کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور وزیر ورزش و جوانان:

خانه جوان گچساران افتتاح شد / علوی: جایگاه برتر ورزش کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید

16 آبان 1398 ساعت 11:57

وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه (16 آبان ماه 98) وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.


 وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه (16 آبان ماه 98) وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، افتتاح «خانه جوان» شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان و چمن مصنوعی فوتبال شهر دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد از جمله برنامه‌های «مسعود سلطانی فر» به کهگیلویه و بویراحمد است.
محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک جشن امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: امیدوارم همه ماها بتوانیم در راستای ظهور آن حضرت غائب از نظر حرکت کنیم.
علوی با اشاره به آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هدف از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوان به کهگیلویه و بویراحمد بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی است.
علوی با بیان اینکه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید به جایگاهی به مراتب بهتر از گذشته رسیده است، افزود: ۹ طرح ورزشی شامل خانه جوان، سالن ورزشی وچمن مصنوعی در گچساران، بهمئی، دهدشت و بویراحمد با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان افتتاح می‌شود.
وی سه سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال، چهار چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و یک باب خانه جوان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال را از طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
کلانتری تصریح کرد: ۲۶ طرح ورزشی با اعتباری بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
 وی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۲۱ چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، سه مینی سالن کوچک با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲ سالن ورزشی چند منظوره است.


کد مطلب: 414549

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414549/2/خانه-جوان-گچساران-افتتاح-علوی-جایگاه-برتر-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد-دولت-تدبیر-امید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1