کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان:

دانشجویان با ورود پول‌های باد آورده و کثیف در انتخابات مقابله کنند

23 آبان 1398 ساعت 14:42

برخی از دانشجویان خبر از آماده‌سازی عده‌ای برای ورود پول‌های کلان میلیاردی از همین الآن برای خریداری رأی و دخالت در انتخابات آینده دادند که فرمانده سپاه با ابراز نگرانی و با تأیید ضمنی موضوع خطاب به دانشجویان مطالبی را گوش زد کردند.


هفتمین نشست مسئولان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار خرم‌دل فرماندهی محترم سپاه فتح استان، دکتر مهدوی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در سالن مرحوم ملک نسب دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.
این دیدار در فضایی صمیمانه بین مسئولین بسیج دانشگاه‌ها و فرمانده سپاه استان برگزار شد، سردار خرم دل با ایجاد فضای دوستانه و دانشجویی ضمن شنیدن درد دل‌ها و مطالبات دانشجویان یک به یک پاسخگوی آنان بود.
 سردار خرم‌دل با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان استان و ورود آن‌ها در حوزه مطالبه گری و عدالت‌خواهی گفت: حقیقتاً از فعالیت بسیج دانشجویی و دانشجویان دغدغه مند و انقلابی در حوزه مطالبه گری و معیشتی مردم محروم استان کمال تشکر را دارم و از این اقدامات حمایت می‌نماییم.
 وی افزود: اسلام از روز اول تاکنون از مسئله "نفاق" رنج می‌برد، و این پدیده تنها گریبان گیر کشورهای مسلمان علی‌الخصوص کشورهای حامی محور مقاومت است. انسان‌های منافقی که عامل نفوذی دشمن هستند تا رده‌های بالای مملکتی هم پیشرفت کرده‌اند و با اقدامات خرابکارانه خود درصدد هستند تا مردم را نسبت به انقلاب و اسلام ناامید کنند.
سردار خرم‌دل بیان داشت: انقلاب اسلامی و ملت ما از روز اول تا به الآن درگیر انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها بوده تا به امروز که درگیر جنگ تمام‌عیار امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و هویتی هستیم. دشمن به‌شدت بر بروی جنگ هویتی متمرکزشده است و هویت شخصی و هویت ملی آحاد مختلف جامعه را نشانه گرفته است.
 بحث حجاب و عفاف در قوم غیور لر همیشه یک ارزش و هویت قومی بود، اما متأسفانه چند صباحی است که دشمن با برنامه‌ریزی بالأخص با استفاده از فضای مجازی قصد دارد تا این هویت را تغییر دهند و به جوانان ما القاء نمایند که استفاده از سبک پوششی غربی و روی آوردن به سبک زندگی آنان تنها راه پیشرفت و فرهنگ است.
 خرم‌دل تصریح کرد: متأسفانه قانون‌گریزی در برخی جاها بیداد می‌کند، که ناشی از ضعف ناظران قانون و فرهنگ نادرستی است که از زمان خان و خان بازی به آن دچار شده‌ایم. و از شما دانشجویان باید بخشی از مطالبه گری‌های خود را بر بروی مبارزه با قانون‌گریزی و مطالبه گری از ناظران و مجریان قانون قرار دهید.
 برخی از دانشجویان خبر از آماده‌سازی عده‌ای برای ورود پول‌های کلان میلیاردی از همین الآن برای خریداری رأی و دخالت در انتخابات آینده دادند که فرمانده سپاه با ابراز نگرانی و با تأیید ضمنی موضوع تأکید کردند: دانشجویان بسیجی و سایر تشکل‌های دانشجویی به جد با ورود این‌گونه پول‌های بادآورد و کثیف در انتخابات مطالبه و مقابله کنند و این فقط از عهده شما برمی‌آید.
 فرمانده سپاه در پاسخی به سؤالی در خصوص افرادی که به دانشگاه‌ها میایند، گفتند: این موضوع در صلاحیت خود دانشگاه‌هاست ولی افرادی که دارای سابقه و پرونده امنیتی علیه نظام هستند، قاعدتاً خیری برای دانشگاه‌ها ندارند.
 همچنین در پایان جلسه تعدادی از نمایندگان کارگران کارخانه قند یاسوج پشت درب سالن جمع شدند و از زحمت و پیگیری‌های سپاه و بسیج دانشجویی تشکر کردند و بیان داشتند تنها حامی آن‌ها در ماجرای واگذاری کارخانه قند به بخش خصوصی و احراج کارگران سپاه و دانشجویان بودند.


 


کد مطلب: 414701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414701/2/دانشجویان-ورود-پول-های-باد-آورده-کثیف-انتخابات-مقابله-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1