کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور جمعی از مسئولان انجام گرفت

معارفه مدیرکل جدید گردشگری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

5 آذر 1398 ساعت 6:28

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور مجلس‌های وزارت گردشگری، مشاور وزیر و معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم با حکم مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجید صفایی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب و از زحمات محمودباقری در مدت شش سال حضور در این اداره‌کل تجلیل شد.
بنا بر این گزارش، بی برنامه‌گی در این مراسم وجود داشت، به طوریکه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار بود ظهر روز (4 آبان ماه 98) ساعت 15 در سالن اتاق بازرگانی شهر یاسوج برگزار شد که بعد از حضور مدعوین استانی مشخص شد میهمانان کشوری این برنامه به مراسم نرسیده و تودیع و معارفه به ساعت 20:30 موکول شد.
بعد از موکول شدن برنامه به ساعت ۸ و نیم شب این بار قرار شد برنامه در سالن عمرانی استانداری که شاید به ۵۰ نفر هم نرسد برگزار شود که این بار حجم دعوت شدگان پشت درب سالن عمرانی موجب اعتراضاتی شد و برنامه به سالن جلسات شماره یک استانداری که اصلا مطلوب برگزاری چنین برنامه‌ای نبود منتقل شد.
اما جابه‌جا شدن سالن برگزاری برنامه نظمی به این مراسم نداد و با گذشت ساعت ۲۱ هم برنامه آغاز نشد در حالی که سالن پر شده بود از مدعوین که عمدتاً بی ربط با جلسه بودند.
سرانجام این برنامه که سه بار جابه‌جا شد و از ساعت ۱۴ به ۲۰:۳۰ موکول شده بود در ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه شب برگزار شد که البته آغاز برنامه نیز باز بی‌برنامگی‌هایی را در کنداکتور برنامه به همراه داشت.
در حالی که طی امروز یک تودیع و معارفه ساده با چاشنی بی‌برنامگی کام بسیاری از جمله اصحاب رسانه و مسوولان مدعو را تلخ کرد امید است در آینده شاهد چنین مراسماتی نباشیم.
در این مراسم از تلاش شش ساله محمود باقری در سمت مدیرکل میراث فرهنگی استان تقدیر 
و مجید صفایی به عنوان مدیرکل جدید گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.


کد مطلب: 414940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414940/2/معارفه-مدیرکل-جدید-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1