کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اردوان ایزدپناه در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز:

«بویراحمد» در آینده عزت‌مندتر می‌شود / من برای حاکمیت عقلانیت و شایسته‌سالاری و مبارزه با طایفه‌گری آمده‌ام / چرا ایزدپناه در پاسخ به این سئوال «خنده» کرد / تصاویر

10 آذر 1398 ساعت 17:56

اردوان ایزدپناه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: قاعدتاً زیرساخت‌های توسعه هر جامعه‌ای منابع انسانی است، من فکر می‌کنم آنطور که باید به منابع انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخبگان و جوانان توجه می‌شد نشده است. ان شاء الله که در آینده بتوانیم با ایده‌هایی که داریم استان را متحول کنیم.


اردوان ایزدپناه کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعد از ثبت‌نام در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، دلایل حضورش را در انتخابات تشریح کرد.
ایزدپناه گفت: ۵۱ سال سن دارم، دارای ۳ فرزند یک پسر و دو دختر و همچنین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت دولتی و ارشد حقوق عمومی و سابقه حدود ۲۸ سال خدمت هستم.
ایزدپناه در رابطه با هدف خود برای حضور در انتخابات، گفت: من آمده‌ام تا اندیشه و عقلانیت و شایسته سالاری را حاکم کنم و با منطقه گرایی و قوم گرایی، منفعت طلبی مبارزه کنم.
ایزدپناه درباره اصطلاح سیاسی «عزت بویراحمد» که در فضای سیاسی بویراحمدی پرحاشیه شده است، گفت: من فکر می‌کنم عزت بویراحمد بستگی به شخص خاصی ندارد، بویراحمد همیشه عزتمند بوده و انشالله آینده عزت مندتر خواهد شد.
ایزدپناه در پاسخ به اینکه «نظام اداری آنطور که باید شایسته نبوده و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف وجود نداشته است نظر شما چیست؟» ابراز کرد: قاعدتاً زیرساخت‌های توسعه هر جامعه‌ای منابع انسانی است، من فکر می‌کنم آنطور که باید به منابع انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخبگان و جوانان توجه می‌شد نشده است. ان شاء الله که در آینده بتوانیم با ایده‌هایی که داریم استان را متحول کنیم.
کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس فعلی در رأس امور بود، خندید و اظهار کرد: ان شاء الله که باشد.


کد مطلب: 415109

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415109/2/بویراحمد-آینده-عزت-مندتر-می-شود-حاکمیت-عقلانیت-شایسته-سالاری-مبارزه-طایفه-گری-آمده-ام-چرا-ایزدپناه-پاسخ-این-سئوال-خنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1