تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۱۴۶۶۱
کبنا گزارش می دهد

همایش آموزش فرمانداران و بخشداران استان در گچساران/ آیا انتخابات در کهکیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار می شود؟(+ یاسخ رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان ،تصاویر)

۰
کبنا ؛همایش آموزش فرمانداران، بخشداران و کارشناسان استان با حضور رئیس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دروه مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:در این نشست فرماندار گچساران با بیان اینکه ما موظف هستیم که یک انتخابات سالم برگزار کنیم، اظهار کرد: ما به عنوان مجریان قانون برگزاری انتخابات بر این باور هستم که با در نظر گرفتن  چهار اصل مهم در انتخابات از جمله مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات را برگزار کنیم.
علی خوانپایه افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نظام هم به ما اعتماد کرده است و بایستی  به بهترین نحو پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
خوانپایه عنوان کرد: چهار اصل انتخابات را باید در نظر گرفت تا اعتماد عمومی مردم جلب شود چرا که اعتماد مردم برای ما مهم و یک اصل است .
وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در محدوده اختیارات مسوولیت خود پاسخگوی مطالبات  و حقوقی که مردم از ما دارند، باشیم.
خوانپایه با بیان اینکه نظام ما مردم سالاری دینی است، اعنوان کرد: اگر این اعتماد عمومی به درستی ایجاد و حقوق شنونده را رعایت کنیم تا ما به عنوان مجریان قانون که مردم به ما اعتماد کردند این انتخابات با صحت و سلامت برگزار می‌شود.
بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به بیانات رهبری خاطرنشان کرد: رهبری بیان دارند که رای مردم حق الناس است و بایستی رعایت شود.
 وی با اشاره به اینکه فرماندار  به عنوان حاکمیت و دولت و فرمانداری مآمن و پناهگاه مردم است، افزود: نگاه به انتخابات بایستی یک موضوع فراجناحی باشد و با رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری از رأی مردم صیانت کرد و فضا را طوری هدایت کرد تا با کم‌ترین تنش برگزیده مردم انتخاب شود.
خوانپایه با اشاره نزدیکی انتخابات  اذعان کرد: مهم‌ترین رسالت وزارت کشور در برگزاری انتخابات سالم  و حضور حداکثری مردم است.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه دوم اسفندماه سالجاری شاهد برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی خواهیم بود،گفت: انتخابات یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی اجتماعی کشور است و قطعاً این رویداد بزرگ مخالفانی دارد که خواستار ایجاد ناامیدی در بین مردم، کاهش مشارکت و خواستار ایجاد تنش و اغتشاش هستند.
در ادامه نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت گفت: بنا به روایت اهل تسنن روز ولادت پیامبر(ص)12 ربیع  و بنا به روایت ما شیعیان ۱۷ربیع الاول روز ولادت نبی اکرم است.
احد جمالی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در خدمت افرادی هستیم که قسمتی از حاکمیت این استان را در دست دارید.
جمالی با بیان اینکه مسوولیت شما بسیار بالا است چرا که استان ما یک استان عشیره‌ای است و پیچیدگی‌های شهری را به آن معنا ندارند، گفت: طبیعت تمامی عشیره‌ها این است که سریع و از روی احساسات تصمیم می‌گیرند.
رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بایستی ما مسوولان  به سمت عقلانیت حرکت کنیم، عنوان کرد: راهکار شما برای موفقیت در این عرصه تدبیر و استفاده از خرد جمعی است.
جمالی با اشاره به اینکه بایستی از ظرفیت‌های مختلف درانتخابات استفاده شود، ابراز کرد:موضوع ما برگزاری انتخابات است آن هم انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شهرهای بزرگ صحبت‌های سیاسی حرف اول را می زند اما در این استان بیشتر انتخابات از روی  قومی و قبیله‌ای است و این کار را سخت می‌کند.
 وی با بیان اینکه در صورتی در این انتخابات موفق خواهیم بود که از نخبگان در تمامی ظرفیت‌ها بهره برد، ابراز کرد: فلسفه مدیران اجرایی کشور این است که  بایستی مدیریت پدر بودن را بلد باشند.
 رئیس ستاد برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما رسالتمان اجرای قانون انتخابات است.
وی با بیان اینکه وزرات کشور مجری برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد:نباید شائبه‌ای ایجاد شود که مدیران بر علیه له و یا به نفع افرادی کار کنند.
 جمالی با اشاره به اینکه موضوع امنیت رکن اصلی انتخابات در استان است، ابراز کرد: بهره‌گیری از بزرگان، سلامت انتخابات، حضور حداکثری و امنیت از ارکان اصلی انتخابات است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بایستی در انتخابات رقابت به وجود آورد تا  در جامعه نشاط اجتماعی ایجاد شود، تصریح کرد:جامعه‌ای زنده  و پویا است که در آن نشاط و شادابی باشد.
وی با اشاره به اینکه این استان نشان داده که در انتخابات حضور حداکثری داشته است، تصریح کرد: انتظاری که از مجریان انتخابات است اینکه سیستمی بایدعمل کرد واگر همه با هم باشیم می‌توانیم این عمل را انجام دهیم.
جمالی با اشاره به بیانات رهبری در حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: جمهوری ما، جمهوری اسلامی است ‌و بر اساس آرای مردم  تصمیمات اتخاذ می‌شود.
 رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  با توجه به موقعیت خاصی که در منطقه است و چشم‌های که به کشور است یک انتخابات سالم برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبری در مورد اینکه رای مردم حق الناس است، خاطرنشان کرد: ما نماینده اجرایی حاکمیت هستیم و مابه عنوان مسوولان اجرایی قانون باید بدانیم که چقدر در قلب مردم محبوبیت ایجاد کرده‌ایم.
جمالی با تأکید بر برگزاری انتخابات باشکوه گفت: ما مجریان انتخابات هستیم و علاوه بر برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور موظفیم انتخاباتی سالم و قانونمند را برگزار کرده و در این راستا باید همه کمک کنند.
وی خدمات مسئولان را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و افزود: اقدامات مسؤولین و مدیران در افزایش رضایتمندی مردم تأثیر دارد و این تأثیرگذاری در تحقق شرط حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس دوم اسفندماه امسال ارتباط مستقیم دارد.
 
گفتنی است: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا نیوز که آیا احتمال برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟ اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست ولی در روزهای آینده همایشی در خصوص برگزاری انتخابات در وزارت کشور برگزار می شود که در این نشست نحوه برگزاری انتخابات و...... مشخص خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای علی پور جانباز هشت سال دفاع مقدس پیروز وسربلند باشید .
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1