تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۵۰۹۶
دیدار مدیرعامل کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج با معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

هم‌افزایی سه جانبه برای برگشت کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به روزهای اوج

۰
کبنا ؛بعد از مشکلات و معضلاتی که در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج به وجود آمد، احمدی مدیری جوان و تحصیل کرده که در حوزه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مدیریت واحدهای صنعتی سر رشته و سابقه طولانی دارد، مدیریت این کارخانه را بر عهده گرفت. امید می‌رود که با هم‌افزایی و همراهی همه مسئولان این کارخانه به روزهای اوج خود برگردد.

حجت الاسلام نجات عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، احمدی مدیرعامل کارخانه آرد نشاسته و گلوکز یاسوج با سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
در خصوص مشکلات کارخانه آرد و گلوکز یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.
صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با این جلسه گفت: بنا بر گفت‌وگوی که صورت داده شد، کارخانه آرد برای راه اندازی و اورال شدن به اعتباری حدود 32 میلیارد تومان نیاز دارد.
صمیمی دوست ابراز کرد: با راه اندازی خط‌های جانبی کارخانه، ظرفیتی بین 200 تا 300 نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد و برنامه‌هایی برای راه اندازی خط‌های تولیدی جدید درنظر داریم.
صمیمی دوست با بیان اینکه طی چند سال اخیر چیزی حدود 20 میلیارد به این کارخانه تزریق شده ولی کارساز نبوده و ضعف مدیریتی و مسائل دیگر موجب هدررفت اعتبار و خارج شدن کارخانه از روند تولید شده گفت: سعی داریم با همکاری عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مسئولان کارخانه و استانی راه نجات کارخانه را بیابیم و در این مسیر از سیاست‌های تشویقی و تدریجی برای حل مشکلات کارخانه بهره ببریم.
لازم به ذکر است در این نشست، پیرامون مشکلات کارخانه میان حجت الاسلام نجات عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، احمدی مدیرعامل کارخانه آرد نشاسته و گلوکز یاسوج و سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌هایی صورت گرفت و هر سه طرف قول همکاری برای حل مسائل و مساعد شدن وضعیت کارخانه را دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قاسم آبادی
Romania
حجت الاسلام نجات کیه؟؟؟؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1