تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۱۴۴۷۶
کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد + متن و تصاویر

۲
کبنا ؛راهپیمایی یو‌م‌الله ۱۳ آبان امروز همزمان با سراسر کشور در یاسوج و دیگر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسؤولان برگزارشد.
راهپیمایی 13 آبان در قلعه رئیسی
راهپیمایی باشکوه 13 آبان در قلعه‌رئیسی با حضور اقشار مختلف مردمی به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد.
مردم شهر قلعه رئیسی همزمان با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند.
مردم شهر قلعه رئیسی همچون سراسر کشور متحد، منسجم تر، بی سابقه و کم نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچگاه از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید.
شرکت کنندگان از  میدان امام حسین (ع) تا محل گلزار شهدا این شهر با شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان اعلام کردند.
دانش آموزان  با حمل پلاکاردهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا رسول الله و 13 آبان سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود اقدامات جنایتکارانه استکبار را محکوم کردند.
سخنران این مراسم حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی بود.
همچنین زنگ استکبارستیزی در دبیرستان پروین اعتصامی قلعه رئیسی با حضور مسیولین و اعضای شورای اداری به صدا درآمد.

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر











13 آبان در دهدشت
مراسم یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی در دهدشت با حضور آحاد مردم و اقشار مختلف به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز با حضور باشکوه دانش‌آموزان و اقشار مختلف در دهدشت برگزار شد.
شرکت کنندگان از مسیرهای خیابان سپاه، امام خمینی جنوبی، شریعتی، امام خمینی جنوبی و شهید مذکور پارسی خود را به خیل جمعیت در میدان امام حسین(ع) رساندند تا بار دیگر استکبارستیزی خود را اعلام دارند.
پلاکاردهایی با مضامین«مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله»، «رژیم صهیونیست محکوم به زوال است» و«امریکا رو به افول است» خشم و انزجار خود نسبت به استکبار را نشان می‌داد.















 

راهپیمایی 13 آبان گچساران
راهپیمایی 13 آبان با حضور مسوولان شهرستانی، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در جوار شهدای گمنام گچساران برگزار شد.
 بر اساس این گزارش، مردم شهرستان گچساران این بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در  روز مبارزه با  ظلم ستیزی یک بار دیگر با مشت های گره کرده خود  مشت محکمی ب دهان یاوه گویان نظام زدند.
 حضور متحد و منسجم مسوولان، دانش آموزان و دانشجویان  و دیگر اقشار مردم نشان از وحدت، همدلی و پاسداری از نظام  انقلاب  اسلامی و خون شهیدان است که امروز با حضور گسترده به نمایش گذاشته شد.









دشمن به دنبال  تضعیف جایگاه ولایت است
 سرهنگ حسن حکمتیان در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در گچساران گفت: امروز در مکتب انسان ساز اسلام نفس می‌کشیم مکتب اسلام امپراطوری های بزرگ مثل روم را در هم شکست و امروز انقلاب اسلامی در امتداد نهضت و فرهنگ عاشورا و سیره اهل بیت (ع) قرار دارد.
وی افزود: قیام حضرت امام از سال ۴۲ آغاز شد و ریل گذاری انقلاب هم آغاز شد در ۱۳آبان ۴۳ رژیم پهلوی حضرت امام را به ترکیه تبعید کردند در حالی که امام مبارزه با استکبار را آغاز کرده بود.
حکمتیان اظهار کرد: در طول مسیر انقلاب تلاش‌هایی صورت گرفت و در ۱۳ آبان  1357دانش آموزان با بصیرت و آگاهی مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جان شیرین خود را با معبود حقیقی معامله کردند و با یزیدیان زمان جنگیدند.
فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در سایه امنیت و به برکت خون شهیدانمان پهپاد آمریکایی را ساقط می‌کنند و با عزت و اقتدار مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
حکمتیان گفت: در ۲۲بهمن ماه 1357 به پیروزی رسید اما استکبار جهانی شروع به دسیسه و توطئه کردند و برخی‌ها هم در ابتدا در دام دشمن افتادند و منافقین شخصیت‌های بزرگی را در این مملکت به شهادت رساندند.
وی افزود:در دوران دفاع مقدس بود که فرزندان این مرز بوم با حداقل امکانات و جانانه مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و انواع فتنه‌ها و ترفندها به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی هستند، اما کور خوانده اند.
حکمتیان اظهارکرد: امروز دشمن انواع تحریم‌ها را علیه ملت ایران بکار گرفته ‌اند چنانچه در دوران دفاع مقدس هم علی رغم همه مشکلات و تحریم ها مردم به ندای رهبرشان پاسخ دادند و حتی یک وجب از خاکمان را به دشمنان ندادیم.
فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و ملت بزرگ ایران به ماهیت جهانی استکبار پی برد ودشمن برای نجات گرونگان ها در تلاش خود را کرد و در طبس شکست خوردند.
حکمتیان گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است و استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت شکست خورده‌اند و به دنبال فتنه اندوزی در منطقه است.
وی افزود: امروز دشمن به دنبال است که جایگاه ولایت را تضعیف کند اما آنقدر عزت و شرافت است که دشمنان همچنان ناکام مانده‌اند.
این سخنران 13 اّبان عنوان کرد: دشمن در سال‌های ۷۸ و ۸۸ فتنه‌ها را  طراحی کردند اما ملت با بصیرت‌مان با هوشیاری نقشه‌های دشمنان را ناکام کردند و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت هم قدرتمند شده است و دشمن جرات حمله نظامی را نخواهد داشت.
حکمتیان اذعان کرد: دشمنان داعش را پرورش دادند اما در نهایت با درایت رهبر انقلاب در هم شکستند و امروز استکبار جهانی جنگ بزرگی را علیه ملت ایران در بعدهای اقتصادی، فرهنگی و دیگر ابعاد به راه انداخته اند و دنبال این هستند که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهند و نظام را ناکارآمد نشان دهند.
فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولیم که با وحدت و همدلی و تحت امر ولایت فقیه با دشمن مقابله کنیم و این پیچ مهم تاریخی را پشت سر بگذاریم که با مقاونت و ایستادگی به این مهم خواهیم رسید.

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در سی‌سخت و با حضور گسترده آحاد مردم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین  ناصر مصباح‌نژاد ضمن ارزشمند دانستن حضور پرشور مردم از مردم خواست تا نسبت به شیطنت‌های آمریکا و دشمنان منطقه هوشیار باشند و با پیروی از مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین خود را مقابل دسیسه‌ها و حیله‌های استکبار جهانی و امریکای جنایتکار و هم پیمانانش حفظ کنند.
مصباح نژاد گفت: دلیل دشمنی و مرگ بر آمریکا گفتن ما رفتارها و عملکرد استکباری آمریکا است، آمریکا نه فقط با اسلام ما بلکه با اعتقادات ما مخالف است و با ملت هم دشمنی می‌کند سفارت امریکا یک مرکز سیاسی نیست بلکه لانه و خانه توطئه و فساد است.
مصباح نژاد در ادامه افزود: آمریکایی‌ها بیشترین مشکلات را برای کشورهای مسلمان ایجاد کردند به افغانستان و عراق حمله کردند، به فلسطین و لبنان خیانت می‌کنند و به کشتار مردم یمن کمک می‌کنند، ما هم به آمریکا سیلی تاریخی زدیم، البته دو سیلی یکی در بهمن 57 و دیگری در 13 آبان 58 ،که تا ابد برای آنها ماندگارخواهد بود. مردم بدانند ملت ما نسبت به آمریکا بدبین است اعتماد ندارد و مسؤولان هم نباید به آنها اعتماد کنند چرا که هرکه به آمریکا اعتماد کرد ذلیل و بی‌آبرو می‌شود.

راهپیمایی باشکوه 13 آبان  در سی‌سخت/ مصباح‌نژاد: ارتباط با آمریکا یعنی بی‌آبرویی+ تصاویر











راهپیمایی 13 آبان لنده
با حضور پر شور مردم و مسؤولان شهرستان لنده راهپیمایی با شکوه 13 آبان با طنین‌انداز شدن مرگ بر آمریکا و نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در این شهرستان برگزار شد.
 13 آبان یادآور حوادث تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ رهایی از یوغ استکبار جهانی بوده که سرآغازی بر جهانی‌ شدن نوای آزادی‌خواهی نه تنها در ایران که جهان را فرا گرفته است.
ملت ایران برای پاسداشت و گرامیداشت دستاوردهای 13 آبان و ترویج روحیه استکبارستیزی در جامعه، همه ساله با حضور در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا بر شعار دیرینه خود و استمرار آن تأکید می‌کنند.
ملت ایران این روز را یوم‌الله می‌دانند و برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن آن تلاش می‌کنند،  پیر و جوان‌، مرد و زن، همه و همه با یک شعار به میدان می‌آیند و فریاد برمیآورند که ذلت نمی‌پذیرند و در مسیر ولایت و آزادگی گام برمی‌دارند.
مردم شهرستان لنده امروز همچون سال‌های گذشته با حضور پر شور و شعور خود بر عهد دیرینه پای‌فشاری کردند. 
مراسم راهپیمایی امروز در شهر لنده از میدان انقلاب به سمت خیان امام خمینی (ره) و مدرسه فارابی برگزار گردید. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام افشار امام جمعه شهرستان چرام بود. 
در حاشیه این مراسم زنگ استکبارستیزی نیز در مدارس شهرستان لنده طنین‌انداز شد.















شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای از حضور مردم غیور و استکبارستیز استان در یوم‌الله ۱۳ آبان قدردانی کرد.
در این بیانیه آمده؛
«بـســم الله الـرحـمـن الـرحـیـم »
تظاهرات 13آبان امسال ، سیلی محکمِ ملت بزرگ و استکبارستیز ایران بر دهان استکبار جهانی و رأس آن آمریکای جنایتکار بود.
امروز غریوهای کوبنده و فریادهای رسای 'مرگ بر آمریکا '، در تظاهرات ضد استکباری  یوم الله 13 آبان، نشان خشم مقدس و انقلابیِ تعطیل ناپذیر ملت ظلم ستیز ایران اسلامی از استکبار جهانی و ' نه ' بزرگی به دشمن شماره یک بشریت، آمریکای جنایت کار بود.
فریادهای طوفنده "مرگ بر آمریکا" توسط ملت قهرمان ایران ، ترجمان امروزی پیام راهبردی و جاودانه "هیهات منا الذله" حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود که پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهل سالگی تسخیر لانۀ جاسوسی سابق آمریکا،  از حلقوم جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در سراسر پهنۀ پهناور ایران زمین طنین انداز شد.
در مراسم تظاهرات سراسری و ضد استکباری یوم الله 13 آبان امسال، شاهد حضور وحدت بخش، پرشور و دشمن شکن مردم ایران از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلاب علوم دینی و اساتید حوزه های علمیه، ورزشکاران و هنرمندان، عشایر غیور و همه و همه  بودیم که خود نمایش بخشی از  اقتدار و عزت و  عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای ملت در موضوع استکبار ستیزی، دشمن شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان 1398، "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" اعلام کرد:
امروز مردم انقلابی ایران پاسداری از اسلام و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را که حاصل مجاهدت و ایثارگری‌های شهیدان و فرزندان ولایت‌ فقیه و شیفتگان عزت و سربلندی این سرزمین مقدس است، وظیفه خطیر و فراموش ناشدنی خود‌ دانسته و با پیروی از مواضع مقتدرانه و عزت طلب مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و به پشتوانه هوشیاری و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح کشور، قاطعانه نشان داد که ارتکاب هرگونه اشتباه و غلطی از سوی دشمنان، با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده مواجه و  زمین نبرد را به گورستان متجاوزین بدل خواهد کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛ ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم، ولایتمدار، استکبارستیز و لحظه شناس استان، از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13آبان در سراسر استان،  اصحاب محترم رسانه‌ها، جراید، مطبـوعات و خبـرگزاری ها به‌ ویژه شبکه استانی دنا که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از حضور باشکوه و حماسی مردم غیور استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید و به پاس این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می ساید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1