تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۵
کد مطلب : ۴۱۴۷۱۴
در جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) مطرح شد

انتقادات صریح «سید قدرت حسینی» از تاجگردون / بر درب‌ها قفل بزنید، قلب‌ها را چه کار می‌کنید

۳
کبنا ؛جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت با حضور سید قدرت حسینی بحرینی نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت و اقشار مختلف مردم در شهرستان باشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از باشت، جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت در حالی امروز (23 آبان ماه 98) برگزار شد که بعضی از وبلاگ‌های گچساران با تیترهایی همچون؛ «فتح باشت»، «سید قدرت سکوتش را شکست» و «آغازی بر پایان تاجگردون» از این مراسم استقبال کردند و به اصل مطلب که میلاد پیامبر اعظم اسلام (ص) و هفته وحدت بود، چندان در این رسانه‌ها به آن پرداخته نشد.
سید قدرت حسینی بحرینی نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت که از او به عنوان کاندیدای احتمالی جریان اصولگرا در انتخابات آینده هم نام می‌برند، در این مراسم کنایه‌های به تاجگردون و مدیریت تحت حمایت او زد و گفت: مگر من می‌خواستم چه بگویم. مگر جرم من چیست بفرمایند جرم بنده چه بوده که باید درب‌ها روی من قفل شود و مردم در این فضای باز بنشینند. البته تبدیل به احسنت شد. فشار آوردند که تشکیل نشود. تشکیل شد. فشار آوردند که از این منطقه، تهران و استان که کمرنگ شود. بسیار پررنگ برگزار شد.
وی با بیان اینکه شعارتان زنده باد مخالف من است، افزود: اما اینگونه رفتار می‌کنید. دوست من انتخابات هنوز شروع نشده، نترس، خبری نیست. پدر مردم در آورده‌اید، چه وضعیت پیش آوردی.
حسینی بحرینی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه، اظهار کرد: چگونه رویتان می‌شود با مردم رو در رو شوید. مردم را به فلاکت کشانده‌اید، یک نگاه به خودتان کنید و یک نگاه به عملکردتان.
وی به سنگ اندازی ها برای عدم برگزاری این جشن اشاره کرد و گفت: نترسید من در قلب مردم هستم. به شما می‌گویم لازم نیست به مردم فشار بیاوردید و بگویید که مرا دعوت نکنند، تا آذرماه وقت زیاد است، نترسید.
حسینی بحرینی ادامه داد: دوست عزیز قلب مردم با من است آن جا را که نمی‌توانی قفل بزنید.
این فعال فرهنگی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به رفتارهای نامناسب با نخبگان حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این دوره، گفت: نخبگان زیادی داریم که در دوران حضرتعالی، کار شما فقط نخبه کشی بوده است. هرکس بخواهد رشد کند آن را نابود می‌کنید از ترس آینده مبادا اینکه یک روز آن فرد مهره بزرگی شود.
او در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: کسی که بخواهد دوره خان خانی را تبلیغ کند هرکس باشد، در هرجایگاهی و در هر مقامی و با هرزبانی، هرکس باشد. مرده‌ای است در میان زندگان. وقتی که بحث از مباشر طواغیت را مطرح می‌کند یعنی برگشت به عرب جاهلیت، به ۱۴۰۰ قبل، پس چرا این انقلاب، این ۳۰۰ هزار شهید و جانباز این خانواده‌های زجر کشیده، این پابرهنه‌ها، این مقلدین امام و رهبری چیست، من تاریخ اسلام را با دقت مطالعه کردم، تعدادی در مکه شهید شدند، بعد از هجرت تعدادی به شهادت رسیدند. تعداد شهدای جنگ‌های اسلام در آن زمان به ۳۰۰ هزار نفر نمی‌رسد. پس یعنی ما باید به راحتی عبور کنیم از این قضایا؟ ما در برابر خون شهدا تکلیف نداریم؟ مگر چه شده چه خبر است، جمهوری اسلامی برقرار است، جمهوری اسلامی با محوریت ولی عادل زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در عالم می‌درخشد.
حسینی بحرینی ادامه داد: فرهنگ مباشر توهین به امام ماست، توهین به رهبری است، توهین به ارزش‌ها است، توهین به همه کسانی است، که به این انقلاب دل بسته‌اند.
وی افزود: اهالی ده بزرگ تصمیم گرفتند این جشن میلاد پیامبر (ص) را برگزار کنند، قرار شد که این مراسم در حسینیه آقای کرمی فرزند مرحوم آقاصفدر کرمی برگزار شود. ما هم خوشحال بودیم. ایشان معلم بنده بود. مخالفت شد. چرا مخالفت کردید. چرا دوستان بنده را دو شبانه روز درگیر تسطیع و آماده سازی این محیط کردید.
او بیان کرد: عزیزان بنده، ما که باهم دشمنی نداریم، انتخابات شروع نشده، معلوم نیست کی زنده باشد کی ثبت نام کند کی رأی بیاورد کی رأی نیاورد، اگر می‌خواهید نوکری کنید عاقلانه نوکری کنید، اگر می‌خواهید فکر و عقلتان در اختیار دیگران باشد با روانشناسان مشورت کنید، با جامعه شناسان مشورت کنید، با عقلا مشورت کنید، به نفع شما است، از من خواستند در مورد انتخابات حرف نزنم مگر انتخابات است؟ بابا تازه ۹ آذر ثبت نام شروع می‌شود، کی زنده است تا آن روز، ما می‌خواهیم یک جشن بگیریم حالا قرعه به نام من افتاده چه اشکال دارد، ایرادی که بر من هست چیست، یعنی یک جلسه برای میلاد پیامبر (ص) اینقدر حساسیت داشت، که ۴ بار شماها آن را در شورای تأمین مطرح کردید.
 نماینده سابق گچساران و باشت گفت: بعضی از طوایف و دوستان قصد دارند، کسی را دعوت کنند، هر طایفه‌ای قصد دعوتش را دارند، اینقدر فشار می‌آورند، از اینجا تا تهران که درب را باز نکنید. درب را هم ببندید، قلب‌ها را چکار می‌کنید، می‌توانید در قلوب مردم نفوذ کنید؟ این کار خداست. این آقای حاج «سید جعفر یوسفی» دیشب ما را دعوت کرده بود. دیشب ۲۰۰ نفر از سادات عزیز تکیه که ۹ شهید داده‌اند و مظلوم‌ترین سادات هستند. چقدر به این آقا فشار آوردند. از تهران تا اینجا و گچساران و استان که این کار را نکنید. به آنها گفته‌اند همین فردا ۳ نفر اسم بدهید. بفرستیم سر کار. او هم سید اولاد پیامبر (ص) است و مرد است و حرف زده.
بعضی ها اینگونه بیان کردند که استقبال زیادی از این مراسم شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

۰
Iran, Islamic Republic of
بهتر از شما است شما که در مجلس نمره انضباط شما بیست است
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
تا تاجگردون است کسی قدرت مجلس رفتن را نداره تا تاجگردون رفت اون موقع بیا برای نمایندگی
Iran, Islamic Republic of
حضور افرادی مثل دکتر رضاپور در این جلسه معادلات رو تغییر میده ...تاجگردون شرایط سختی داره...یادتون نره همین حاج یونس چند دوره قبل سید قدرت رو برد مجلس در رقابت با تاجگردون
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونم سید قدرت چطو بخودش اجازه میده خودشو با دکتر تاجگردون مقایسه کنه- پیروز میدان همیشه دکتر تاجگردونه و سلام-
بیچاره و درمانده و گرسنه
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم به خداوندی خدا قسم میخورم
همه تون سروته یک کرباس هستید.
یعنی شما برید مجلس وضع بهتر میشه؟
گل و بلبل میشه؟
به والله بدتر میشه. همیشه همین طور بوده.
مدرس
Iran, Islamic Republic of
اقای قدرت حسینی حداقل اجازه بدین کسی انتقاد کنه که خودش کارنامه خوبی داشته باشه اقای محترم کارنامه جنابعالی خیلی ضعیف بود هیچ کار قابل دفاعی ندارید که از تاجگردون انتقاد می کنید.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
آره بخدا- آقای حسینی ک اصلا اطلاعی از مجلس ندارن نمیدونم با چ دانشی میخوان شرکت کنن
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید حسینی
Iran, Islamic Republic of
سید شما فرمودید درقلب مردم هستید به خدا به جز همان عده ای که قبلا باتو بودند درقلب هیچ کس نیستی .در دوران شما در اداره باشت همه را از. مردم چطور می توانند کسی را که باهاشون اینطور رفتارکردید شما را قلبا دوست داشته باشند. مشکل ساز است
دولیاریم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله امسالم پیروزی دکتر تاجگردونو جشن میگیریم- تا سه نشه بازی نشه.
استاد همه چی دون خودتی بقیه ول معطلن
کر باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید نترس سید قدرت
باقری
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید قدرت..‌ باعث افتخار مایی .
باشتی اصل
Iran, Islamic Republic of
تاج بر سر افتاد کسی یارای بلند کردنش رو ندارد
گرجی
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط سید قدرت خدا دونه منه باوی که هیچ منه استان بینظیری
یاس
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت تاج گرفتار شدبا کی افتاده بخدا چشمش مجلس نمیبینه
لاری
Iran, Islamic Republic of
تاج ودولتش. نمیدونم چه رویی دارن بعصیا
باوی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آقای حسینی اگرمانورانتخاباتی نبودچراسالهای قبل جشن برگزارنمیکردید وشماهم سخنران؟
فریبرز
Romania
آقای حسینی
شما بدرد مجلس نمیخورید . چون اولا سابقه حضور در مجلس دارید ولی هیچگونه کاری نتوانستی بکنی . گمان کنم بیشتر نمایندگان هم دوره شما در مجلس شما را هم نمیشناختند .
از طرفی شما دارید استفاده از جشن میلاد پیامبر ( ص) در راستای تبلیغ جهت کاندیداتوری خودت یا دوستان همفکرت میکنی . این زیبنده نیست انهم از کسیکه خود را سادات اهل بیت میداند .
سید مانده ام شما که در فهم مطالب خوب دقت میکنی چرا از صحبتهای تاجگردون تفسیری پوپولیستی و عامیانه میکنید . آیا این گول زدن خودت و مردم نیست ؟
سید جان بنشین که قبای نمایندگی مردم شریف گچساران و باشت برای شما خیلی گشاده
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه رو چه کینه وغرضی اینو نوشتی مرد مثلش پیدا نمیشه که از هرچه مرد مردتر...برو یه آب بریز رو خودت
ااا
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت شیر دلان
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت باشت راشهرستان کرد او شجاع نترس وانقلابی است .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا بقیه چیزا رو نمیگی؟ این استان محرومو فقط بخاطر اسم دکتر تاجگردون میشناسن تو برو بگو سید قدرت ببین کی میشناسه
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
اقاي حسيني شما نه قدرت و دانش رفتن به مجلس رو داري خواهشا بكش كنار تا دكتر تاجگردون مثل هميشه پر قدرت به كارش در مجلس ادامه بده...
Iran, Islamic Republic of
تاج‌برای‌پیمانکاران‌بود‌‌‌جیگر‌‌‌‌تمام‌شد
آزادسرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف شما مردم آزاده و نجیب که با تمام وجود در برابر جریانی ننگین ایستاده اید و از هیاهوی اهل کوفه هیچ بیمی به دل خود راه نداده اید.خوب که دقت می کنم .
برای آ ن که مردم شریف بیش تر آ گاه شوند که این ماموریت دارند توجه شما را تنها به یک جمله جلب می کنم که هزاربار از دهان این نوچه ها شنیده اید.

برادران و خواهران من!
امروز هم چنان آرایشى عاشورایی را داریم.کوفیان را به حال خود واگذار کنید.برای دین و غیرت و شرف و آ زادی خویش کوتاه نیایید که خدا با ماست و به زودی نتیجه ی اعمال خود را خواهند چشید!

صبح نزدیک است و این وعده ی خداست و خداوند در وعده هایش راستگو و درست کردار است.
بامیشخی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید قدرت الله حسینی
انشالله با رای بالا قبول خواهید شد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1