تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۴۱۵۲۳۴
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد وطنم است / قدردانی استاندار از شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وطنم کهگیلویه و بویراحمد است که باید برای ادای دینم به این وطن خدمتگذار خوبی باشم.
حسین کلانتری امروز (چهارشنبه 13 آذر ماه 98) در «یادواره شهدای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد» اظهارداشت: اگر فداکاری شهدا نبود عزت و استقلال ما پایدار نمی‌ماند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یک راهبرد است، عنوان کرد: شهدا با خداوند متعال معامله کردند و رستگار شدند و بدون شک ارزش و جایگاه شهادت از هر مقامی بالاتر است.
 وی با بیان اینکه هنر واقعی از خاک به افلاک رسیدن است، بیان کرد: شهدا هنرمندانه با نثار جان خود همچون ستاره‌ای درخشیدند.
 کلانتری به فداکاری‌های کارکنان نفت در طول تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: این مجموعه همواره برای تأمین انرژی کشور تلاش‌های بسیاری انجام داده است.
 وی تصریح کرد: در هر عملیاتی که رزمندگان و فرزندان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند هیمنه آن‌ها دشمن را مستأصل کرد.
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدای مجموعه نفت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، افزود: باید در قیامت پاسخگوی خون شهدا باشیم.
 کلانتری با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور عنوان کرد: شعور و آگاهی ملت به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص شایسته تقدیر است و پای کار بودن مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج برکسی پوشیده نیست.
 وی بیان کرد: از عملکرد مجموعه شرکت نفت استان و جایگاه داران رضایت دارم که به بهترین شکل خدمت رسانی به مردم را انجام داده و علی رغم تغییرات با کمبودی رو به رو نشدیم.
 کلانتری با اشاره به اینکه مجموعه وزارت نفت در سراسر کشور به سختی کار می‌کنند، تاکید کرد: وزیر نفت مرد روزهای سخت است و با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی سران سه قوه و همکاری مجموعه سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی آرزوی تسلیم شدن را بر دل دشمن گذاشتند.
 وی تصریح کرد: دشمن هزینه‌های هنگفتی برای براندازی نظام را متحمل شد و نتوانست به اهداف شوم خود برسد.
 کلانتری با تاکید بر اینکه ما موظف به انجام وظایف خود هستیم، گفت: هرجای این کشور که امنیت، عزت و پرچم ایران وجود دارد همچون ایلام وطن همه ما و شهدا است و امروز نیز وطنم کهگیلویه و بویراحمد است که باید برای ادای دینم به این وطن خدمتگذار خوبی باشم.
 مقام ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق و کارآمد، اظهار داشت: جدیت در کار، تصمیم گیری و موضع گیری به موقع و حساسیت در امور از ویژگی‌های یک مدیر توانمند است.
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضروری بودن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در راستای بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا در دستور کار این شرکت قرار دارد.
مسعودی افزود: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری آموختند و تبعیت از رهبری، حفظ و ترویج این روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به وضوح دیده می‌شود. مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان اظهار داشت: سقوط هواپیمای ATR تهران به یاسوج در بهمن ماه سال ۹۶ یکی از مشکلات شرکت نفت استان بود که با تلاش شبانه روزی و کمک استان‌های هم جوار، سوخت تمام هواپیماها و بالگردهای مسئولان به موقع تامین شد. وی ادامه داد: هنگام وقوع زلزله اردیبهشت سال ۹۷ نیز در همان ساعت های اولیه شب، انبار نفت استان برای سوخت رسانی و کمک به مردم زلزله زده، بازگشایی شد. مسعودی بیان کرد: اعتراضات صنفی پمپ بنزین ها،اعتصاب کامیون داران، بحران لاستیک و کاهش فعالیت پالایشگاه های نفت در اصفهان از جمله چالش های شرکت ملی نفت بود که با تلاش همکاران و کمک‌های شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد همه آنها پشت سر گذاشته شد. 
 در این آئین از ۹ خانواده معظم شهدا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1