کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام قهرمانی در دست سیدقدرت در روستای دیل

عارف پورفتحی

15 آذر 1398 ساعت 23:02

آقای حسینی رای قابل ملاحظه‌ای در روستای دیل نداشتند  اما در تقسیم اعتبارات شهرستان اصلا به این موضوع توجه نکردند و در زمان ایشان کلنگ این سالن به زمین زده شد و در زمان ایشان هم افتتاح گردید و هرگز هم در این زمینه منتی بر دوش کسی نگذاشتند و همواره گفتند که اینکارها را نظام جمهوری اسلامی انجام داده و من یا دیگری از جیب خود هزینه نکرده ایم  و فقط وسیله ای جهت تحقق این مهم بوده ایم .


شب گذشته جناب آقای حسینی مهمان چند خانواده از  روستای دیل بودند.
و باتوجه به حجم سنگین برنامه ها و دیداری های مردمی دیدار با مدعوینش  با تأخیر دو ساعته مواجه شد.
قبل از حضور در محل دعوت جوانان خوش ذوق دیلی ایشان را به سالن ورزشی این شهر دعوت کردند تا جوایز برنده فینال فوتبال سالنی را اهدا کند.
یکی از جوانان دیلی در پاسخ به اینکه چرا از آقای حسینی برای اهدای جوایز دعوت شده است گفت: آقای حسینی رای قابل ملاحظه‌ای در روستای دیل نداشتند  اما در تقسیم اعتبارات شهرستان اصلا به این موضوع توجه نکردند و در زمان ایشان کلنگ این سالن به زمین زده شد و در زمان ایشان هم افتتاح گردید و هرگز هم در این زمینه منتی بر دوش کسی نگذاشتند و همواره گفتند که اینکارها را نظام جمهوری اسلامی انجام داده و من یا دیگری از جیب خود هزینه نکرده ایم  و فقط وسیله ای جهت تحقق این مهم بوده ایم .
در پایان این مراسم آقای حسینی به همراه تنی چند از همراهان خدمت میزبان خود خانواده های محترم رحمانی ،حسن نژاد و علی باز پور رسیدند.
برای همه کسانی که به معنای واقعی خادم ملت هستند و خدمت بی منت انجام می دهند آرزوی توفیق و موفقیت را داریم.

عارف پورفتحی


کد مطلب: 415309

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415309/2/جام-قهرمانی-دست-سیدقدرت-روستای-دیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1