کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مشورتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی کشور؛

دهراب‌پور: کاندیداهای اصولگرا یکی شوند

18 آبان 1398 ساعت 22:03

محمد رحیم دهراب پور دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وحدت حداکثری جریان اصولگرا در همه حوزه‌های انتخابیه در کشور اشاره کرده و موضوع یکی شدن در حوزه‌هایی که تعدد کاندیدای اصولگرا وجود دارد تا زمان قانونی ثبت نام کاندیداها را ضروری دانست.


محمدرحیم دهراب پور دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه (16 آبان ماه 98) در نشست مشورتی این جمعیت در تهران حضور پیدا کردند و در رابطه با ائتلاف اصولگرایان در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی مواردی را بیان نمودند.
وی در این نشست به وحدت حداکثری جریان اصولگرا در همه حوزه‌های انتخابیه در کشور اشاره کرده و موضوع یکی شدن در حوزه‌هایی که تعدد کاندیدای اصولگرا وجود دارد تا زمان قانونی ثبت نام کاندیداها را ضروری دانست.
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین احزاب اصولگرا و انقلابی است که در ابتدا برای مقابله با تهدیداتی نظیر حادثه دوم خرداد 76 و حادثه کوی دانشگاه در تیرماه 78 تشکیل شد.
در تیر ماه 78 و ماجرای کوی دانشگاه و رخنه کردن مأمورانی از افراد بیگانه در کشور برای نظام جمهوری اسلامی دردسر آفربن شدند در چنین شرایطی چندی از فعالان به این نتیجه رسیدند که باید یک جریان رسمی در کشور وجود داشته باشد تا در مقابل این انحرافات و تهدیدات بایستد، در نتیجه با تأسیس یک جمعیت حضورشان را به عنوان جمعیت وفاداران اعلام کردند.
گفتنی است این جمعیت در اردیبهشت سال 82 از وزارت کشور مجوز گرفته و از آن موقع به طور قانونی فعالیتش را آغاز کرده است.
 این جمعیت ولایت فقیه را جز لاینفک قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانسته و همواره این چهارچوب اعتقادی را در صدر مرامنامه خود و مظهر وحدت ملی می‌داند.
 هدف از تأسیس این جمعیت ارتقا و افزایش سطح آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان، رشد افکار عمومی در امور سیاسی جامعه، بالا بردن توان فکری و علمی جامعه، افزایش حضور عمومی مردم در صحنه‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها، اجرای فرامین اسلام، قانون اساسی و تبعیت از ولایت فقیه و تقویت روابط عاطفی و معنوی بین آحاد جامعه به طور عام و اعضای جمعیت به طور خاص است.
 اعضای هیأت مؤسس این جمعیت 12 نفر می‌باشد که عبارتند از: حبیب‌الله بور بور، جواد توکلیان، مرتضی شمسایی، سید جعفر شبیری، علیرضا علی احمدی، عباس شیبانی، محمد عظیمی، محمد مهدی عبد خدایی، حسن غفوری‌فرد، محسن میرزاپور، علی مروی، ابولفتح دعوتی.
 اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب (21 نفر) بدین ترتیب است: حبیب‌الله بوربور، سید جعفر شبیری، عباس شیبانی، رضا انصاریان، ابولفتح دعوتی، محمد مهدی عبد خدایی، مسلم میرزاپور، محمد عظیمی، سید ابراهیم حسینی، محمد علی شایسته نیا، جواد منصوری، مرتضی شمسایی، علی مروی، سید مصطفی میری، مریم خلیلوند، خدایار پوریان، مجتبی رضاخواه، فریدون عباسی، نفیسه محمدی، حمید یعقوبی فر، حمید زاهدی.
 


کد مطلب: 414607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414607/2/دهراب-پور-کاندیداهای-اصولگرا-یکی-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1