کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج + تصاویر

13 آذر 1398 ساعت 15:05

مدیرکل و کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.


مجید صفائی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این دیدار با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری و رونق اشتغال از برنامه‌های این اداره‌کل است، گفت: هم‌اکنون ۱۲روستای هدف گردشگری، بیش از چهار هتل و ۲۴ اردوگاه گردشگری در استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: به دنبال ارتقاء شاخص‌های کیفیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حفاظت از میراث تاریخی و مرمت این آثار از دیگر برنامه‌های این اداره‌ کل است.
امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار خدمت به خلق را عبادت مهمی دانست و گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده‌ای به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.
حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه انسان چون عقل دارد پس تکلیف هم دارد، تصریح کرد: عقل است که انسان را از کج رفتن کنترل می‌کند به شرط اینکه عقل تحت تاثیر هوای نفس قرار نگیرد.
امام جمعه یاسوج گفت: یکی از ابزارهای استفاده از عقل استفاده از سرگذشت گذشتگان است.
وی ادامه داد: صنایع دستی برای انجام امور زندگی انسان ساخته شده و امروز یکی از منابع درآمدی کشورهایی است که درآمد نفتی کم‌تر دارند.
حسینی با بیان اینکه مردم باید قدر داشته‌های خود را بدانند، گفت: مردم باید به وظیفه و قانون و مقرارت خود به خوبی پایبند باشند.
امام جمعه یاسوج به مزایای دین برای انسان اشاره داشت و عنوان کرد: دین اسلام با علم و دانش مخالف نیست و بهترین قوانین و برنامه‌های آینده‌نگر در این دین وجود دارد.
حسینی با اشاره به وظایف مسئولان در توسعه کشور، گفت: مسئولان باید با امید و دلگرمی گام بردارند و بستر توسعه کشور را فراهم سازند.
حسینی در پایان یادآور شد: توسعه گردشگری و صنایع دستی به نفع مردم جامعه است زیرا اشتغالزایی خوبی را به همراه دارد.

 


کد مطلب: 415216

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415216/2/دیدار-مدیرکل-میراث-فرهنگی-کهگیلویه-بویراحمد-امام-جمعه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1