و تشکل‌های اصولگرایی بودند و برای من اصلاح طلب این جای تعجب بود.
 آیا در دولت آقای روحانی در دانشگاه‌های ما، حرکت‌های اصلاح طلبانه اینچنین پرهزینه شده‌اند. که من اصلاح طلب باید به دعوت از تشکل‌های اصولگرایی دعوت شوم.
*وکیلی همچنین از گفت: تشکر می‌کنم از همه کسانی که کمک کردند که این جلسه بدون تنش برگزار شود.
وکیلی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دو هزار نفر از فرزندان استان و حوزه بویراحمد را در تهران به کار گرفته‌ام. من از آقای غریب پور هم تشکر می‌کنیم که زمینه این کارها را نیز فراهم کردند.
او گفت: مجلس فعلی در رأس امور نیست. حکمرانی خوب از یک مجلس کارآمد میسور است.
محمد علی وکیلی نماینده تهران در ادامه حرف‌های را در باره عزت بویراحمد هم زد و گفت: بویراحمد همیشه منشأ عزت خواهی بوده است.
وی افزود: سال‌ها توازن منطقه‌ای به هم خورده و همین مسئله به نظر من عدالت را مخدوش کرده است. اگر یک بخشی از استان آباد شده، تاثیرش را بر مرکز استان بویراحمد و دنا گذاشته، لذا باید در توسعه نیروی انسانی عدالتی برقرار می‌کردیم و باید کاری کنیم که فرزندان این منطقه در جایگاه‌های مهم قرار بگیرند. کما اینکه این کار را هم انجام داده‌ایم. امروز اگر معروف شد که بنگاه‌ها و ستاد وزارتخانه‌ها و شرکت‌ها در تهران و جاهای حساس، هر کدام تبدیل شده به شعبه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد و یا نقطه‌ای از زاگرس شده به دلیل همین حمایت از فرزندان استان و منطقه است.
وکیلی این نکته را هم گفت: که من والله با اشک ثبت نام کردم.
او گفت: من به وزیر نفت گفتم در منطقه یاسوج [پارک جنگلی] سرمایه گذاری کند و او را به این کار تشویق کردم.
وکیلی بیان کرد: من به دفاع از زاگرس مشهورم و برای دفاع از زاگرس از هیچ کس اجازه نگرفته‌ام و نمی‌گیرم.
او در ادامه به گفت: من از مجلس انتقاد دارم به این دلیل که ساختار مجلس ما، نخبه گرایی نیست. اما متأسفانه آدم‌هایی که فاتحه خوانی بیشتر می‌روند، این‌ها شانس رأی بیشتری دارند و این ظلم به ملت و مجلس است. مجلس باید محل حضور مدرس‌ها باشد.
وکیلی در ادامه با بیان اینکه مسئولیت مجلس دهم بر عهده کسی نیست چرا که سه جریان سیاسی در این مجلس با هم فعالیت می‌کردند و هر سه جریان باهم برابر بودند. مجلس دهم، مجلس خنثی بود.
وی ادامه داد: آدم بی هویت و بی شناسنامه و خنثی انتخاب نکنید. مجلس باید رنگ داشته باشد.
وکیلی ادامه داد: می گویند من باید برگردم به استان. اگر بنا باشد به استان برگردم، آرزو دارم، این توان‌هایم تجمیع شود برای خدمت به زادگاهم. من معروف به مرد مناظره هستم. تنها کسی که در تلویزیون، دانشگاه، رسانه همواره پای ثابت مناظره‌ها بودم. از گفتن حقایق هیچ ابایی نداشتم.
وکیلی که قبلاً کبنا را بولتن نامیده بود، در این جلسه هم گفت: بعضی رسانه‌های ما شبه بولتن هستند که برای نسبت‌های ناصواب به فرزندان استان هیچ ابایی ندارند. نخبه کشی و فرزند کشی در بویراحمد باب شده و این بسیار خطرناک است. رسانه‌ها کارکردش حقیقت گویی است. رسانه‌های که دست به تخریب فرزندان این استان می زند و عرصه را بر فرزندان این استان تنگ کنند، خیانت می‌کنند و این اسمش خدمت نیست.
وکیلی گفت: وضعیت بویراحمد نیازمند اجماع نیروهای دلسوز و نخبه از همه جریان‌ها است.
او که به صورت ضمنی برای کاندیداتوری حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام آمادگی کرده بود، گفت: اگر من بتوانم برای مردم کاری، کارستان کنم، بنده حاضرم تهران را برای زیلایی عوض کنم، اما شرطش اجماع نخبگان است. من از شکست نمی‌ترسم. من اگر می‌ترسیدم عمرم را صرف سیاست نمی‌کردم. من نمی‌توانم مبارز به طلبم. من همین رسم موجود که طایفه را مقابل طایفه، پدر را مقابل پسر و برادر را مقابل برادر قرار می‌دهد، نمی‌پسندم.
وکیلی تصریح کرد: اگر نخبگان ما جمع بندی‌شان این شد که من می‌توانم گره‌ای باز کنم. ترجیحم این است که این چند صبا در خدمت زادگاهم باشم.
 
وکیلی:  من از غریب‌پور تشکر می‌کنم / من زنگنه را به سرمایه گذاری در یاسوج تشویق کردم / من از ریشه بلوطم / استیضاح روحانی دردی را دوا نمی‌کند / صدای اعتراض مردم را به درستی بشنوید

وکیلی: حاضرم تهران را با زیلایی عوض کنم، اما شرطش اجماع نخبگان است / این فرزند کشی و نخبه کشی که در بویراحمد باب شده بسیار خطرناک است

وکیلی می‌آید / اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا بر سر دو راهی

به گزارش کبنا، سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پر از جمعیت بود. اکثر چهره‌های سیاسی اصلاح طلب در این سالن حاضر بودند. سید رضا عسکری، عارفی نژاد، هدایت اکبری، قاسم یزدانی و دیگر چهره‌های سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمده بودند. هواداران بهرامی درلابه لای جمعیت نیز پیدا بودند.
پلاکاردهای با عنوان، «بویراحمد مرد سیاست می‌خواهد»، «خروجی شورای هماهنگی اصلاح طلبان باید مرد میدان باشد» ... در دست بعضی از حاضرین در جلسه بود.
به گزارش کبنا، بعد از اظهارات وکیلی دانشجویان سئوالات خودشان را پیرامون صحبت‌های نماینده تهران ارائه دهند. دانشجویان از فرزندان وکیلی، سخنگو بودن وکیلی در دولت روحانی، گران شدن بنزین، لیست امید، دادن میلیاردها تومان پول برای ورود به لیست امید از سوی وکیلی و... سئوال کردند. که وکیلی جواب همه سئوالات را داد.
دانشجویان از همان ابتدای جلسه از اینکه جلسه از دانشجویی بودن خارج شده، گلایه و اعتراض کردند. که وکیلی در پاسخ به اعتراض آنها گفت: پچ پچ کردن در شأن دانشگاه نیست.
مسیحی نماینده‌ی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به وکیلی گفت: ما انقلابی هستیم و هیچ نسبتی با حامیان سرانه فتنه نداریم.
وی ادامه داد: آقای وکیلی شما که می‌گوید، من دست آویز هیچ جریانی نبودم، شما سخنگوی ستاد آقای روحانی بود که این وضعیت گرانی بنزین و شرایط اقتصادی است. و به این بدبختی افتادیم. چرا مردم به هوش نیستید. آقای وکیلی شما تمام وجه سیاسی‌تان را مدیون آقای هاشمی رفسنجانی هستید. شما دستآویز آقای هاشمی بودید.
بعد از این صحبت‌های دانشجو سر و صدا زیادی در سالن بلند شد. هواداران وکیلی با بیان اینکه بیا پایین و شلوغی زیاد دقایقی باعث بی نظمی جلسه شدند.
وکیلی گفت: هر دانشجو که بیاید، اینجا صحبت کند، لطفاً دوست اجازه بدهند تا حرف هایشان را بزنند، من گوشم با این صحبت ها آشنا است.
او این را هم گفت: اگر این بی نظمی ها ادامه پیدا کند، جلسه را ترک می کنم.
وکیلی همچنین در پاسخ به سئوالی دانشجویی در باره سقوط هواپیما و استیضاح وزیر راه و کار هم توضیحاتی داد و گفت: من لیدر استیضاح وزیر کار آقای ربیعی بودم و آقای تاجگردون لیدر استیضاح آقای اخوندی بود که نهایتاً هر چه من کردم و حتی گریه کردم. فایده نداشت.
بعد از اتمام جلسه، محمد علی وکیلی با دانشجویان منتقد، دقایقی صحبت کرد. بعضی از افراد که دانشجو هم نبودند، به سمت دانشجویان منتقد وکیلی رفتند که با دخالت‌های پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آنها از محل حضور دانشجویان رفتند.
برخی از برادران و فرزندان وکیلی نیز در این جلسه حضور داشتند.

به گزارش کبنا، همانطوری که در تحلیل‌ها آمده، این احتمال دارد که «محمد علی وکیلی» با توجه به اینکه خود هم به صراحت اعلام کرده و هم شرطش را گفته مبنی بر اینکه «اگر از من بخواهند به استان بیایم، تهران را با زیلایی عوض می‌کنم، به شرط اجماع همه نخبگان و جریان اصلاح طلبی.»  به نظر می‌آید این صحبت‌های وکیلی مورد تایید شورای هماهنگی اصلاح طلبان هم قرار بگیرد، چرا که امروز به جزء سید رضاتوفیقی و سید باقر موسوی جهان آباد، تقریباً اکثریت اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان حضور داشتند. البته این حرف فقط یک احتمال است. بهرامی، رمضانی و حتی زارع طرفداران پر و پا قرصی در بین جریان اصلاحات دارند و متقاعد کردن همه آنها بر روی وکیلی کار آسانی نیست. به نظر می‌آید، حرف آخر را در این زمینه سید باقر موسوی جهان آباد می‌زند. چیزی که بعضی از جوانان اصلاح طلب با آن مخالفت هستند. باید بعد از احراز صلاحیت‌ها منتظر بمانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

غیب الله
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی دست ونامون وگریت.ار خوبه خو کل گدایی نهاییته من دسمون.خدادونه هیچت مالی نیسیت.نونم این مردم کی ایخون بفهمن اینگل غیرمن فکر پرکردن کیسه خوشونن.چپ وراست یک و یک بترن.کو بهلم
چرام
Iran, Islamic Republic of
تنها جلسه ای که هیچ آخوند نمی بینی
علویi
Iran, Islamic Republic of
بیا بیا که تویی شیر شیر شیر مصاف
ز مرغزار برون آ و صف‌ها بشکاف
به مدحت آنچ بگویند نیست هیچ دروغ
ز هر چه از تو بلافند صادقست نه لاف
درود بر دکتر وکیلی که در دفاع از زاگرس شهامت و شجاعت ایشان ورد زبان همه هست ،امید است بویراحمد بپذیرد که وکیلی میتواند صدای آن باشد و خفقانی که این چند سال بر بویراحمد وارد شده را پایان دهد.
Iran, Islamic Republic of
تو اصلا زیلایی رو بلدی که حرف میزنی تاسف
محسن.پ
Iran, Islamic Republic of
جناب وکیلی برادر محترم بفرمایین در این ۴رسال که مجلس تشریف داشتین کجا بودین تازه فهمیدیم بچه بویراحمدین. نه برادر .زهی خیال باطل.مردم فهمیم بویراحمد و دنا فهم سیااسیشون بالاتر از این حرفهاست که شما فکر میکنید.
این مردم نیاز به کسی دارن که صداقت داشته باشه.

صداقت ، شجاعت و مردانگی یعنی سید باقر کسی که در دل مردم جای دارد
Iran, Islamic Republic of
شجاعت و صداقت باقر؟ باقر همون بود که زارع رو دفعه قبل حمایت کرد، باقر فقط به فکر خودشه الان هم اقوام خودش به اسم ایزدپناه رو میخواد بفرسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا این مرتبه هم برو همون تهران خودت دیگه بده شاید بردنت تو لیست (برو به فکر نان باش که خربزه آب است ) ماهیت شورای اطلاح طلبان مشخصه چند ساله رفتن تهران بری خودشون ؛هر چهار سال یه مرتبه هواسشون به بویر احمد و دنا میافته ،تو خودت این مرتبه
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دکتر خوبی ککا حالت وجایه و احوالات ما اگر بپرسی بعد چند سال ما هم به لطفت ایگزره ولی عزیز دل صداقت و همچی مهم تر است . خدا عاقبت ای مردم باصداقته بخیر رد کنه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
صدتا کلمه حرف زد دویست تاش "من" بود. بابا دست از این منیت ها بردارید. جناب وکیلی غیر از حرف چه داری؟؟؟ کارنامه عملکردتو ارائه بده تا بشناسنت...
فقط من من کردن که نشد کار...
M.p
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم که یک جلسه دانشجویی بود ولی ما هر چه میبینیم فقط یک سری خانوم خونه دار پلاکارد به دست ویک سری افراد کهنسال که هیچ ارتباطی با این جلسه ندارن .یه جلسه خانوادگی بیشتر بنظر میاد تا دانشجویی.
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
وضعیت کنونی کشور نتیجه مجلسی است که تو عضو هیات رئیسه اون بودی.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره برای دانشگاه علوم پزشکی با برگزاری این جلسه .
جلسه دانشجویی بود یا متینگ خانوادگی با اون خانوم های خونه دار با پلاکارد های از جلسشون
بویر
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد به دریا رفته میخواهد نه مرفه نشین بیدرد را .جنابان پرچم بدست.....وکیلی بدرد تهران میخورد نه بویر
۰۰۰۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر وکیلی با چه رویی اومدین یاسوج اصلا میدونستین یاسوجی هم هست بفرمایین توی این مدت که نماینده بودن چه کاری برای این مردوم کردین.
۶۲ انسان بیگناه در حادثه هواپیما کشته شدن چه حرکتی کردین ،چه کاری انجام دادین که داغ دل خانواده های داغ دیده مقداری تسکین پیدا کنه .همین کار هم از شما بر نیومد. اومدین که چه بر گرد تهران که جای شماست
رهام
Iran, Islamic Republic of
برگرد به همون نیاوران...پیش از ما بهتران..زیلایی زجر کشیده و خودساخته است.شعارهای توخالی را خوب میفهمد ...دکتر جان بویراحمد و دنا دیگر آگاه شده است..فریب سفسطه ها را نخواهد خورد.باور کن....
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی،به فکرنان باش که خربزه آبه،شما وسیدباقرتمام شدید،"درتهران نشستید برای مردم نسخه میپیچید،طوری صحبت میکنیدمثل اینکه شاهکارکرده اید،تمام شد
ناشناس
Romania
وکیلی جاان فرزندانت کجان؟؟؟؟
یاسوج
Romania
کم التماس کن برای رائ
تموم شدی همون یه بار هم اشتباه بود
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی انگار از یه کشور دیگه اومده که اینجوری وعده و وعید میدی.
شما باید الان پاسخگو باشید برادر من
میثم
Iran, Islamic Republic of
میدونی کی باید به وکیلی رای بده؟
مثال عارف یزدانی که الن ماهی ده میلیون حقوق میگیره
موسوی‌
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر مرد خطه زاگرس وقوم بزرگ ار افتخار همه لرنشینانی مرحبا بر تو که وجودت پر از غیرت و شجاعته
ش
Iran, Islamic Republic of
شما وغریب پور فقط تهران نشین بوده اید ومردمی نبودید تابحال بفکر کدام فقیر بوده اید.چه کسی را که شامل دوهزار نفر بوده درتهران بکار گمارده اید.فقط نورچشمی ها را اونوقت در تهران رای نمیارید میخواهید از فقرا رای بگیرید.زهی خیال باطل.
Iran, Islamic Republic of
کسی باید نماینده بشه که درد مردم را احساس کنه چهار سال در مجلس چه کردی عملکرد مثبت و مستند ارایه کن نه حرف استان نیاز به امیر کبیر داره باید کسی بیاد که رنج چشیده و از جنس کارگر زحمتکش باشه
Iran, Islamic Republic of
اره راست میگی امیرکبیر تو امثال حاج زارعی هست
میرزاپور
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی عزیز تهران دیگه پایگاهی نداره و حالا می خواد از بویراحمد عازم مجلس بشه
نه عزیز مردم بویراحمد خوب می دانند که شما و برادران و اقای غریب پور و مردم نیازی به شما ندارند
بهتره که تشریف ببرید تهران و در برج سازی کمک کنید
شما نمی توانید برای این مردم درد کشیده و زجر کشیده کاری انجام بدهید
تشریف ببرید تهران بهتره
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
منم میگم کبنا بولتن هست....با اینکه نه طرفدار وکیلی هستم نه هیچکس دیگه ای...اما قشنگ مشخصیه...چرا رساناهای ما هر کدوم طرفدار یه کاندیدشدن...و بقیه رو میکوبونن. کبنا طرفدار رمضانی، / طرفدار وکیلی، .. ....اینا همشخصه،...واقعا رسانه باید بی طرف باشه کبنا وکیلی میکوبونه واضح و رمضانی پیغمبر میکنه،...../وکیلی پیغمبر میکنه و حداقل اسمی از بقیه نمیاره...تو رو کاندیدها رو پیغمبر نکنید بزارید مردم هم نقایصشون ببینن هم خوبیهاشون و درست تصمیم بگیرن...متعجبم از کبنا
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۵ دقیقه قبل از استیضاح اقای اخوندی .لیست درست کردین و مانع استیضاح شدین
سلحشور
Iran, Islamic Republic of
مگه خواب ببینی که اینجا رای آوردی. حالا که پست زدن اونجا میخوای رو سر مردم بدبخت آواره بشی ها
میدجانی
Germany
اره دانشجویان ۵۰ ساله
Iran, Islamic Republic of
حالا که دیگه تو تهران رای نمیای بیا دست به دامن مردم بویراحمد شو. مردمی که این چنین دارند بازیچه میشند اره باید . چنین مردمی هم شد
بلوط
Iran, Islamic Republic of
واقعا برخی رسانه ها امثال شما تخریبچی نخبه کش هستید
حامیان دکتر وکیلی
Iran, Islamic Republic of
درود به ایشان
مملی
Iran, Islamic Republic of
رییس خوشنام؟؟؟؟!!!!!!
شاهرگ
Iran, Islamic Republic of
منظورش اسم .بوده
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
دنا
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
محمدی
Iran, Islamic Republic of

خیر نبینن اونهایی که باعث شدن آقای هدایتخواه از حوزه بویراحمد رفت. وگرنه مشخص می شد، مرد مناظره کیه؟ و هر کسی چند مرده حلاجه.
Iran, Islamic Republic of
مرد سایست چه شده که بعد از 20سال به وطن بازگشته اید ؟ چرا دراین بیست سال جوییای شهر استان خود نبودید ؟ چرا دراین 20سال که راه وچاه را درتهران بلد وبدید با نمایندگانی همچون زارعی وهدایت خواه جهت رفع مشکل مردم همراه وهمنشین نشدید ؟ بله چون.حزبی وقومیتی در وجود شما شعله وروبد بدعد از.ایا دیگر به بویراحمد سفری داشته اید ؟قطعا نه مگر نمایندگی در بویراحمد مثل نمایندگی در تهران است که صبح بیاید در مجلس بعدظهر هم درکناروخانواده وروزنامه خوش باشید ؟مگر نه همینکه اقای زارع در تمام تعطیلات در زی زی ،منتنگون ،چین و لوداب زیلایی است واینقدر در این مناطق تردد داشته که همه را به اسم می شنادسد واز درد یکا یک انها اگاهی کامل دارد کسی تا سختی نکشیده باشه نمی دونه دیگران چه می کشند ؟ در دودور گذشته در مجلس برای مردم چه قانونی برای معیشیتی برای مردم به تصویب رساندید مگر نه اینکه جژئ هیات رئیسه بودید پس چه عملکردی داشته اید ودارید ؟ اگر می خواستید صدا بزنید که مردم استان چه مشکلاتی دارند در این چند سال می زدید ؟ شما که با اقای روحانی خانه یکی هستید وشبها در کنار ایشان هستید شما که نفوذذاشتید چرا راه را برای نمایندگان استان بازنکردید تا برای استان کار ی کنند ومن نمی دان می خواهدید چه کنید شما اصلاح طلب چنداتشه هستید در دوسال دیگر دولت در دست اصول گریان خواهد بود شما در این دوسال که / چه می خواهید بکنید در اینده رئیس مجلس قالیباف خواهد بود شما چه می توانید بکنید اگر می خواستید بکنید در این 20سال اندی انجام می ادید .مردم را بگذارید راحت باشند


ای کبنا اگر این مطلب را نزنید .اقای وکلیلی فقط بر اساس حرفهای سید باقر موسوی می خواهد وارد کار زار بویراحمد شود نه برای خدمتا سبله برای قدرت است .مطلبی دیگر اصلاح طلبها درنظر دارند که ایزدپناه وبهرامی و... کنار بزنند وبه قول خودشان ادم قوی تری چون وکیلی در صحنه باشد تا همه اجماع کنند .خدا به فریاد برسد ای سیاست .
زی زی
Iran, Islamic Republic of
/ بزرگترین به بویراحمد کردن اون هم رواج فاتحه خوانی نماینده ها که بزرگتری توهین به خانواده های داغ دیده هست.
/ تمام شد
کریمی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی صددرصد
صفری
Iran, Islamic Republic of
بچه های محلشون را جمع کرده
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتربهرامی مرد روزهای سخت حامی اثبات شده اشتغال جوانان و ایجاد فضای نشاط در شهر یاسوج
اقای وکیلی حرف قشنگی زدی گفتی مسئولین اسم و ادرس استانمان و یاسوج را نمی دانستند اما حالا میدانند
چند عامل باعث معرفی استان شد: ۱ بهرامی با تیمهای فوتبال و والیبال شهرداری مجسمه اریوبرزن شعار پایتخت طبیعت ایران
۲ عملکرد تاج گردون
۳ شجاعت بینظیر دکتر غریب پور در فراهم ساختن فضای شغل برای لرها و هم استانی ها
۴ و ازهمه بیشتر متاسفانه سانحه دلخراش هواپیما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی وکیلی توتهران چه کرده که بیاد اینجا ضعیف ترین نماینده مجلس بود
Iran, Islamic Republic of
شما از عملکرد نماینده قبلی که بهش رای دادی بگو
ممد
Iran, Islamic Republic of
اخه این همه عکس؟عکسی که می گیرد باید خبری باشه و هر پیام مستقل داشته باشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
دانشجویانی که درجلسیه پرسش وپاسخ داشتند.اگر انان دانشجو باشنددانشگاه های استان از لحاظ فرهنگی بسیار ضعیف هستند
سعادت
Iran, Islamic Republic of
اصلا دانشجو هم داخل سالن حضور داشت خانم با لباس محلی در دانشگاه چکار میکنه شوی تبلیغی اقای لیدر دولت ب
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی برای شورای شهر بهت رای ندادن یعنی قبووووولت ندارن !!!!!!!!!!!
چرا اصرار داری ک خودتو در قالب نماینده مجلس به مردم فهیم این شهر تحمیل کنی؟؟؟؟
مردم دیگه با چ زبونی بهت بگن نمیخوایمت ؟؟؟
حیف ک دکتر هدایتخواه تو استان نیست دیگه و الان هر کی از راه میرسه جلسه میزاره و از کارای نکرده اش بعنوان نقاط قوتش نام میبره...
خدا خیر نبینن اونایی که باعث شدن دکتر از استان بره و برا تهران کاندید بشه...
حیف این چهره ارزشی و ملی ک قدرشو ندونستیم و از دست رفت...
دنا
Iran, Islamic Republic of
۱- هدایتخواه دکتر نیست و فوق‌لیسانسه.
۲- همون ۱ کافیه.
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای وکیلی زمانی که ایل ات بهت نیازداشت وزمانی که دولت وقدرت دراختیارخودتان بودبرای ابادی بویراحمدودنا قدمی برنداشتیدووکیل پایتخت نشینان شدید حال که لیست امیدبه ناامیدتبدیل شده است وموقعیت لیست تهران رابربادرفته می بینید به سراغ ایل امده اید
سوگل
Italy
ما جوانا اشتباه میکردیم که به اصلاحطلبان رای دادیم که فرزندانشان در اروپا و آمریکا و همی تهرون خمو کارخانه پوشاک و ............دارن و 8سال مردم را باخندهایی که داغ مردم بدبخت و بیچاره و آواره را تازه میکردند و به این نتیجه رسیدیم که به اصولگرا رای با اقتدار دهیم مثل جناب رییسی رییس محترم قضاییه که واقعا برای مردم فقیر سنگ تموم گذاشتن و دراستان فقط فقط فقط بازم فقط حاج مهدی روشنفکر
وکیل
Iran, Islamic Republic of
یکی از شرایط وکیل مردم بودن این است که باید حشر و نشر آنها با مردم باشد کسی از مردم دور بوده نمی تواند وکیل مردم شود
Iran, Islamic Republic of
نماینده باید در تهران باشه در مراسمات چکار میکند اموات مردم مسخره نیستند که در ایام انتخابات به یاد آقایون میاد
Iran, Islamic Republic of
تو که این چیزا رو بلدی چرا برای شهرت تا الان نماینده درست حسابی انتخاب نکرده ای
Iran, Islamic Republic of
مگه هدایت خواه یا زارع نازلی هستند که همیشه یمونن چکار کردن ی کار مهم و خوب که برا استان کردن نام ببرید
جلیل
Iran, Islamic Republic of
پس باستناد ب حرفای اقای وکیلی،غریب پور رو ایشون برده ومیدون داده بهش وپست داده بهش وهرچی غریب پور بنده خدا ،نیروگذاشته سرکار،بدستور اقای وکیلی بوده.بنظر میاد این ادعا فقط کوچک کردن و...غریب پور رونشون داد
عارف
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی وکیلی به سر رسیده
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی امثال نمایندگان ناکارآمد دوره قبل به دست/
جلیل
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یه فرد و به حساب خودم تاسف میخورم.که مثلا نخبگان ما سیاسیون تهران نشین ما داخل جلسه نشستن. غیر از شما نگاه کنید .....تا کی باید سرباز باشیم جناب مهندس.......و اقای /.بخود بیایید.تا دیر نشده.خودمون تا کی باید کوچک کنیم.خیلی متاسفم خیلی.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زمان انتخاب وزیران آقای روحانی آقای وکیلی خوب می‌گفتیم ژنرالهای خوبی انتخاب کرده گفتگوی خبری بخدااول برنامه تااخرش نتونست ۱۰جمله کاملبگه اون شب حالم بدشدازبدبختی ما البته زارع رو هیچ وقت ندیدم حتی دریغ ازیک کلمه ولی هدایتخواه در دفاع از دولت احمدی نزا خوب حرف میزد براتون نیاداگه آشنانبودن من وشماهم نبودیم بیفتیم به جون هم
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1