تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۴
مدیر جهاد کشاورزی گچساران:

نشست ستاد مبارزه با آفت ملخ صحرایی در گچساران/ وقتی که شرکت نفت در وسط کار « شل » می کند / تصاویر

۰
کبنا ؛نشست ستاد مبارزه با آفت ملخ صحرایی در گچساران با حضور معاون فرماندار گچساران، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس جهاد کشاورزی گچساران و جمعی از مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی گچساران در این نشست اظهار داشت: آفت ملخ صحرایی یک آفات عمومی است که همه دستگاه ها وظیفه دارند که با آن مبارزه کنند.
سید عبدالوهاب پورالحسینی افزود: ما  15 روز بهمراه بعضی از ادارات، بسیج و مردم  با آفت ملخ صحرایی مبارزه کردیم.
پورالحسینی تصریح کرد: ما حتی شب ها که  ملخ زمین گیر می شد با این آفت مبارزه کردیم .
مدیر جهاد کشاورزی گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به بارندگی های اخیر امکان بازگشت ملخ های مهاجم به مراتع و مزارع وجود دارد و به همین دلیل ما گروه هایی را برای  رصد و پایش آفت ملخ های صحرایی در این شهرستان تشکیل داده ایم.
وی عنوان کرد: در هجوم ملخ ها، هیچ گونه خسارتی به اراضی، باغات و... شهرستان گچساران و باشت وارد نشد که این خود  نشان از جدیت و پشتکار و تلاش شبانه روزی پرسنل جهاد کشاورزی و بعضی از دستگاه  و بسیج و مردم بوده است.
پورالحسینی بیان کرد: امکان تخم گذاری ملخ های صحرایی که سال گذشته به مزارع و مراتع شهرستان گچساران هجوم آورده بودند وجود دارد به همین دلیل نیاز است دستگاه های متولی از جمله منابع طبیعی،محیط زیست، شهرداری ها و بخشداری ها و...برای مبارزه و پایش ملخ با هم تعامل بیشتری داشته باشند.
اما در این نشست یکی از کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به همکاری بعضی از دستگاه در سال گذشته در خصوص مبارزه با آفت ملخ صحرایی  گلایه کرد و عنوان کرد: بعضی از دستگاه ها در جلسات حرف می زنند و قول می دهند اما عمل نمی کنند .
کارشناس جهاد کشاورزی در ادامه افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در ابتداء مبارزه با آفت ملخ صحرایی همکاری خوبی با ما داشت اما در وسط کار شل کرد و همچنین عملکرد اداره منابع طبیعی در این خصوص  ضعیف بود.
 
.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی
Iran, Islamic Republic of
کنابع طبیعی فقط در قطع درختان بلوط با قاچاق چیان چوب همکاری دارد ، عکس و تصویر داریم که یکی از ماموران منابع ملی در سینگ روستایی دیل روی کوره زغالی دو گونی زغال خوب در پژوه پارس مدل ۸۰ خود میگذارد و میرود
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1