تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۱۵۱۷۸
سومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد:

تعداد ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات مجلس به 10 نفر رسید / کیخسروی در بویراحمد ثبت‌نام کرد / توصیه‌های فرماندار بویراحمد

۱۰
۳
کبنا ؛سومین روز ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای  در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 12 آذر ماه 98) ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
بعد از ثبت نام جمشید صفری و اردوان ایزدپناه در این شهرستان، صبح امروز فریدون کیخسروی با مدرک کارشناسی ارشد حقوق با حضور در فرمانداری بویراحمد برای انتخابات مجلس نام نویسی کرد.
احد جمالی رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دومین روز ثبت نام، ۳ نفر در دو حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
«احد جمالی» افزود: ثبت‌نام داوطلبان انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه، دهم آذرماه همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه این استان نیز آغاز شد که تا پایان ساعت مشخص شده دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس، ۳نفر اقدام به ثبت نام کردند.
وی اظهارکرد: از این تعداد دو نفر داوطلبان نمایندگی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و یک نفر نیز داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بودند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر سه نفر ثبت نام شده در دومین روز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بودند.
جمالی با اشاره به اینکه در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ۶ نفر در این استان ثبت نام کرده بودند، تصریح کرد: از مجموع ۹ داوطلب نمایندگی ثبت نام شده در استان دو نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، دو نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و ۵ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند.
وی ادامه داد: از ۹ نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم ثبت نامی استان یک نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و مابقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه تعداد مردان و زنان ثبت نامی استان طی دو روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس عنوان کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی‌ شده استان طی این دو روز، ۸ نفر مرد و یک نفر زن هستند.
جمالی بیان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس هنگام ثبت نام مانور انتخاباتی نداشته باشند چراکه این مساله به صلاح نزدیکتر است.
وی تاکید کرد: داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد سعی کنند زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا باتوجه با بارش ها در استان با مشکل مواجه نشوند، انتظار داریم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
گفتنی است که در انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد سه حوزه انتخابیه وجود دارد، حوزه اتتخابیه بویراحمد و دنا با مرکزیت شهر یاسوج، حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مرکزیت شهر دوگنبدان و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مرکزیت شهر دهدشت هستند.
داوطلبان می‌توانند برای اعلام داوطلبی خود به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه کنند. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری برگزار خواهد شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در گفتگو با کبنا با بیان اینکه ستاد انتخابات حوزه شهرستان بویراحمد در آمادگی کامل برای نام نویسی از کاندیداهای یازدهمین مجلس به سر می برد اظهار کرد: آنچه مهم است مهیاساختن بسترهای لازم برای انتخاباتی سالم است و هدف ما امانت داری در قبال مردم، مسئولین، و نظام اسلامی است.
کناری افزود: روز گذشته دو ثبت نام صورت گرفت، ولی امروز هیچ داوطلبی برای ثبت نام مراجعه نکرده است.
کناری با بیان اینکه تا روز 16 آذر فرصت ثبت نام وجود دارد گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس در صورت امکان بهتر است ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند.
 کناری در انتها خاطرنشان کرد: هیچ خط قرمزی برای هیچ کاندیدایی و هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد، ستاد انتخابات فرمانداری بویراحمد از 8 صبح تا 18 عصر آمادگی ثبت نام کاندیداهای محترم را دارد.
به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس، انتخاب شوندگان هنگام ثبت‌نام باید دارای شرایط  اعتقاد و التزام عملی به اسلام، التزام عملی به نظام اسلامی، تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سو پیشینه در حوزه انتخابیه، سلامت جسمی و حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال تمام باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

الا
Iran, Islamic Republic of
حتماکیخسرو یه نشخه ای داره که به نفع یکیش بگه میخواهد کنار بره یه مبلغی دریافت کنه والا میدونه ۵۰ رای نیاره
مصطفی صناعی نژاد
France
با توجه به شناختی که بنده از همه ی کاندید ها دارم آقای فریدونذکیخسروی از لحاظ منطق و برش و کارآمدی از همه سر تر هست ،و مدرکش رو از دانشگاه تهران با معدل 19گرفته
آرش
Iran, Islamic Republic of
هیچکدوم ودرد هم نیخرن
افراسیاب برتینا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر حاج مهدی روشنفکر میبره 😍😍😍
علی
Iran, Islamic Republic of
باشناخت کاملی که ازکیخسروی دارم خانواده ولایتمدار هستندایشان اززمان دانش آموزی تاکنون بسیجی ودارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ازدانشگاه تهران دوتا از برادران ایشان نظامی ومرحوم پدرایشان ایثارگردرزمان جنگ ۸سال دفاع مقدس وهمسر نامبرده فرمانده پایگاه مقاومت خواهران درگنجه ای بوده اند وآقای کیخسروی ۱۰۰۰مترزمین وقف مسجدوحسینیه داشته است شک نکنید باشناختی که ازایشان دارم باتوکل به خدا پیروز یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دربویر احمد ودناخواهدشد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
په کیخسروی زمین داشت
سجاد
Iran, Islamic Republic of
ایفرمایی و تاکید بر بسیجی بودن و ولایی بودن اقای کیخسروی داری خب ایفرمایی تا الان دوستان چه گلی به سر این کشور زدن.دوست عزیز.ما نمیخوایم ما یکی رو میخوایم که بتونه از حق مردم دفاع کنه تمام. مردم تو فقر مطلق هستن براشون اب ونون نمیشه
کی رستم
Iran, Islamic Republic of
بیراحمد نه بی وفایه فریدون نه بی ککایه
س
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر صددرصد راهی مجلس میشه دیگران به نظرم باید طوری عمل کنند که بتوانند از جناب روشنفکر جایگاه مدیریتی بگیرند
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1