تاریخ انتشار
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۲۴۳
کبنا گزارش می دهد

بازگشایی جاده «برف کوه»معطل تجهیزات/اعتبارات قطره چکانیِ استانی و پروژه های راهی که پایش می لنگد!

۲
کبنا ؛با بازگشایی جاده برف کوه (محور ییلاق قلعه رئیسی و دیشموک)که مسیر تردد 300 خانوار از قلعه رئیسی به دلی کما،آجم و رود ریش است به گفته مسوولان این مسیر بیش از 60  کیلومتر کوتاه تر می شود.
به گزارش کبنا از دهدشت،کار بازگشایی این جاده که ار مطالبات همیشگی مردم چاروسا بوده و بارها در خطبه های نماز جمعه نیز مطرح شد از سال 93 آغاز شد ولی در میانه راه مانند دیگر پروژه های راه شهرستان که تنها از اعتبارات قطره چکانی استانی تامین می شوند پایش لنگید و فرسایشی شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ،فرماندار کهگیلویه و مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از بازگشایی جاده برفکوه بازدید کردند.
علیرضا اتابک،فرماندار کهگیلویه نیز بازگشایی این مسیر را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت:محور ارتباطی برفکوه یکی از محورهای اساسی برای ییلاق مردم چاروسا و دیشموک  است که با بازگشایی این مسیر تردد بیش از ۳۰۰ خانوار قلعه رئیسی به دلی کما، آجم و رود ریش فراهم می شود.
علیرضا اتابک افزود: با اجرای طرح بازگشایی جاده برفکوه، مسیر ۱۸۰ کیلومتری قلعه رئیسی تا دلی کما به ۶۰ کیلومتر کاهش می یابد و مردم به راحتی برای ییلاق از این مسیر استفاده می کنند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید بازگشایی محور ارتباطی برفکوه را خواسته به حق مردم عنوان کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته برای این مسیر بیش از ۲میلیارد تومان است.
پژمان نیک اقبال افزود: هنوز اعتباری به این طرح تخصیص داده نشده اما برای تسهیل در اجرای این طرح مبلغی به پیمانکار پرداخت می شود.
وی تجهیزات مود نیاز برای تسهیل و تسریع در تحویل این طرح را ناکافی دانست و ادامه داد: برای اینکه طرح تا پیش از بارندگی ها به بهره برداری برسد باید وسایل نقلیه بیشتری به این طرح اختصاص یابد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون این طرح در حال اجرا است افزود: تا سه ماه آینده این مسیر به طور کامل بازگشایی می شود..
نماینده کهگیلویه نیز در گفت و گو با خبرنگاران از روند اجرای پروژه ابراز نارضایتی کرد و گفت:با یک بولدوزر کار پیش نمی رود.
عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه پیشتر 3 دستگاه ماشین آلات از وزارت نفت گرفتیم و 10 کیلومتر کار شد افزود:ماده 46 یا 48 مقرر شد اعمال شود ولی مجددا پیمانکار به کار بازگشت که بعد از آن به پروژه ورود نکردم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1