تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۱۴۴۷۲
کبنا گزارش می‌دهد

بد قولی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دانشجویان / عصبانیت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از جمالی / تصاویر

۲
کبنا ؛در حالی که امروز (دوشنبه 13 آبان ماه 98) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 آبان روز استکبارستیزی برای حضور در دانشگاه دعوت کرده بودند، اما او بر خلاف قولی که داده بود، در دانشگاه حضور پیدا نکرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، طبق اعلام قبلی قرار بود که امروز جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. اما او به دلایل نامعلوم در این جلسه حاضر نشد.
گفته می‌شود که او دقایقی قبل از برگزاری جلسه، تصمیم گرفت که به این جلسه نیاید. این در حالی بود که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چندین روز قبل با احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای این جلسه هماهنگ و بنرهای تبلیغاتی جلسهرادرمحیط و فضای داخلی دانشگاه نیز نصب کرده بود. 
به گزارش کبنا، سالن آمفی تئاتر ولایت دانشگاه آزاد یاسوج در حال پُر شدن بود و تعداد زیادی از دانشجویان نیز حضور پیدا کرده بودند که یک مرتبه اعلام شد. جمالی معاون سیاسی استاندار آمدنش به دانشگاه و پاسخ به سئوال دانشجویان را لغو کرد.
با وجود کنسل شدن حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه، اما جلسه با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. مجری برنامه بندهایی از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب اسلامی را خواند و اعلام کرد که جمالی معاون سیاسی استاندار گفته نمی‌توانم بیایم و جای دیگری می‌خواهم بروم.
مجری برنامه اعلام کرد: جلسه به شکل تریبون آزاد برگزار خواهد شد که دانشجویان حاضر به صحبت کردن نشدند و آنها از معاون سیاسی استاندار نیز انتقاد کردند.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نیز در این گفت: ما واقعاً شرمنده دانشجویان عزیز شدیم. ما از قبل کاملاً هماهنگی کرده بودیم. با وجودی که نامه حضوری خدمتشان بردیم و تلفنی هم قول داده بودند. متأسفانه الان اعلام کردند که نمی آیم. البته برای ما جای تعجب ندارد. چونکه سابقه همچون کارهایی در این دولت بوده. ما توقع داشتیم خدمت ایشان باشیم. در دولت تدبیر و امید همچنین اتفاقات زیادی رخ داده است. یا جوابی ندارند و یا هم دانشجو را لایق پاسخ دادن نمی‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1