کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جشن امامت امام زمان عج و روز تاریخی 19 آبان؛

تاجگردون به جشن انتظار نیامد!

17 آبان 1398 ساعت 14:53

در اطلاع رسانی ها در خصوص جشن، حضور تاجگردون نیز ذکر شده بود، که در جشن حضور نیافت و مراسم رونمایی از «نامه هایی به امام زمان» و تقدیر از خانواده شهدا در آخر جشن توسط مجری برنامه صورت گرفت و پیام تاجگردون به رهبر انقلاب که قرار بود در حضور خود وی قرائت شود بدون حضورش قرائت شد.


جشن بزرگ انتظار به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت شهدای ۱۹ آبان انقلاب اسلامی شهرستان گچساران در خیابان 19 آبان (هلال احمر) برگزار شد. 
در این جشن با آنکه دو مناسبت مهم داشت ولی با برنامه ریزی خوبی صورت نگرفته بود، هیچ مقام و یا مسئولی برای سخنرانی درباره این روز تاریخی دعوت نشده بود، همچنین  در اطلاع رسانی در خصوص جشن، حضور تاجگردون در این جشن نیز ذکر شده بود، که در جشن حضور نیافت و مراسم رونمایی از «نامه تاجگردون به رهبر انقلاب» و تقدیر از خانواده شهدا در آخر جشن توسط مجری برنامه صورت گرفت و پیام تاجگردون به رهبر انقلاب که قرار بود در حضور خود وی قرائت شود بدون حضورش قرائت شد.
هر چند که چنین جشن های مذهبی هیچ نیازی به حضور مسئولان ندارد و عموما با حضور فعال و کمک مردم، بازاریان، و با دعوت از چند مداح و هیئت های مذهبی صورت می گیرد، و بسیار گرم و پرشور نیز برگزار می شود، ولی این جشن خیلی خلوت و بی شور و حال بود. حضار در جشن خلوت بودن جشن را دلیل عدم حضور تاجگردون ذکر می کردند. در ابتدای جشن صندلی های زیادی تدارک دیده شده بود که وقتی با عدم استقبال مردم مواجه شد صندلی ها را جمع کردند.
هر چند که مدیران و مسئولان گاهی با این بهانه که برنامه ریزی هایشان فرصت حضور به آنها نداده در برنامه ای حضور نمی یابند و شاید عذری موجه باشد، ولی خلوت بودن جشن امام زمان دلیل خوبی برای عدم حضور مسئولی که قول حضور در جشن را داده بود نیست. ضمن اینکه قبل از همین مراسم و در همین روز تاجگردون به مراسم های زیادی سر زده بود عدم حضور وی در این جشن وجهه خوبی در میان مردم نداشت.
 


کد مطلب: 414558

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414558/2/تاجگردون-جشن-انتظار-نیامد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1