تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۶۵۲
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

شهردار سی سخت معارفه شد

۰
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه علی محمدحسینی شهردار سابق سی‌سخت و مسعود مظفری سرپرست شهرداری همراه با معارفه علی فرد به عنوان شهردار جدید سی‌سخت در محل سالن اجتماعات شهید نجفی برگزار شد.
ابراهیم جهانفکر رئیس شورای شهر ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: مهندس مظفری در یک شرایط خیلی سخت و بحرانی دست یاری به ما دادند و سرپرستی شهرداری را پذیرفتند و توانست در این مدت زحمات زیادی برای شهرداری متقبل شوند.
جهانفکر عنوان کرد: در این مدت گزینه های بسیار زیادی را برای شهرداری سی‌سخت رصد و آنالیز کردیم، نیروهای بومی و غیربومی اما به دنبال نیروی قوی بودیم که بتوانیم شهر را از این وضعیت نجات دهیم که خوشبختانه دکتر علی فرد برای این منصب مورد تایید شورای شهر و مجموعه استانداری قرار گرفت و امروز به طور رسمی سکاندار شهرداری سی‌سخت خواهد شد.
جهانفکر یادآور شد که باید همه مردم بدانند فرد که در بهترین پست مدیریتی (معاونت محروم زدایی قرارگاه خاتم الانببا) بودند این یک معجزه هست که به کمک شهرداری سی سخت آمده اند و از مردم شهر سی‌سخت، مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر انتظار می‌رود که با علی فرد نهایت همکاری را برای هر چه آبادتر شدن شهر و برطرف کردن مشکلات شهرداری داشته باشند.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت هم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شهرداری، شورای شهر و تمام مسؤولان که در سطح شهرستان و استان به مردم خدمت می کنند گفت: مسؤولان ما باید با اتکا به خدا به مردم خدمت کنند باید بدون از هرگونه سیاسی کاری و جناح بازی به مردم خدمت کنند و از آقای دکتر علی فرد می‌خواهیم که مجموعه شهرداری که دچار یک بحران مالی شده است را رونق ببخشد و من هم از همین جا به عنوان امام جمعه شهر سی‌سخت اعلام می کنم هر کجا که مشکلی داشتید و کمکی از دست من بر می‌آید حاضرم و در خدمت شما و همشهریان  عزیز هستم.
علی محمدحسینی شهردار سابق شهر سی‌سخت گفت: سال 94 که سکان شهرداری رابه عهده گرفتم جلسه به این شور و حالی که الان هست نبود و حقیقتا الان خیلی خوشحال‌تر از روزی هستم که معارفه شدم.
محمدحسینی در پایان از عملکرد چهار ساله خود که سکاندار شهرداری بود یاد کرد و از تمامی مردم شهر سی‌سخت به جهت مشکلات در سطح شهر حلالیت طلبید.
سید حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری به اشاره به اینکه یک شهردار خوب 26 وظیفه دارد که اگر دکتر فرد به تمامی آنها عمل کند قطعا هیچ گونه مشکلی در مجموعه شهرداری سی‌سخت پیش نخواهد آمد اظهار کرد: واقعا حیف است شهری مثل سی سخت شهرداری آن نتواند حقوق کارمندانش را بپردازد، مردم شهر سی‌سخت با پیشنه فرهنگی بسیار بالا قطعا باید مدیرانی در حد فرهنگ بالای این شهر برایشان خدمت کند که دکتر فرد گزینه بسیار مناسبی برای شهرداری است.
وی گفت: اگر شهرداری سی‌سخت مدیریت قوی داشته باشد می‌تواند 5 شهر را مدیریت کند و یک توصیه به آقای دکتر فرد دارم که گوش به حرف شورا نگیر اما تعامل با آن‌ها داشته  باشید از شورا مشورت بگیرید و نظرخواهی کنید ولی آنچه حق است و حقیقت دارد و قانونی است انجام دهید.
در پایان کاظمی از کمک 2 میلیارد تومانی دفتر امور شهری به شهرداری سی‌سخت خبر داد. 
علی فرد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: رزومه ای داریم در بحث پروژه‌های فنی، ملی، مشاوره ای و دانشگاهی در دو دانشگاه مدرس هستم، در حوزه قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه‌های راه آهن، مسکن، تونل، راهسازی و متناسب با رشته تحصیلی فعالیت داشته‌ام، تحصیلاتم مرتبط با حوزه شهری  است که امیدواریم بتوانیم این تجربیات را با همکاری دوستان و شهروندان سی سختی مدل کنیم و پایلوت قرار دهیم چرا که مردم شهر سی‌سخت هر کجا بوده‌اند علمدار فرهنگ و علم و ادب بودند و باید دست به دست هم دهیم و علم اول بودن را حفظ کنیم.
علی فرد عنوان کرد که بحث شهر و شهروندی و شهرداری مدل یک خانواده بزرگ هستند، یعنی رفتارها و کنش‌های ما روی همدیگر عملکرد را ترسیم می‌کندکه این رفتارها باید بر اساس مردم دوستی، مردم محوری و احترام متقابل و عدالت و بر اساس صداقت و اعتماد متقابل باشد، یکی از سیاست‌ها برگرداندن اعتماد مردم نسبت به شورا و شهردار است که امیدوارم بر اساس یک برنامه دقیق به این مهم دست یابیم.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

شاکر اسدپور
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دوست خوبم مهندس فرد انشااله موفق باشید
نخود اش
Iran, Islamic Republic of
این اقای
چیکاره هست ؟
سیم (نقره) بخیل وقتی از خاک در می آید که (خودش) در خاک باشد.
خدا به فریادش برسد
ن .ج
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام فراوان خدمت دکتر فرد ان شا الله شایستگی خود را در این منصب به دیگران نشان بدهید که قبلا در قرارگاه ختم الانبیا نشان دادی
تبریک
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این حسن زاده چیکاره هست که امده خود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1