کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پروژهای گردشگری مطرح شد؛

مجتمع گردشگری بام لند یاسوج ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

8 آذر 1398 ساعت 23:18

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بخش گردشگری استان هستیم.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز از مجتمع گردشگری بام‌لند یاسوج بازدید کرد.
مجید صفایی در این بازدید اظهار داشت: سه میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی به پروژه گردشگری بام‌لند یاسوج اختصاص یافته که از این میزان تاکنون 2.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 50 درصد عنوان کرد و گفت: افتتاح فاز نخست این پروژه برای حدود 40 نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد.
صفایی عنوان کرد: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود و قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشینمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال، تنیس، استخر شنا، پیست پیاده‌روی و پیست دوچرخه‌سواری در این مجموعه احداث شود.
وی با بیان اینکه سهم آورده سرمایه‌گذار این پروژه 900 میلیون تومان بوده، ابراز کرد: برای اتمام کامل این پروژه سه میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که تلاش می‌کنیم با رایزنی‌، تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بخش گردشگری استان هستیم.
صفایی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.


کد مطلب: 415026

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415026/2/مجتمع-گردشگری-بام-لند-یاسوج-۵۰-درصد-پیشرفت-فیزیکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1