تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۱۴۸۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر

۰
کبنا ؛مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با راهپیمایی در شهر‌های مختلف و اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را جدا کردند.
به گزارش کبنا، مردم  شهرستان گچساران امروز یک بار دیگر با حضور حماسی، اعتراض خود را به اغتشاشگران و اشرار و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان نشان داده و با سردادن شعارهای  ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، خامنه‌ای خمینی دیگر است، تا پای جان حامی انقلابیم و پیروی خط رهبر و امامیم، منافق فتنه‌گر همیشه بازنده است، جمهوری اسلامی همیشه پاینده است، اگر چه خسته‌ایم از گرانی آماده‌ایم برای جانفشانی
یک بار دیگر مردم گچساران با حضور خود برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر انقلابی رقم زدند.












 برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران
مردم دهدشت با حضور در این راهپیمایی بار دیگر ضمن اعلام برائت از آشوبگران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در اجتماع راهپیمایان در مصلای امام خمینی از شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی که تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با آشوبگران داشتند قدردانی کرد.
امام جمعه دهدشت گفت: تدبیر مردم ومسئولان باعث شد حادثه ناگوار در شهرستان ما اتفاق نیفتد.

حسینی افزود: اگرچه گرانی بنزین مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند و تورم ناشی از این گرانی بار مشکلات را بیشتر می‌کند اما اعتراض باید به شکل مسالمت‌آمیز باشد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن دست به توطئه می‌زند و از آب گل‌آلود اعتراض‌ها ماهی می‌گیرد، گفت: با اغتشاش، تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک‌ها و پمپ بزنین‌ها دنبال خرابکاری است و دلسوز مردم نیست.
حسینی ادامه داد: معاندان از آشوبگران حمایت کردند و آنها را به ادامه این کار ناشایست ترغیب کردند.
وی تصریح کرد: اما به یاری خداوند بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان بار دیگر توطئه‌های دشمنان سرکوب شد.
حسینی ادامه داد: این نظام نظامی است که خون‌ها برای آن داده شده است و درخت تنومندش با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با اشاره به قصد دشمن برای وارد کردن ضربات مهلک بر پیکره نظام افزود: ما از دستگاه قضا می‌خواهیم با سرعت و دقت عوامل دشمن را شناسایی و با سرعت برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.
حسینی تاکید کرد: آشوبگران و اشرار بدانند که این کشور،کشور شهدا و اهل بیت و پیامبر است و  تعرض به اموال عمومی و مردم اختلال در نظم و امنیت پاسخی کوبنده از طرف مردم خواهد داشت.
امام‌جمعه دهدشت گفت: دستگاه قضا با جدیت با آشوبگرانی که امنیت را بر هم زدند برخورد کند تا جرات نکنند نقاب زده اموال عمومی را غارت کنند و بانک‌ها را به آتش بکشند.
وی در خصوص اعمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: این تصمیم سه قوا بوده و رهبری هم حمایت کرده حتما این تصمیم منافعی دارد و مشکلاتی هم خواهد داشت باید به تصمیم انجام شده تمکین کرد.
حسینی تصریح کرد: ما به مسوولین نظام اعتماد داریم و باید مردم تمکین کنند و دولت و حاکمیت مراقبت کند که این گرانی بر کالاها و خدمات اثر نگذارد.

وی گفت: مسئولین به جد نظارت کنند که این تورم افسار گسیخته باعث نارضایتی مردم نشود.
وی با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر دوستی با ملت ایران تصریح کرد: دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند بلکه دنبال خون و اغتشاش هستند و اعتراضات را به حاشیه بردند تا مطالبه به حق مردم فراموش شود.
حسینی با بیان اینکه طی ۴۰ سال دشمن همواره دنبال توطئه و نقشه‌های شوم علیه نظام و ملت بود، افزود: حمایت از صدام در جنگ هشت ساله، ترورها، شرارت‌ها و تحریم‌ها همه برای به زانو درآوردن ملت بود اما دشمن به آرزوی خود نرسید و هرگز نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه دشمن از هر تجمعی برای پیاده نمودن نقشه‌های خود بهره می‌گیرد، گفت: البته ملت بصیر ما همراهی نکردند و بساط اینها جمع شد و  ارباباشان هر چقدر حمایت کردند سرشان به سنگ خورد.
امام جمعه دهدشت در ادامه گفت: مزدوران بدانند ایران مثل گذشته از امنیت و عزت کشور دفاع می‌کند و در تمام صحنه‌ها توطئه‌های شما را به خاک ذلت می‌نشاند.

اجازه دخالت به دشمنان نخواهیم داد
امام جمعه گچساران گفت: دشمن غلط‌هایی اضافی کرده است و ما به آنها می‌گوییم شما حق دخالت ندارید و توقع ما این است که مسوولان مشکلات مردم را دریابند اما به دشمنان اجازه دخالت نمی‌دهیم.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی در جمع راهپیمایان شهرستان گچساران که برای محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از حریم امنیت و ولایت در میدان امام (ره) این شهرستان گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: امروز مردم گچساران یک روز تاریخی را رقم زدند.
امام جمعه گچساران ادامه داد: امروز مردم بصیر گچساران به تمام آنهایی که آشوب کردند پیام می‌دهند این مردم گچساران هستند.
وی با بیان اینکه به دشمنان احمق هشدار می‌دهیم دست از این کارها بردارید وگ رنه برخورد ما خشن خواهد بود، افزود:  مردم ولایت مدار گچساران امروز برگ زرینی در تاریخ این شهر انقلابی رقم زدند.
 حجازی با تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه عنوان کرد: ما زبان مردم هستیم و بارها درد مردم را به گوش مسوولان رساندیم.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: طبیعتا برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که به موقع به نفع ملت خواهد بود و این مردم امروز دشمنان را ناکام کردند.
وی  تصریح کرد: دشمن غلط‌هایی اضافی کرده است و ما به آنها می‌گوییم شما حق دخالت ندارید و توقع ما این است که مسوولان مشکلات مردم را دریابند اما به دشمنان اجازه دخالت نمی‌دهیم.

دشمنان با اصل نظام مشکل دارند
راهپیمایی محکومیت اغتشاشات و حمایت از اقتدار و امنیت کشور امروز با حضور اقشار مردم و مسوولان  در گچساران برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام شیخ علی اکبر ساجدی از اساتید حوزه علمیه شیراز در جمع راهپیماییان گفت: به جرات باید گفت مردم گچساران امروز به تکلیفشان عمل کردند.
وی با بیان اینکه این صحبت‌ها از جولان است و از صحرای سوزان شلمچه است، افزود:  آنهایی که امروز نمی‌توانند اقتدار ما را ببینند  مشاهده کردند که مردم گچساران چگونه خار چشم دشمنان شده‌اند.
 این سخنران ادامه داد: اسرائیل و آمریکا بر سفره نفت آل سعود  نشسته‌اند و به دنبال حذف ایران هستند اما با هوشیاری چنین ملت ولایت مداری باید گفت کور خوانده‌اند.
ساجدی با اشاره به اینکه از با علی تا یا علی یک نقطه فاصله دارد اما این کجا و آن کجا، گفت:  چرا حضرت آقا می‌گوید من یک انقلابی هستم و این نشان اول مودت است.
وی عنوان کرد: شما مشاهده کردید حضرت آقا در همین بحث گفت من کارشناس نیستم اما گفت سه قوا نشسته‌اند و تصمیمی را گرفته اند و من نیز حمایت کردم.
این سخنران مراسم گچساران ابراز کرد: اگر خدا را در نظر بگیریم همه مشکلات قابل حل است و امروز شما خدا را در نظر گرفتید.
ساجدی با بیان اینکه امروز هر کس کوتاهی کرد به نسل آینده ظلم کرده است، عنوان کرد:  برادر و خواهر گریه  حضرت فاطمه (س) برای درد پهلو نبود بلکه برای نسل آینده بود و بر این اساس آقا برای اروپا نامه نوشت.
وی با اشاره به اینکه امروز نباید منت گذاشت و خدمت باید بی منت باشد، اذعان کرد:  تمام جهانیان اگر مودت را رعایت کنیم دیگر نمی‌توانیم گلیم را از زیر پای مردم بکشیم بلکه  ما می شویم گلیم مردم.
این استاد حوزه علمیه شیراز با اشاره به اینکه بچه های مدافع حرم غریبانه و گمنام از من و شما حمایت کردند، ابراز کرد:  کسی که مودت داشته باشد نگاهش به آینده است و بدانید هر کس در داخل و خارج کوتاهی کند باید پاسخ دهد.
ساجدی خاطرنشان کرد: آقایان جنگ جنگ است و در جنگ نان و حلوا توزیع نمی‌کنند و دشمن قسم خورده است اما کور خوانده است
وی ادامه داد: چرا آل سعود با فرهنگ علی (ع) و فاطمه(س)  مشکل دارند چرا که فرهنگ علی با تخت فرعون و یزید نمی‌خواند.
این سخنران افزود: آنهایی که به اعتراض  آمدند بازی خوردند و اگر اهل مودت بودند چرا باید قرآن‌ها را آتش بزنند.
ساجدی با بیان اینکه امروز در حمایت از ولایت مادرش حضرت فاطمه(س)، امام علی (ع)  و  حضرت مهدی صاحب زمان (عج)شما را مشاهده کردند.
وی با بیان اینکه دشمن را دست کم نگیرید و فکر نکنید دشمن بیکار نشسته است بلکه او بیدار است و مراقب نفوذ باشیم، گفت:  غافل نباشیم و وظیفه همه ما است و در انتخاب‌هایمان دقت کنیم و مراقب نفوذی‌ها باشیم.
 این سخنران ادامه داد: دشمنان آمده بودند چون با اصل نظام مشکل داشتند و  مشاهده کردیم  آنان در این اغتشاشات خوب یک دیگر را پیدا کردند و ما باید خوب همدیگر را پیدا کنیم.
ساجدی عنوان کرد: امروز ما قدرت اول منطقه هستیم و  به آنهایی که خواسته یا نخواسته وارد بازی دشمن شدند بدانید اینجا ایران است و مردانی از جنس مرد دارد  و در زمان رضا خان قومی که در مقابل او ایستاد قوم لر بود.
وی با بیان اینکه اینجا سرزمین مردان بزرگی است که خوابی که دشمن برای ما دیده بود را ناکار کردند، افزود:  این مرز و بوم خون داده و شهید داده است  و امروز آمده‌ایم که  یک بار دیگر با ولایت عهدی دوباره و ماندگار ببندیم.
ساجدی خاطرنشان کرد: مسوولان ما دشمن را دست کم نگیرند که او آماده است و دشمن بداند آن منافقی که بعد از چهل سال هنوز هوای سلطنت دارد بداند این مردم پشت سر ولایت هستند.
وی افزود: مسوولان بدانند مردم یک بار دیگر خودشان را نشان دادند و انشالله که مسوولین هم کمی مراقبت کنند وگرنه این مردم برای ولایت خون می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صف مردم
HASSAN
Iran, Islamic Republic of
500نفر فقط؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1