تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۱۵۰۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

گزارش کبنا از روز اول ثبت‌نام انتخابات مجلس؛ کدگذاری تاجگردون برای اصولگرایان / برخی به دنبال رد صلاحیت زینل زاده اند

۰
کبنا ؛نام نویسی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز صبح (یکشنبه 10 آذر ماه 98) همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
گچساران و باشت:
غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت اولین کسی بود که نامش را در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ثبت رساند.
تاجگردون بعد از ثبت نامش به عنوان کاندیدای مجلس در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با چه مدرکی ثبت نام کرده‌اید، اظهار کرد: «مدرک من دکتری است و قبلاً هم عرض کردم اما چون شما خانم محترمی هستید نمی‌گویم تو کفش بمونید مدرک دکتری مدیریت اقتصادی را از بلژیک گرفتم و مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم هم کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم‌های اقتصادی است که هر دو مدرک را تحویل هیات اجرایی فرمانداری گچساران داده‌ام تا هر کدام را تشخیص دادند، اعمال کنند.
تاجگردون همچنین در باره طرح سهمیه بندی بنزین، کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری و آینده سیاسی گچساران و باشت نیز حرف‌های را زد و گفت: «گچساران و باشت جوانان تحصیلکرده و کارآمدی دارد و اینجور هم نیست که انسان فکر کند همیشه خودش مسئول و یا نماینده است، به هرحال فرصتی برای بنده هم فراهم شد که در کسوت نمایندگی خدمت مردمم باشم که قطعاً در آینده افرادی بهتری هم خواهند آمد که باهوش‌تر از بنده خواهند بود.»
وی ادامه داد: شرایط برای کاندیداتوری ریاست جمهوری فعلاً فراهم نیست.
وی در پاسخ به این سؤال مبنی اینکه شرایط خودتان در آینده را پطور پیش بینی می‌کنید، گفت: به هر حال باید منتظر بود تصمیم مردم درانتخابات ۹۸ چی باشد و به نظر می‌رسد که هر در هر دولت و مجلسی که باشد بتوانم خوب کار بکنم.
وی دارادامه با در پاسخ به این سؤال که باز هم حاضرید که با روحانی به جهنم بروید اما با رئیسی به بهشت نروید، گفت: داستانش طولانی است، آن روز دوستان اصولگرا کاملاً دو صف کشیدند یکی صف حسین و صف یزدی و نیز صف بهشتیان و صف جهنمیان؛ من عرض کردم که حسینی که ما می‌شناسیم این است و بهشت و جهنمی که باز می‌شناسیم هم همین است و اگر بهشت شما و جهنم شما این است ما با این فرد به جهنم می‌رویم، اما به بهشت شما نه.
تاجگردون تصریح کرد: هنوزم اعلام می‌کنم نه با روحانی و هر کسی دیگری که بخواهد این صف را بین ملت و جریان انقلاب بکشد، حتماً این اتفاق می افتد و شک نکنید تنها عامل شکست آقای رئیسی و تنها عامل برد آقای روحانی در انتخاب گذشته همین رفتار بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به روال عادی حرکت می‌کردند قطعاً من پشت سر آقای روحانی نمی‌آمدم، اما این تفکر یک تفکرخطرناکی است و نمی‌خواهم بگویم روحانی آدم قوی و یا ضعیف هستند و کاری ندارم و عامل پیروزی روحانی ما نبودیم بلکه آن رفتار بود.
وی درادامه در پاسخ با این سؤال که با توجه شرایط حاکم شما پیروز می‌شوید، گفت: میزان رأی را نمی‌تواند الان گفت و نمی‌توانم نیز درصد بگویم اما برای خودم پیش بینی دارم، اما مطالبه‌ام رأی بالاست برای اینکه بتوانم خدمت بیشتری کنم.
تاجگردون اظهارکرد: کسانی هستندکه من را قبول ندارند؛ کسانی هم که با من بودند و الان همراه من نبودند کم هستند و شاید گلایه‌ای هم داشته باشند و شاید هم به نوعی نگرانی‌شان بابت کم توجهی بنده باشد و کمتر احوالی پرسیدم که گلایه‌شان به جاست و برخی‌ها شاید ما را هم نپسندد که طبیعی است.
وی درادامه در پاسخ به این سؤال که اگر زینل زاده و حسینی را رد صلاحیت کنند، شاید ۸۰ هزار رأی را بیاوردید، گفت: البته اینکه برخی دارند تلاش می‌کنند زینل زاده رد صلاحیت بشود، من رد نمی‌کنم، اما بنده خودم همیشه مدافع همه عزیزان هستم.
کدگذاری‌های تاجگردون از شب گذشته تا روز ثبت نامش برای اهل فن روشن است. او احتمالاً از چیزهای خبر دار باشد و شاید از تیزهوشی سیاسی‌اش برای بازی با رقبایش استفاده می‌کند. در این باره بیشتر می نویسیم.
مصطفی مبارکی دومین نفری بود که نامش را برای کاندیداتوری به ثبت رساند. وی دارای مدرک دکترای حقوق عمومی است.

زهره فولادی وندا سومین نفری بود که در گچساران با مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل به عنوان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا
اردوان ایزدپناه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق نیز برای ثبت نام در فرمانداری بویراحمد حضور داشت. وی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب است.

جمشید صفری ۶۰ ساله با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت با حضور در محل نام نویسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد ثبت نام کرد.
وی گفت: برای فرار جوانان از بیکاری آمده ام.

حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ:
عسکر میثاقیان
اولین ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بود. مدرک تحصیلی میثاقیان فوق لیسانس عربی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی دهه هفتادی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بیست هزار رای هم نمیاره.همه نسل جوان اعتقادی بهش ندارند چراکه طی این هشت سال دیدندکه فقط حرف میزنه وعمل درکارش نبودونیست.اگه درگچساران کسی بیاد پای صندوق به زینلزاده رای میدهند چون دربین همه اقوام مقبولیت دارد.تاجگردون اقتصادکشور و روزگار ملت راسیاه کرده. امازهی خیال باطل.
بیکار وبیمار و دلزده از تزویر
Iran, Islamic Republic of
بنزین گرون کرده حالا هم رای بالامیخواد.رو رو برم.اگه قانونمند بودیم الان باید محاکمه میشد نه اینکه ثبتنام مجلس کنه. متاسفم برای کسانی که دل به چنین اشخاصی بسته اند.معمار اقتصاد ورشکسته دوره ات که سربیاد باید جواب نسل مارو بدهی
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدایی تاجگردون مردم رو چی فرض کرده؟بدبختمان کرده و هنوز هم ول نمیکند.امسال نشانت میدهند مردم.البته اگه مردم حاضربشن.
ایوبی
Iran, Islamic Republic of
فقط زینلزاده
فرشید رای اولی
Iran, Islamic Republic of
.بشین تو خانه چندمیلیاردی ات و راحتمان بگذار .به خدا هیچ یک از دوستانم بهت رای نمیدهند.جیبت پره بعد بنزین گرون میکنی بعدشم میای قربون صدقه جوونا میری.برو باو
میثاق
Iran, Islamic Republic of
خب گفتی "چون خانم هستی نمیخوام بهت بگم."به نظرم صراحتا بهش گفتی با این اوصاف.😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بعدازچهل سال گچساران را از زیرسایه بویراحمد وکهگیلویه خارج کردند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1