تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۶
مسئول ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

طرح فهما در گچساران و باشت اجرایی می‌شود(+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست توجیهی رابطین «فهما» شهرستان های گچساران و باشت با حضور علیرضا دولت آبادی مسئول ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نعمت الله حجازی مسئول مانون مساجد شهرستان گچساران، جمعی از رابطین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران و باشت برگزار شد.
 
به گزارش کبنا نیوز:مسئول ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد  در این نشست اظهار کرد: با تصویب اساسنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساختاری جدیدی برای این نهاد تعریف‌شده که روندی رو به توسعه را تجربه می‌کند.
 
علیرضا دولت آبادی هدف از این نشست را ایجاد هماهنگی لازم برای ادامه روند ثبت کانون‌ها و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه سجا عنوان کرد و افزود: رابطین کانون‌های فرهنگی و هنری نیز با کسب آموزش‌های لازم برای ثبت‌نام اعضای جدید در کانون‌های فرهنگی و هنری، این آموزش‌ها را سایر مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری استان ارائه خواهند کرد.
مسئول ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه فهما رویکرد جدید کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، اظهار کرد: در این طرح اطلاعات و تمامی فرآیند اجرایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سامانه «فهما» به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح «پایتخت فهما» امسال از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای ایجاد یک رقابت استانی میان کانون‌های مساجد جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و سوق دادن آنان به فعالیت‌های مسجدی و فرهنگی برگزارشده است.
دولت آبادی عنوان کرد:سامانه مجازی بچه های مسجد به عنوان یک طرح ملی از سوی ستاد مرکزی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور ابلاغ و در استان ها در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: ۳۰ کانون فرهنگی هنری جدیدالتاسیس در مساجد استان در سال جاری راه اندازی شده است.
مسئول ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : ۶۲۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان با ۵۶هزار و نهصدوچهل و پنج عضو و ۳۱نفر رابط هم اکنون مشغول به فعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1