تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۱۵۳۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه ششم / 16 سال حاکمیت تاجگردون‌ها / اظهارات بنزینی «حاج عدل» / رقیب روشنفکر / + تصاویر

۱
کبنا ؛ششمین روز نام نویسی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید و ساعتی پیش آخرین روز آغاز شد. ثبت نام عدل هاشمی‌پور، سید قدرت الله حسینی، مهدی روشنفکر، رضا دهبانی پور، محمد بهرامی و غلام محمد زارعی شاخص‌ترین چهره‌هایی بودند که روز گذشته ثبت نام کردند.

نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: فاصله طبقاتی این دو شهرستان را دیدم به همین دلیل وارد عرصه انتخابات شدم.

نامزد انتخابات بویراحمد و دنا از بهبهان آمد/قنواتی: فاصله طبقاتی اینجا را زیاد دیدم
 در روزهای منتهی به پایان ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی احسان قنواتی با حضور در فرمانداری بویراحمد برای شرکت در این دوره انتخابات ثبت‌نام کرد.
وی سپس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصالتا بهبهانی هستم اما کهگیلویه و بویراحمد را خوب می‌شناسم، گفت: فاصله معنادار طبقاتی در این دو شهرستان را دیدم و آمده‌ام این فاصله را کم کنیم.
وی بیان کرد: در حوزه اشتغال، آموزش و پرورش و حوزه سلامت فاصله طبقاتی زیاد دیده می‌شود  که با توجه به شناخت از کل استان و شهرستان برای این دوره انتخابات آمده‌ام.
نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیان کرد: برای توسعه واقعی و رفع این فاصله گام در انتخابات گذاشتم، کم‌کاری در این حوزه زیاد است و مشکلاتی که داریم ناشی از این کم‌کاری‌ها است.

ترافیک حضور کاندیداها در کهگیلویه

ششمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم امروز با تراکم حضور داوطلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه آغاز شد.

ترافیک حضور کاندیداها در کهگیلویه/فرماندار اسبق داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شد

ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کهگیلویه آغاز شد.
ابراهیم جعفری ۴۲ ساله با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران نامزد شرکت در انتخابات مجلس یازدهم شد.
جعفری در دولت احمدی‌نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه بود.

هومان عسکری نامزد انتخابات گچساران شد

با حضور در فرمانداری هومان عسکری نامزد انتخابات گچساران شد.

 هومان عسکری نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت شد.
بر اساس این گزارش عسکری  با حضور در فرمانداری گچساران، نام نویسی و حضور خود را اعلام کرد.
گفتنی است عسکری از طایفه ترک زبان وارد این عرصه از انتخابات می شود.

هومان عسکری نامزد انتخابات گچساران شد
هومان عسکری پس از نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت  در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: من به اشخاص کار ندارم و هر شخصی که وارد این عرصه  می‌شود نظر و ایده‌های خاص خود را دارد.
 وی ادامه داد: من با همفکری دیگران به این عرصه ورود کرده‌ام و نظر اشخاص برایم خیلی مهم است.
عسکری در پاسخ به دیگر خبرنگار که گفته می‌شود خیلی دیر وارد عرصه انتخابات شده‌اید، ابراز کرد:اکنون بهترین موقع ورود به عرصه است.
این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در پاسخ به دیگر خبرنگار که گرایش سیاسی شما چیست، عنوان کرد:  تمایلات اصلاح طلبانه دارم.
عسکری در پاسخ به دیگر خبرنگار که عزت گچساران را در چه می‌دانید، ابراز کرد: عزت شهر به شخص نیست  و به برنامه هایش است، عزت یک شهر به رفع تبعیض و رفع قومگرایی است هر چند آقای تاجگردون، مرحوم نبی‌زاده، علی مراد جعفری و دیگر نمایندگان از مفاخر این شهر هستند و قبلی ها هم بودند اما هیچ وقت هیچ شهری با شخص عزت پیدا نکرده است.
این کاندیدا تاکید کرد: وقتی که مادر پیری نامه به دست و جلوی وزیری می‌رود این عزت نیست بلکه نشان می‌دهد ما هنوز به آن نقطه‌ای که باید مطلوب باشد نرسیده‌ایم.
وی  ادامه داد: این شهر هم نیاز به مختار دارد و هم نیاز به خادم ملت بودن دارند و آن هم تا زمانی که مردم مختار و خادم ملت بخواهند در صحنه خواهد ماند.
این کاندیدا در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار که نظر شما در مورد  فتنه ۸۸و ۹۸ چیست، گفت: ما بایستی به فکر جوانان باشیم  و نباید اکنون نبش قبر کنیم لیکن فصل الخطاب ما مقام معظم  رهبری است.
عسکری ابراز کرد: اینکه  در فتنه ۹۸کسانی بودند که فریب خوردند و باید حوزه خود را با اندیشه و تفکر خرابکاران و اغتشاشگران  جدا کنند.
وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار که چرا همه سران قشقایی شما را همراهی نکرد‌ه‌اند و آیا  آمده‌اید که به مجلس بروید، افزود:  من درس حقوق را خوانده ام و آن چیزی که یاد گرفته‌ام مساوات است، همه اقوام محترم هستند و با  فرهنگ لر و ترک بزرگ‌شده ام و من آمده ام تا آخر بمانم نه اینکه چند صباحی بمانم و بعد بروم.
 عسکری ادامه داد: همه کاندیداها هر شخصی که آمده همه احتمال می‌دهند که یک درصد وارد مجلس شوند و 99 درصد دیگر  این احتمال را می‌دهند که در مجلس هستند اما این گونه نیست.
 این کاندید گفت: این اعتقاد را دارم که برای من اشخاص و توانایی مهم است.
عسکری در پاسخ به این سئوال که آیا با اصلاح طلبان دیدار داشته‌اید، گفت: دیدارها بوده و این موضوع مسکوت باقی بماند بهتر است.
 وی در پاسخ دیگر سوال که سران ترک زبان آیا از شما حمایت کرده‌اند و شما در صحنه رقابت باقی خواهی ماند، اظهار کرد:  همه ما جوان هستیم انتقال مسوولیت به جوانان  با کندی پیش می‌روند و معتقدم که بیانیه گام دوم انقلاب در اجرا باید به جوانان منتقل شود و باید همه جوانان خودشان اقدام کنند و بنده هم به عنوان یک کاتالیزور  باشم و نسل جوان باید پای کار بیایند و ۶۰درصد ازمدیریت ها بر عهده جوانان و بانوان باید باشد.
 وی با بیان اینکه از 100درصد قوانین تنها درصدی از آن قابل اجرا است، گفت:  اکثر وظایف نمایندگی که نوشته می‌شود تنها 19درصد آن قابل اجرا است.
عسکری ادامه داد: اینکه نماینده شهر بایستی کار شخصی انجام بدهد اصلا درست نیست چرا که انرژی یک نماینده در این خصوص گرفته می شود،نماینده باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند ولی اگر نماینده درکار شخصی ورود کند خیلی از کارها هم روی زمین می مانند.
وی درپاسخ به دیگر سوال خبرنگار که بعد از رای آوری و پیروزی در کدام کمیسیون فعالیت خواهید داشت، گفت: در تمامی کمیسیون ها می توانم  فعالیت داشته باشم و اولویت خودم اینکه در کمیسیون انرژی فعالیت داشته باشم.
 عسکری تصریح کرد: درس حقوق خوانده‌ام و عدالت برای من مهم است و و با شخص خاصی مشکل ندارم. و از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهم برد.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: قومگرایی و تبعیض نه تنها این دوره بلکه دوره های قبل هم بوده گرچه در این دوره به قولی تشدید شده است باید ریشه اینگونه کارها را زد و به سوی عدالت گام برداشت.
عسکری ادامه داد: اگر بتوانیم با مساوات و عدالت برخورد کنیم می‌توانیم یک جامعه عدالت و با مساوات داشته باشیم.
 این کاندیدh  ابراز کرد: اولین دلیل عدم رضایت مندی از نماینده فعلی کاندید شدن اقوام مختلف در این دوره است.
عسکری ادامه داد:شعار انتخاباتی من پایان عبور از شعار است.
 این کاندید این دوره از مجلس در حوزه گچساران و باشت در پاسخ به دیگر خبرنگار که نقاط قوت و ضعف تاجگردون  چیست،  افزود:  آقای تاجگردون یک توانایی شخصی و یک استعداد خانوادگی دارد که اینها خدادادی است و یک روابط نسبی و سببی داشته که در یک برهه زمانی توانسته است از آدم‌های خاص جامعه باشد.
وی ادامه داد:  این شرایط شامل حال خیلی‌ها می شود و وی در این دوره خوب بوده و اما زمان و شرایط آینده کشور هم فرق دارد چه بسا در مجلس آینده اینگونه نباشد و اقبال عمومی مردم را هم باید درنظر گرفت و  اینکه مردم تشخیص می‌دهند که به کدام سمت برود و نباید کاری کنیم که منجر به دیکتاتوری می‌شود.
عسکری ابراز کرد: تاجگردون برچسب‌هایی از جمله تبعیض وقوم‌گرایی خورده است و موجب نارضایتی مردم شده است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال آقای لاریجانی زحمت هایی کشیدند اما اکنون اقبال عمومی مردم شاید همراه نباشد و حال  توده مردم به رفع تبعیض ها و بی عدالتی تاکید دارند و اگر تاجگردون در حال  افول است باید کنار برود شاید در آینده ماندگار شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: اینکه مردم مجدد وی  را انتخاب کنند شاید این محبوبیت در آینده از بین برود؛ ما همه فرزندان این وطن و در خط رهبر هستیم و به هر حال باید از توانایی های همه استفاده کنیم اما فصل الخطاب سخنان رهبری هستند.
 این کاندیدا گفت: نسل جوان مدیریت ندارند و دهه چهل هنوز در حال مدیریت هستند و شکی در آن نیست اگر به مجلس راه یافتم از نسل جوان و بانوان در مدیریت‌ها استفاده  خواهم کرد.
 عسکری خاطرنشان کرد:  حقوق خوانده‌ام و سیاسی نیستم و اگر به دنبال چالش کشیدن من هستید سخت در اشتباه هستید.

ثبت‌نام مهدی روشنفکر در حوزه بویراحمد و دنا 
روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

مهدی روشنفکر صبح امروز  با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.
 مهدی روشنفکر با همراهی همسر خود وارد فرمانداری بویراحمد شد و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد.

 مهدی روشنفکر امروز در حالی برای ثبت‌نام در فرمانداری بویراحمد حضور پیدا کرد که همه فکر می‌کردند وی به همراه حامیان و طرفداران خود در فرمانداری بویراحمد حاضر می‌شود اما روشنفکر تنها به همراه همسر وارد فرمانداری شد و ثبت‌نام کرد.
ثبت‌نام مهدی روشنفکر در حوزه بویراحمد و دنا و یک نکته جالب

مشکل من با انحصارطلبی است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رقیب من انحصارطلبی و کسانی هستند که اهل تبعیض بوده و به قانون و جوانان توجه نمی‌کنند.

مشکل من با انحصارطلبی است/مشکلات را در استخدام‌های طایفه‌ای و تبعیض‌ها جستجو کنید


مهدی روشنفکر بعد از ثبت‌نام در فرمانداری شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رای شما طایفه‌ای است اظهار داشت: ابهامات و برچسب‌هایی می‌زنند اما اگر اطلاعات را از فرمانداری‌ها بگیرید آمار آراء در صندوق‌ها همه چیز را روشن می‌کند.
این نامزد انتخابات مجلس ادامه داد: در تمام صندوق‌ها آمار نشان می‌دهد که برچسب طایفه‌گرایی در آرای من چیزی جز شایعه نیست و امروز بهترین راه برای تحقیق توسل به آمار است.
وی در همین خصوص با بیان اینکه آمار صندوق‌ها نشان می‌دهد 50 درصد از آرایی که در زادگاه من است مربوط به دو رقیب دیگر انتخاباتیم بوده گفت: اما در زادگاه آنها آمار نشان می‌دهد که آرای آنها از من بیشتر بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مگر مقبولت اجتماعی در زادگاه هر کسی اشکال دارد خاطرنشان کرد: اگر بستگان و فامیل  بر اساس معیار به کسی رای دهند قابل ستایش است.
وی گفت: مشکل اصلی ما این نیست که طایفه به کسی رای دهد بلکه استخدام فامیلی و انحصارطلبی محکوم است، رقیب من انحصارطلبی و کسانی هستند که اهل تبعیض بوده و به قانون و جوانان توجه نمی‌کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که به غیر از ایل و طایفه حامی شما چه جریانی است، افزود: همه می‌توانند به جریان ندای وحدت بپیوندند لذا به خط‌کشی‌ها توجهی نمی‌کنیم، همه می‌توانند در این جریان حضور داشته باشند.
وی در ادامه افزود: به عنوان کسی که جریان ندای وحدت را دنبال می‌کنم از اصولگرایی که تمامیت خواه نباشد و اصلاح طلبی که به بی بند و باری اعتقاد نداشته باشد با آغوش باز استقبال می‌کنم.

طرح استیضاح وزیر نفت بنزینی نیست/به زودی همه چیز معلوم می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرح استیضاح آقای زنگنه به خاطر بنزین تنها نیست، دلایلی دارد که به زودی همه متوجه خواهند شد.

طرح استیضاح وزیر نفت بنزینی نیست/به زودی همه چیز معلوم می‌شود

عدل هاشمی‌پور نماینده مجلس دهم داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دنبال القاب، عناوین و قدرت طلبی نیستم و قصد بداخلاقی هم ندارم اظهار داشت: چیزی که مرا وادار به حضور در صحنه کرد توجه ویژه به زیر ساخت‌ها و کارهای زیربنایی و خروج از بن بست است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات موثری در حوزه انتخابیه به برکت نظام شروع شده است، اضافه کرد: برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌های بزرگ وارد عرصه شدم.
وی از تعیین تکلیف پتروشیمی، تخصیص آب از رودخانه مارون، نیروگاه برق پادوک به مهمترین طرح‌های صنعتی در شهرستان نام برد و گفت: در پتروشیمی ۲۵۰ نفر طی این مدت مشغول بکار شدند و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
این نامزد انتخابات مجلس تصریح کرد: در صورت عدم راهیابی به مجلس اولین نفری هستم که به منتخب مردم تبریک خواهم گفت.
وی گفت:اخلاق برایم مهم است چون با کینه، بغض، عداوت و بدبینی هیچ زمان به جایی نخواهیم رسید.
هاشمی‌پور در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: 6 جلسه برای تعیین قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس  تشکیل و همه 24 نفر با این طرح مخالفت کردند اما دولت بر اجرای آن مصمم بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: طرح استیضاح آقای زنگنه مدت‌هاست  مطرح بوده و تنها مربوط به بنزین نیست بلکه به خاطر مواردی است که به زودی همه متوجه خواهند شد.

ثبت‌نام ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان ششمین روز از فرآیند انتخابات ۲۶ داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه/ترکیب هیات اجرایی از همه سلایق سیاسی است
علیزضا اتابک  اظهار داشت: تا پایان ششمین روز از فرآیند انتخابات ۲۶ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه نامزد شرکت در انتخابات مجلس یازدهم شدند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه روزهای آغازین ثبت‌نام ستاد انتخابات خلوت بودو تعداد ثبت‌نامی‌های روزانه یک تا چهار نفر بود، گفت: روز پنجم ۶ نفر و روز ششم ۹ نفر ثبت‌نام کردند.
اتابک ترکیب سیاسی داوطلبان را متشکل از جناح‌های مختلف دانست و افزود: روزهای پنجم و ششم شاهد حضور گزینه‌های جریانات سیاسی و چهره‌های شاخص بودیم.
وی گفت: دو نفر از قشر روحانیت و یک خانم در بین داوطلبان وجود دارد.
اتابک با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، تصریح کرد: اعضای هیات‌های اجرایی مشخص شده و در ترکیب این هیات‌ها از همه سلایق سیاسی بهره گرفته شده است.
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه گفت: آرامش افکار عمومی نسبت به تعیین ترکیب هیات اجرایی وجود دارد و رضایت نسبی دارند. 
اتابک با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در شورآفرینی انتخابات بیان داشت: از رسانه‌هایی که در شهرستان در همه روزها از ابتدای فرآیند ثبت‌نام در صحنه بودند و خوب پوشش دادند و مسائل امنیتی را در خبرها رعایت کردند تشکر می‌کنم. 
فرماندار کهگیلویه گفت: رسانه‌ها حساسیت‌ها را در نظر گرفتند و رسالت رسانه ای خود را انجام دادند اما انتظار داریم فضای شهرستان را به سمت آرامش و دوریاز حاشیه‌های تنش‌زا هدایت کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران خود را مقید به قوانین انتخابات بدانند، اضافه کرد: رسانه‌ها از تبلیغات زودهنگام کاندیداها و هر اقدامی که تخلف انتخاباتی محسوب شود خودداری کنند.
اتابک در پاسخ به اینکه چرا با وجود ممنوعیت حضور همراهان برخی از نامزدها کاروان راه انداختند و باعث شلوغی ستاد انتخابات شدند گفت: ما این موضوع را به داوطلبان گوشزد کردیم با این وجود تلاش همه عوامل ستاد و نیروی انتظامی بر برقراری نظم و حفظ احترام کاندیداها بود و تاکنون بادسعه سدر بدون هیچ مشکلی فرآیند ثبت‌نام انجام گرفت.

سید قدرت حسینی کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران شد

سید قدرت حسینی با حضور در فرمانداری گچساران، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گچساران شد.

سید قدرت حسینی کاندیدای انتخابات مجلس  در گچساران شد

سید قدرت حسینی با حضور در فرمانداری گچساران  داوطلب یازدهمین دوره کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت شد.

دواطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گچساران و باشت گفت: آقای فرماندار اگر بخواهد ادامه دهد و هئیت اجرایی را یک طرفه انتخاب کند ما قبول نخواهیم کرد و زیر بار آن نخواهیم رفت.
 سید قدرت الله حسینی بحرینی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری که در این روزها کلیپی از سوی طرفداران شما در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: من ضامن افراد نیستم و دیگر کاندیداها هم کلیپ‌هایی را پخش می‌کنند حتی علیه من کلیپ زننده پخش می‌کنند منتهی من واکنش نشان نداده‌ام.
 این کاندیدای انتخاباتی عنوان کرد: در آن کلیپی که پخش شد من در جریان آن نبودم و بعد از پخش شدن این کلیپ را مشاهده کردم و  این گونه رفتارها نه تنها برای ایشان بلکه برای من هم اتفاق افتاده است و ما بایستی اخلاق مدار باشیم.
وی در پاسخ  به دیگر سوال که آقای تاجگردون در نشست‌های خود که  بیشترین آنها میتینگ‌های  تبلیغاتی بوده اعلام کرده که نمایندگان قبل از من عملا کاری انجام نداده و اگر بازگردند این شهر به قهقرا برده می شود، گفت: آقای تاجگردون در این موضوع بی‌لطفی کردند این صحبت تاجگردون امکان دارد از سر ناآگاهی بوده و نشان از  تکبر ایشان دارد.
حسینی ابراز کرد: تاجگردون از سرتکبر سخن می‌گوید، چگونه می‌توان عملکرد گذشتگان را نادیده گرفت، اگر تاجگردون عملکرد چهار ساله ما را داشت صدای بوق و کرنای آن به آسمان هفتم می‌رسید.
وی ادامه داد: تاجگردون با توجه به اینکه 6 سال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده کار مفیدی انجام نداده است و برخی کارها نیز حتی اگر نماینده هم نباشد انجام می‌شود.
حسینی تصریح کرد: احداث جاده سپاه کشته به شهرستان باشت  در زمان ما و آقای جعفری دو بانده شده است.
 وی با طرح پرسشی گفت: آیا این جاده ها در زمان ما اتفاق افتاد یا زمان آقای تاجگردون.
 این کاندیدا عنوان کرد: 2 بیمارستان در زمان نمایندگی من کلنگ زنی و تا حدودی پیشرفت فیزیکی داشته است.
 حسینی ادامه داد: شهرستان شدن باشت با جمعیت کمی که داشت و تبدیل بوستان به بخش در زمان من رخ داد و هیچگاه مانور ندادم اما کار بزرگی بود و اگر خود آقای تاجگردون این کار را می کرد، اکنون تاجگردون  این کارها را در بوق و کرنا می‌کرد.
 وی ابراز کرد: از ایشان که انسان فهمیده هستند و برای ایشان احترام قائل هستیم این گونه صحبت ها ناصحیح است.
 این کاندیدای گچساران و باشت در دوره یازدهم مجلس اظهار کرد: به دنبال رد صلاحیت کسی نیستم و آقای زینل زاده فرد نجیبی است و مایل هستم که در صحنه باشند و آقای تاجگردون و هم دیگران نیز باشند.
 وی در پاسخ دیگر خبرنگار که تاجگردون در محفلی اعلام کرده بود که سی سال شهر دست شما بوده است، گفت: باید بگویم ۱۶سال دست خانواده ایشان بود و مرحوم نبی زاده هم فرصت نکرد و جعفری هم میان دوره 2 ساله بود.
حسینی ادامه داد: وقتی پسر عموی آقای تاجگردون نماینده بودند کل شهرستان دست آنها بود و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بود با تکبر مطرح می‌کنند که 30 سال شهر دست ما بوده است، چرا نمی‌گویند لامپ‌های سفره‌های مردم را خاموش کردند.
  این کاندیدا ابراز کرد: همین افزایش چند برابری قیمت و اجناس و افزایش قیمت بنزین  تا چه حدی در زندگی مردم تاثیرگذار بوده است.
وی در پاسخ دیگر سوال خبرنگار مبنی بر این که در هفته اول آبان بازدیدی از پروژه دریاچه مصنوعی داشته اید و این پروژه حرف و حدیث زیادی داشته است، اظهار کرد: این پروژه دریاچه مصنوعی که تاکنون 35میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به ۱۵میلیارد تومان دارد این جای سوال است که این هزینه کجا صرف شده است و نتیجه کار چیست.
 حسینی اذعان کرد: می‌گویند با ۱۵ میلیارد تومان تکمیل می‌شود آیا این پروژه که با ۱۱میلیارد تومان احداث می‌شد چرا با ۳۵میلیارد تومان هنوز تکمیل نشده است.
 وی در پاسخ دیگر خبرنگار که نتیجه وحدت اصولگرایان را بیان کنید، اذعان کرد:  آقای پاکدل و بیعت اصل که نام نویسی نکردند را باید از خودشان سوال کرد چرا که هر دو مدیران شایسته بوده و شایستگی آن را دارند که نماینده مجلس شوند.
 حسینی ادامه داد: در مورد اینکه  امروز یک قشقایی در صحنه حضور دارد ما خوشحال می‌شویم ‌ و آقای زینل زاده انسان باسواد و لایقی است و اگر در صحنه بماند خوشحال خواهیم شد.
 این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در خصوص اینکه سرانجام وحدت اصولگرایان چه می‌شود، ابراز کرد:  انشالله پیروز انتخابات هستند.
وی افزود: هدف این است که همه تلاش‌ها را برای خواست و رفع مشکلات مردم داشته باشیم، طرح هایی مدنظر دارم که زود بازده باشند و می‌شود با توجه به تخصص افراد و شرایط منطقه در قالب پروژه های صنعتی و کشاورزی و دامی اجرایی کرد.
حسینی ادامه داد: شعار انتخاباتی من در این دوره از انتخابات، پایانی بر تکرار بی عدالتی و اجحاف‌ها، بی توجهی‌ها ،برخوردهای متکبرانه و حاکمیت خانوادگی است.
 این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه  گچساران و باشت اظهار کرد: آرای باشت من در روز سوم اسفندماه مشخص خواهد شد.
 این کاندیدا ادامه داد: کسی که می‌خواهد با تاجگردون رقابت کند با یک فرد رقابت نمی‌کند بلکه با یک دولت باید رقابت کند، بنابراین در این صحنه رقابت با دولت باید رقابت کنیم و می‌گوییم رقابت با تاجگردون نیست بلکه با یک جریان است.
 حسینی خاطرنشان کرد: یک لشکر چهل و پنج هزار نفری پشت سر من هستند و بنده هم امروز نمود آن لشکر هستم.
حسینی در خصوص اردلان زینل زاده دیگر کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت که اگر شما پیروز انتخابات شدید آیا از ایشان استفاده خواهید کرد، گفت: زینل زاده انسان توانمندی است و رای هم بیاوریم از پتانسیل مدیریتی وی استفاده خواهیم کرد، هر چند رفیق من است و بعد از انتخابات هم رفیق خواهیم بود.
 وی ادامه داد: در  زمان نمایندگی من آقای زینل زاده مدیرکل بودند و خوشحال بودم و اکنون هم اگر رای بیاوریم از پتانسیل مدیریتی ایشان استفاده خواهیم کرد بدون نگاه اینکه ایشان رقیب ما بودند.
حسینی در پاسخ دیگر خبرنگار که آیا شما اصولگرای سنتی هستید، گفت: من یک اصولگرای واقع بین هستم و درد جامعه را می‌دانم و با جوانان هستم.
 وی اذعان کرد: مشکل جامعه ما اقتصاد، فرهنگ  و عزت مردم است که در حال از بین رفتن است و اکنون مشکل ماست.
حسینی ادامه داد: در آن زمان نمایندگان اصولگرا بودند اما من بیشترین رای را آوردم چرا که دید و نگاه من بازتر بود و مادر شهید تاجگردون در آن زمان برای من رای جمع می‌کرد و همین مدیرکل آموزش و پرورش و معاون ایشان آقای اردشیر یاری برای من جلسات برگزار می‌کردند.
این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه گچساران و باشت اظهار کرد: ما واقعیت‌های جامعه را می‌بینیم و از پتانسیل اصولگرا و اصلاح طلب‌ها استفاده خواهیم کرد.
 این کاندیدا تصریح کرد: ما باید بستر را فراهم کنیم تا جوانان وارد کار شود اما در این دوره رقابت با نماینده فعلی یک جوان نمی‌تواند رقابت کند و کسی که جوان بوده و دارای مدرک تحصیلی است اما مقبولیت اجتماعی ندارد، نمی‌توان حمایت کرد.
 وی در پاسخ به این سئوال که اگر اصولگریان تصمیم گرفتند شما در این انتخابات شرکت نکنید، گفت: اگر در نهایت عقلا، بزرگان و دلسوزان این نظام با استدلال و ارقام و با نمونه های آماری که دارند اگر تشخیص دهند من نباشم قبول می‌کنم و تابع تصمیم آنها هستم چرا که من شخص متعصبی نیستم و به رای بزرگان احترام می گذارم.
 حسینی در پاسخ به دیگر سئوال مبنی بر اینکه در حالی که مشاهده می‌کنیم هئیت اجرایی در دیگر شهرستان‌ها و حتی استان انتخاب شده است چرا در گچساران وضعیت اینگونه است در حالی که استاندار گفته بود اگر سرم برود حرفم نمی‌رود، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شود و از فرماندار فعلی انتظار داشتیم که یک عدالت نسبی برقرار کند.
 وی ادامه داد: انتخاب 30 نفر از یک  جریان صحیح نیست و ما در برابر ایشان سکوت نخواهیم کرد.
حسینی افزود: بر آقای فرماندار از سوی تاجگردون، افراد نزدیک خانواده تاجگردون و دفتر تاجگردون فشار زیادی است.
 این کاندیدا ابراز کرد:  آقای فرماندار اگر بخواهد ادامه دهد و هئیت اجرایی را یک طرفه انتخاب کند ما قبول نخواهیم کرد و زیر بار آن نخواهیم رفت.
 حسینی افزود: آقای فرماندار نگاهی به شهرستان‌های اطراف و  استان بیندازد و مشاهده کند که چگونه دیگر شهرستان‌ها هیت اجرایی انتخاب کرده‌اند.
 وی ادامه داد: ما از آقای استاندار و معاون سیاسی انتظار داریم که اجازه ندهند که تحت فشار نماینده فعلی و نزدیکان ایشان هیئت اجرایی را انتخاب کنند چرا که مردم استباط می‌کنند این تیم اجرایی انتخاب شده برای تقلب است.
حسینی با بیان اینکه آقای فرماندار در کدام نشست خصوصی قول و وعده داده است، افزود: حالا اگر آقای فرماندار دوست دارد کمی برای نماینده این هئیت را بچرباند اما سوال من از فرماندار این است آقای فرماندار شما می‌خواهید به چه کسی خدمت کنید و بگویید به چه کسی قول داده‌اید.
 وی خاطرنشان کرد: تنها نماینده‌ای بودم که با پژو رفتم و با پراید برگشتم ما خیلی به عقب برگشتیم و خیلی ضربه خوردیم.

هیئت اجرایی انتخابات چاروسا مشخص شد

نشست انتخاب هیئت اجرایی انتخابات چاروسا پس از کش و قوس جریانات سیاسی به پایان رسید.
حضور و دخالت جریانات مختلف سیاسی باعث شد تا چند روزی انتخابات هیات اجرایی به تعویق بیفتد اما در جلسه ای که با حضور بخشدار چاروسا و معتمدین برگزار شد پس از رأی گیری اعضای هیات اجرایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چاروسا انتخاب شدند. 
آقایان سیدنورالدین شفائی- هدایت هاشمی- مرتضی ایزدخواه- محمدطاها خوشبخت- قاسم برهمن- ستار آرمند-کورش آزادوار و نبی حق‌پناه عضو هیئت اجرایی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر بهرامى ✌🏻️✌🏻✌🏻
شهروند
Iran, Islamic Republic of
قهرمون یزدانپناه دنبال چه ایگردی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1