تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۱۵۵۶۲
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

هتل بهمنیِ دهدشت؛ حامی فرهنگ و ورزشِ کهگیلویه / تصاویر

۳
کبنا ؛یکی از اقتصادهای موفق، اقتصاد گردشگری ازجمله ساخت مجموعه‌های رفاهی و هتل است که هزینه کم، ماندگاری فراوان دارد و علاوه بر این‌ها می‌تواند فرهنگ غنی شهرستان و استان را به سایر استان‌ها منتقل کند، لذا می‌طلبد مدیران مشکلات هر سرمایه گذاری که برای خدمت به تولید و اشتغال در منطقه گام‌های عملی بردارد را حل و از انها حمایت کند.
هتل بهمنی دهدشت که درابتدای سال 97 افتتاح شد، یکی آر حامیان فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان کهگیلویه بزرگ است، علاوه بر این نیزحمایت های انسان دوستانه پرسنل این هتل و اسکان رایگان مسافران طی بارندگی‌های سیل آسای فروردین ماه امسال، فراموش نشدنی است، بدون شک این مسافران که می‌توانند سفیران فرهنگی کهگیلویه باشند، با خاطره‌ای خوش از سفر به کهگیلویه یاد می‌کنند.
در زیر گفت و گویی با مدیریت هتل بهمنی دهدشت داشتیم که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
 حمیدرضابهمنی، مدیریت هتل در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: اگر نتوانم بگویم 100 درصد ولی  تمام تلاشم را کردم تا تقریباً حامی همه برنامه فرهنگی و ورزشی در کهگیلویه باشم و هر کسی که دست یاری به سوی ما دراز کرد هتل را رایگان در اختیاران مجموعه قرار دادیم.
 وی که از مسئولیت خطیر خود در انتقال فرهنگ شهرستان آگاه است، معتقد است باید حامی جوانان و ورزش در کهگیلویه بود و به مدت یک هفته هتل خود را رایگان در اختیار اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ایران قرار داد که رئیس فدراسیون هندبال کشور با ارسال تقدیرنامه‌ای  ازمیزبانی وی تقدیر کرد.
 به گفته بهمنی، تیم تام کهگیلویه هم که توانست به مرحله بعد لیگ دسته سه کشور صعود کند و برای کهگیلویه افتخار افرینی کند ولی متاسفانه هیچ اسپانسری در استان ندارد از حمایت‌های بهمنی محروم نماند و کلیه داوران و مجموعه نظارتی بازی در لیگ را به صورت رایگان در هتل خود اسکان داده است.
 همچنین همکاری‌های این هتل با مجموعه  پرتلاش فرازبام خائیز دهدشت برقرار است و هر مربی یا بازیکنی نیاز به اسکان داشته باشد رایگان میزبان او هستند.
بهمنی از میزبانی 2 روزه امسال خود و پرسنل هتل از تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت که «الحمدالله امسال در پذیرش تیم هندبال سپاهان مجموعه همکاران در هتل بهمنی نهایت تلاش خود را جهت رضایتمندی و آرامش میهمانان به کار بردند و جناب آقای تابش با ارسال تقدیرنامه و تماس تلفنی مسئولین و دست اندرکاران سپاهان از میهمان نوازی هتل بهمنی تقدیر و تشکر بعمل آورد.»
وی با اشاره به ابراز رضایمتندی تیم فولاد مبارکه سپاهان از میزبانی و آرامش اقامت در هتل بهمنی، افزود: معتقد بودند اگر چه در هتل‌های بزرگ داخل و خارج کشور نیز اقامت داشتند ولی برخورد صمیمی و صادقانه کارکنان هتل بهمنی در ارائه خدمات، شایسته تجلیل و تقدیر است و سفیر خوبی برای آریوبرزن بوده است.
حمیدرضا بهمنی در پایان با گلایه از سوتفاهمی که سال گذشته در خصوص میزبانی از تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان رخ داد، گفت: مورد بی مهری و جو سازی در فضای مجازی و رسانه‌ها قرار گرفتم.
در زیر تصاویری از تقدیرنامه‌های دریافتی این هتل منتشر شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چنین انسانهایی شایسته تقدیرند ...
Iran, Islamic Republic of
از امکانات اقامتی یاسوج هم گزارش تهیه کنید.چقد افتضاس
حمیدرضا بهمنی
United States
از خبرنگار و مجموعه عوامل و دست اندرکاران کبنا سپاسگذارم .
خدمت به مردم دیار آریوبرزن افتخاریست بزرگ و خداوند منان رو شاکرم ، این افتخار رو نصیب حقیر کرده...
دست به دست هم دهیم در جهت پیشرفت و توسعه و آبادانی بلاد شاپور تلاش کنیم...
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1