کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز؛

افتتاح چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی بهمئی با حضور وزیر

16 آبان 1398 ساعت 13:22

چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی شهرستان بهمئی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری شد.


چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی شهرستان بهمئی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری شد.
ظهر امروز ( پنجشنبه 16 آبان 98) با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیرکل ورزش وجوانان استان از چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی شهرستان بهمئی بهره برداری شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویرحمد در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد  اما در شهرستان  گچساران بیش از ۲۰درصد از نفت کشور را تامین می‌کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردمان این دیار همه با هم وفاق و همدلی  و همه در کنار هم هستند و همه را دوست دارند، گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان 16 پروژه ورزشی به نمادینگی دیکر پروژه‌ها در شهرستان‌های گچساران، بهمئی، دهدشت و یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
کلانتری ادامه داد: بعد از سرکار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۷۲پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر۳هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
۵۴
 وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گچساران 54 پروژه با اعتباری به مبلغ 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اجرای 700 پروژه ورزشی علی‌رغم تنگناهای اقتصادی در کشور
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این سفر، اظهار کرد: این پروژه‌ها افتتاح می‌شود تا بانوان با استفاده از زیرساخت لازم ورزشی بتوانند به خوبی جسم و روح خود را پرورش دهند.
وی گفت: جای خوشحالی است که در طول یک سال از خدمتم نزدیک به 120 سفر استانی داشته و پروژه‌های زیادی افتتاح شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته در کل کشور 500 پروژه هدف‌گذاری شد که خوشبختانه با حمایت‌های دولت و مجلس به جای 500 پروژه و 700 پروژه به بهره‌برداری رسید.
سلطانی‌فر افزود: امسال با وجود تنگناهای اقتصادی 700 پروژه در کشور هدف‌گذاری شده که خوشبختانه تاکنون نیم بیشتری به بهره‌برداری رسیده است.
وی گفت: بسیاری از پروژه هایی که بیش از 10 سال بلا تکلیف بوده در حال بهره‌برداری است که با ایجاد زیرساخت‌ها شاهد وضعیت خوب در ورزش کشور و متعاقبا به اهتزاز درآمدن پرچم کشور هستیم.
این وزیر دولت گفت: در چند ماه گذشته رویدادهای خوب ورزشی در کشور اتفاق افتاد در 10 رشته ورزشی توانستیم مدال‌های رنگارنگ کسب کنیم که همگی اثرات هماهنگی و همدلی و احداث سالن های ورزشی و تاکید بر استعدادیابی بود.


کد مطلب: 414551

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414551/2/افتتاح-چمن-مصنوعی-دو-سالن-ورزشی-بهمئی-حضور-وزیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1