تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۷۷

آقای زینل زاده؛ یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران / کلانتری، کلانتر مردم کهگیلویه و بویراحمد است + سند/ آیا زینل زاده به دستگاه قضا فراخوانده می شود؟

۰
کبنا ؛در حالی  که حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  به اطلاع مردم شریف و عزیز ایران اسلامی و به ویژه اشخاصی که قصد نامزدی و رقابت در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند می‌رساند بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و از جمله مواد 56 ، 59، 60، 61و 65 مکرر آن، زمان قانونی و مجاز فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی، به مدت یک هفته تعیین شده که از هشت روز قبل از روز اخذ رای آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه دارد، بنابراین انجام هرگونه فعالیت تبلیغات انتخاباتی به نفع یا علیه نامزدها، توسط هر کسی و از جمله نامزدها، ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی و طرفداران ایشان تا تاریخ 24 بهمن 98 و از تاریخ اول اسفند 98 تا پایان زمان اخذ رأی ممنوع است.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور از کلیه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، انتظامی و اطلاعاتی و نیز دیده‌بانان مردمی عرصه پیشگیری خواست که ضمن هماهنگی و همکاری لازم، تخلفات و جرایم انتخاباتی زودهنگام مذکور را به همراه مستندات مربوط، به ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان و شهرستان ذی‌ربط گزارش کنند. اما اردلان زینل زاده یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت بدون توجه به قانون و تذکرات مراجع قانونی روستا به روستا می‌گردد و میتینگ‌های انتخاباتی برگزار می‌کند و به کسی هم پاسخگو نیست و آن را هم رسانه‌ای می‌کند. او در آخرین اظهاراتش خطاب به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که نشان داده در برگزاری یک انتخابات سالم و بدون نقص با هیچ کس تعارفی ندارد، گفته؛ «امروز هرآنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده و به ثمر می‌رسد به یمن وجود این نظام است، مگر استان کهگیلویه و بویراحمد چند کلانتر دارد، چرا باید بعضی از پروژه‌های که به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته استفاده شخصی و انتخاباتی کنند.»
زینل زاده که می خواهد کاندیدا شود باید بیش از این مراقب حرکات و رفتارهای خود باشد، و باید به وی این ضرب المثل معروف را متذکر شد که «یک سوزن به خود بزن و یک جوال دوز به دیگران»، او که از  استاندار می‌خواهد در یک مراسم افتتاح رسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان کار جلوی کار تبلیغاتی و انتخاباتی را بگیرد! ، خودش پیش از موعد و با پشت کردن به قانون کار تبلیغاتی و انتخاباتی می‌کند.
اخیرا نیز یعقوب زراعت کیش نسبت به تبلیغات پیش از موعد کاندیداها واکنش نشان داد و در صفحه شخصی اینستاگرامش انتقاداتی کرد. باید دید دستگاه قضا با چنین رفتارهایی چگونه برخورد می کند؟ 
زینل زاده در سرآبننیز سخنرانی کرد و گفت:«این روستا دارای شرایطی خاص است نه تنها در گچساران بلکه در استان نیز مورد توجه است.
او گفت که نه تنها من بلکه کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند باید خصیصه عدالت داشته باشند و تنها این تریبون‌ها نباید برای اهداف و منافع قومیتی ما باشد.
او که جزو سه چهره مطرح انتخابات گچساران و باشت است، ادامه داد که بنده امیدوار هستم و تمامی تلاشم را خواهم کرد تا زمانی که زنده هستم از تریبون برای حرف مردم و برای مردم استفاده کنم.
این کاندیدای انتخابات اسفند ۹۸ افزود که روستای سرابننیز دارای نکات و ویژگی خاصی است چرا که تعدد قومیت‌ها در این روستا وجود دارد.
زینل‌زاده تصریح کرد: دومین ویژگی این روستا این است که این روستا آرام‌ترین روستا در ادوار مختلف گچساران بوده، سوم اینکه اهالی این روستا سکاندار نفت هستند چرا که مردمان این روستا نقش محوری در نفت دارند و زحمات زیادی برای آن کشیده‌اند.
زینل زاده گفت، ما می دانیم کسانی که وارد این صنعت می‌شوند از حراست تا مهندس عملاً با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
در سنوات گذشته دیدگاه متعددی بود چرا که معلم می گوید دریافت حقوق من کم بوده است و در نفت رفاه است. ما به جای حل ریشه مشکلات، در گمراهی هستیم و طوری سخن می گوییم که کاری انجام داده‌ایم کارستان. متاسفانه رویکردها و دیدگاه‌های متفاوتی در کشور وجود دارد. کارهای صورت گرفته که با واقعیت فاصله زیادی دارد.
وی ادامه داد، از ابتدای کار یک کارمند فکر می‌کنید با پاداش خدمت بازنشستگی می‌تواند کاری برای فرزندان خود مهیا کنند.
زینل زاده افزود، بعد از گذشت ۳۰ سال با چیزی مواجه می‌شوند که با فکر آن‌ها فاصله زیادی دارد.
اگر قرار است در نظام پرداخت‌ها تغییری رخ دهد این تغییر برای ادامه جوانان که در حال استخدام است باید روند پرداختی‌ها تغییر کند.
نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرا مردم است و وظیفه مسوولان حراست و حفاظت از آرای مردم است و ارایه خدمات به مردم است.
تغیبراتی در روستای سرابننیز رخ داده که این تغییر به برکات نظام جمهوری اسلامی است و نباید این خدمات به اسم افراد تمام شود.
ماه گذشته به استان دعوت شده بودیم و در این جلسه حراست و حفاظت از آرا مردم باشیم.
در آن جلسه به آقای کلانتری گفتم نمی‌شود یک بام و دو هوا باشیم چرا که آن مدیر منتصب به نماینده است و قاعدتاً آن مدیر نمی‌تواند خدمت نکند.
در افتتاحیه پروژه‌ها همین امروز در روستای شما افتتاح سالن ورزشی شما، ما چند کلانتر داریم در استان همه ما می دانیم که پروژه‌های اقتصادی و عمرانی از مسوولیت های نظام است.
سابقه خدمتم در مسایل اجرایی و نوع تحصیلاتم از استاندار قبلی و فعلی بیشتر است.
صحبت من این است که نمی‌شود مدیران را منع کرد.
این تریبون خود شهدا است.
اگر این نوع نگاه در استان مدیران در انتخابات دخیل نباشند خود ایشان هم باید رعایت کنند.
اگر ما به شرح فعالیت در کشور به نفع یک فرد خاص تمام کنیم این خیانت است که این فعالیت‌ها را جمع کنید و به نفع یک فرد اتمام کنیم.
امروز در یک جلسه ای حضور داشته و یک جوان پرسید که چرا آمار خودکشی بالا است، بایستی امید در جوانان به وجود آوریم تا این اتفاقات روی ندهد. جوانان ما در یافته‌اند که انتظار دیگر فایده ای ندارد.امروز برای یافتن پست هم گدایی کرد
فرصت شغلی بایستی ایجاد کرد برخورداری از فرصت‌های شغلی نباید به نفع یک شخص تمام شود.
اگر زینل زاده رای نیاورد دیگر نمی‌تواند فرصت شغلی داشته باشد که این روند اشتباه است.
این بزرگ‌ترین خیانتی است که در حال انجام است
بالندگی به مشک و ملار نیست بلکه به وجود آوردن امید است.
ما عملاً مشاهده می‌کنیم که این اتفاق رخ نمی‌دهند و این به وجود آوردن ناامیدی در بین جوانان است.
جوانان را باید امیدوار کنیم.
امروز در توزیع فرصت‌ها امید وجود ندارد و خیلی‌ها دستمال برداشتند
شایسته سالاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
اگر انتظار داشته باشیم یک کوچه آسفالت بشود از من تقدیر و تشکر شود این خدمت بی منت نیست.
این تقدیر و تشکر خیانت به تریبون و به آرا مردم است.
حداقل با ۱۰ استاندار، ۲۰ نماینده و فرماندار کار کرده‌ام سابقه کار دارم.
اگر زینل زاده می‌دید که فرد دیگری با این نوع نگاه به عرصه وارد شوند نبود که به این عرصه ورود کرده‌ام.
انسان بایستی شرح وظایف خود را بداند، انسان باید بداند که کجا می‌خواهد بنشیند این کرسی بهارستان نرم نخواهد بود.
امیدوارم که ما نه پوست کلفت باشیم و ناکارا.
قانون مداری باید سرلوحه وظایف قرار گیرد
ما با هیچ کس دشمنی نداریم صحبت تمامی کاندیدا را گوش فرا دهید و کارنامه این کاندیدا را مطالعه کنید.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خامس
Iran, Islamic Republic of
فضای مجازی رو تصرف کرده امکانات دولتی رو بسیج کرده، پیرمردی که آرزو داشت یه مسئول رو ببینه میبوسه و عکس میگیره دم از عدالتی که ۸سال لگدمال کرده میزنه رو نمی بینی و حرف میزنید
Iran, Islamic Republic of
مگه تبلیغات شروع شده ماخیلی ازاخبارعقبیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
ولا چ عرض کنیم . کامل استانداران قدیم وجدید با نماینده فعلی را از زندگیشون ناامید کردی .. اولین باره که اسم شما به گوشمان خورده . اگر به گفته هایتان ایمان دارید .پس چرا هیاهوی انتخاباتی راه انداخته اید و هر روز جناب تاجگردون را به چالش میکشانی . بیطرف هستم وبه تاج هم رای نمیدهم . ادوار گذشته هم بهش رای نداده ام. ولی به اندازه تمام طول عمر گچساران در این دو دوره نمایندگی اش برای مردم کار عمرانی و اقتصادی و هزاران هزار کار دیگر به مرحله اجرا درآورد. ولی شما هیچ چیز نشده گربه را دم حجله کشتید... هر کسی تعریف خودش بده فایده نداره .بزار دیگران ارزیابی کنند .
Iran, Islamic Republic of
همین چتد نفر
Iran, Islamic Republic of
یکی از همین کاندیدا ها حسینی است که تنها پست کلانی که در مرکز استان گرفتی و اکنون به آن می‌نازی از صدقه سر اونه که حتی بهش رأی هم نداده بودید...
اون فرماندار بوده رییس آموزش بوده فرمانده گردان بوده رییس جهاد سازندگی بوده و....
و تاج گردون هم خودت بهتر می دونی پس چی داری که....
بیکار
Romania
الان قراره این اقا رای بیار کشور نجات بده یا شهرش اباد کنه بابا اینا همشون ...‌.‌‌‌‌‌...
دهه شصت
Romania
واقعا که حرف حق زده.من ساکن یاسوجم ولی به یاددارم که زمان شهرداربودن زینلزاده چهره گچساران به کلی عوض شد و از ترک ولر تعریفش میدادند.امیدوارم امثال زینلزاده درگچساران وبهرامی دریاسوج پیروز شوند . جایش رابه پیشرفت وترقی بدهد
سید رسول
Romania
اکثر مردم گچساران این دوره بازینلزاده هستند.تاجگردون هرچه پول آورد آخرش رفت توجیب ازمابهترون.حسینی هم ه و حتی خانواده اش بهش رای نمیدهند
حبیبی
Romania
به امیدخدا و حمایت مردم بازینلزاده گچساران از این همه فساداقتصادی و بی عدالتی پاک خواهدشد
گل افروز
Iran, Islamic Republic of
یه بهت نخورده یا مرد دورونی
متین
Iran, Islamic Republic of
وقتی جناب اقای /که خود مجری قانون و ناظر حُسن اجرای قانون در مملکت هست، با قانون گریزی تحت عناوین مختلف متینگهای انتخاباتی در شهر و روستاها و میان اقوام مختلف برگزار میکند، نمیتوان از سایر کاندیداها انتظار داشت .
اگر فرصتها برای همه کاندیداها یکسان باشد که به لطف جناب نماینده به هیچ عنوان یکسان نیست هرگز شاهد قانون شکنی و قانون گریزی نخواهیم بود.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1