تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۱۴۵۵۲
دربازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان دهدشت و پروژه های عمرانی مطرح شد

سفر معاون وزیر بهداشت به دهدشت؛افتتاح 2 کلینیک و ساختمان بهورزی دهدشت تا بهمن ماه(+تصاویر)

۲
کبنا ؛سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبری و هماهنگی وزارت بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، ساختمان کلینیک تخصصی جدید، ساختمان مرکز آموزش بهورزی و زایشگاه جدید بازدید کرد.
سید کامل تقوی در خصوص گفت: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای تامین امکانات مورد نیاز در بخش های درمانی و بهداشتی در سراسر کشور، خوشبختانه در ابتدای دولت تدبیر و امید حدود 7 هزار پروژه را شروع کرده و در حال حاضر بیش از 43 هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور در حال ساخت است.
وی ادامه داد: قریب به 2هزار پروژه در بخش بهداشتی در حال ساخت است و امیدواریم طی ماه های آینده شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن یک هزار پروژه در سطح کشور تا اردیبهشت 99 باشیم تا مردم از مواهب بهره برداری آنها برخوردار شوند.
معاون توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت در ادامه در خصوص پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حدود 55 پروژه در بخش های مختلف بهداشت و درمان اعم از بیمارستان،خانه بهداشت، مجتمع های کلینیکی و مرکز جامع سلامت فعال می باشد و طی بررسی که امروز با همکاران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داشتیم بجز پروژه های بیمارستانی که اخیرا مراحل اجرای کار را شروع کردند مابقی پروژه ها قابلیت بهره برداری آنها تا پایان سال جاری را دارند.
وی ابراز داشت:اعتباری در این زمینه مورد نیاز است که وزارت بهداشت تلاش خواهد کرد این اعتبارات را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد و در شهرستان کهگیلویه حدود 9 پروژه وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب هستند و امروز بخش هایی در بیمارستان و پروژه هایی در مجاورت بیمارستان را بازدید کردیم و با تامین اعتبار لازم 2 پروژه کلینیک و ساختمان مرکز آموزش بهورزی تا بهمن ماه به افتتاح و بهره برداری خواهند رسید.
تقوی نژاد در خصوص فضای بیمارستان و توسعه تخت مورد نیاز شهرستان با توجه به جمعیت تحت پوشش این بیمارستان گفت:با توجه به وضعیت تخت های بیمارستان در شهرستان کهگیلویه و همچنین شهرستان های چرام،لنده و بهمئی، خوشبختانه 3 پروژه بیمارستانی در شهرستان های فوق داریم که پروژه بیمارستان بهمئی امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: اخیرا 40 میلیارد ریال به این پروژه تزریق شده و در مرحله تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستان های شهرستان های چرام و لنده تعیین تکلیف شده است و برای شهرستان چرام پیمانکار انتخاب و تجهیز کارگاه شده و بزودی بیمارستان لنده نیز کلنگ زنی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برای اتمام پروژه های استان 50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و امید است این اعتبار تامین صورت پذیرد تا پروژه های که در دست اقدام دارند زودتر به بهره برادری برسد.
وی در پایان از در دست احداث بودن 43 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: حدود 300 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز آنها مورد نیاز می باشد.
صبح امروز دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین دانشگاه و شهرستان کهگیلویه از بخش های مختلف بیمارستان،ساختمان کلنیک تخصصی جدید،ساختمان مرکز آموزش بهورزی و زایشگاه جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کردند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اوا
Iran, Islamic Republic of
معاون وزیر بیا یاسوج به صرف اش کارده
ای جماعت ایشا حاج زارعی ندیدیت
هرچی وزیر و معاون وزیر اومن و رفتن حاجیمون نیسه
Romania
آدم منفعت طلبی هست و فقط و فقط به فکر خودش و افراد نزدیک به خودشه.برادر زاده اش الان تو روابط عمومی شهرداری تهران شخص کامل اونجاست.یکی دیگه از برادرزاده اش تو یکی از هلدینگ های بزرگ تهرانه...برادر هاش و فرزندان باجناق هاش و ....در شهر لنده یکی دو نفر از دوستان گرمابه و گلستانش رو هم توی همین هلدینگ ها مدیر عامل شرکت های زیر مجموعه اش کرده .در ظاهر که شما میبینیش احساس میکنید. ولی پشت پرده الله اکبر.ر اصلا با هم نمیخونه...ولی اگه شما برای مشکلی برید پیشش چنان چرب زبونه و با همین زبون چربش کاری میکنه که قید حل شدن مشکلت رو برنی و خودش هم هیچ کاری برات نمیکنه...من از نزدیک ایشون رو میشناسم
ت ت ت
Iran, Islamic Republic of
پس فرماندار شهرستان کجاست؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1